ده مقصد جذاب برای شکمگردی

0

ده مقصد جذاب برای شکمگردی به انتخاب کسانی که اکثرا تنها سفر می‌کنند و از غذاهای رستوران‌ها و هتل‌ها گرفته تا غذاهای خیابانی را مزه می‌کنند را در مطلب زیر می‌خوانیم.

شکمگردی

آشپزی و فرهنگ غذاهای اسپانیایی

جدا از بازدید از بناهای زیبا و به یادماندنی و یا قدم زدن در خیابان‌های باشکوه شهرهای اسپانیا و لمس رقص و نوای گیتار فلامیکو، شرکت در کلاس‌های آشپزی که در شهرهای مختلف اسپانیا برگزار می‌شوند و از سیر تا پیاز آشپزی و میهمان‌نوازی اسپانیایی را به شما آموزش می‌دهند، می‌تواند تجربه‌ای ارزشمند از شکمگردی در سفر به اسپانیا باشد.

شکمگردی

فرهنگ غذایی ایتالیا در طی اعصار مختلف

شناخت سنت‌های غذای ایتالیا از عصر پارینه‌سنگی تا سبک آینده‌نگر آن درست مثل دیگر سنت‌های هنری در ایتالیا جریان دارد. سبزیجات ارگانیک توسکانی تا نوشیدنی‌های سیه‌نا نقش مهمی را تهیه‌ی غذاهای ایتالیایی ایفا می‌کنند. از پاستا و ماکارونی گرفته تا پیتزاهای خوش طعم ناپولی، سفری وسوسه‌برانگیز را برای شکمگردی پیش رویمان قرار می‌دهد.

شکمگردی

استیک و نوشیدنی‌های بوردو

شاید یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر به فرانسه، شکمگردی در بوردو باشد. تست نوشیدنی‌های مختلف با سنت‌های چندصد ساله است که به عنوان یکی از برندهای مطرح جهان شناخته می‌شود.

شکمگردی

غذاهای ساده و روستای ی در پولیا

یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای شکم‌گردی و گردشگری غذا در ایتالیا که تورهای ویژه برای خود دارد و در پکیج‌های پیشنهادی خود برای تهیه و عمل‌آوری روغن زیتون، کشاورزی و سنت تهیه‌ی غذاهای روستایی در دنیا برنامه‌های خاص و متنوع دارد.

شکمگردی

خوراک‌های شرقی تایلند

بانکوک، چیانگ‌می، کرابی و شهرهای مختلف تایلند که هر کدام در یک منطقه قرار دارند، می‌توانند مراکز خوبی برای شرکت در کلاس‌های پخت غذاهای سنتی شرقی با مدرسین توانمد و آشپزهای بین‌المللی باشند.

شکمگردی

غذا، عکاسی و نویسندگی در کامبوج

شاید یکی از معروف‌ترین سنت‌های آموزشی غذا را بتوان نزد زوج استرالیایی‌الاصلی دید که به صورت هدفمند به مسافران کوله‌گرد و تنهاگرد ۲۵ تا ۶۹ ساله آموزش‌هایی برای شکمگردی را ارائه می‌دهند.

شکمگردی

دوچرخه‌سواری تا یوکاتان خوشمزه

یکی از ابتکاراات ساکنین مکزیکی یوکاتان، تلفیق دوچرخه‌سواری و آموزش غذاهای خوشمزه‌ی مکزیکی در این منطقه‌ی جادوییست. غذاهای دریایی کباب شده در ساحل پر نخل سن کریسانتو، قطعا یکی از بهتری سفرهای جهانگردان به این مقصد زیباست.

شکمگردی

سنت‌های غذایی پرتغال

شاید یکی از متفاوت‌ترین غذاها و نوشیدنی‌ها در اروپا را باید در پرتغال یافت. آشپزی کردن با همسفران و جهانگردانی که از سایر نقاط دنیا به این مدرسه‌ی آشپزی می‌آیند، فرصتی بی‌نظیر برای شکمگردی در سفر به پرتغال است.

شکمگردی

آشپزی ایرلندی را یاد بگیرید

رزرو یه اتاق و یا اقامت در کلبه‌ای چوبی می‌تواند شرکت کردن شما در کلاس آشپزی بهترین سرآشپزان ایرلند را ساده‌تر کند. بسته به زمانی که در این اقامتگاه‌های جذاب قرار دارید می‌توانید شاهد برگزاری جشنواره‌های محلی برای سنت‌های خوراکی و نوشیدنی در منطقه نیز باشید.

شکمگردی

خبره‌ی خوراک در سامرست

اقامت در کلبه‌های قرن ۱۷ سامرست و آشپزی در آشپزخانه‎‌های قدیمی انگلستان و تلفیق آن با سنت‌های آشپزی‌ بین‌المللی و خاورمیانه را از دست ندهید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button