رزرو هتل تایتانیک سیتی تکسیم در استانبول

0

هتل تایتانیک سیتی تکسیم (Titanic City Taksim) یکی از هتل های ۴ ستاره استانبول است که در ردیف هتل‌های درجه اول در بین هتل های ۴ ستاره قرار دارد. از این هتل تا مبدان تکسیم که بهترین دسترسی را به تمام نقاط استانبول دارد، راهی نیست. این هتل تمام استانداردهای یک هتل ۴ ستاره را دارد و می‌توان گفت فقط به خاطر اینکه وسعت خیلی زیادی ندارد، در ردیف هتل های ۵ ستاره قرار نگرفته است. تقریباً تمام خدمات هتلینگ با کیفیت خوبی در این هتل ارائه می‌شود. برای رزرو تور استانبول با هتل تایتانیک سیتی استانبول می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ضمناً بهتر است شرایط تور استانبول در کرونا را از لینک داده شده مطالعه کنید.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶

امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم

امکانات هتل تایتانیک سیتی استانبول تقریباً نزدیک یک هتل ۵ ستاره است اتاق‌های زیبا و فول امکانات، سالن غذاخوری و ورزش، اتاق‌های کنفرانس و همایش و همچنین تسلط کارکنان این هتل به چند زبان و مهمان‌نوازی مناسب از مشتریان از ویژگی‌های این هتل است. هتل تایتانیک سیتی تکسیم ۱۱ طبقه دارد و در مجموع ۲۰۲ اتاق و سوئیت دارد و انواع مهمانان برای گردش خانوادگی، سفرهای کاری، تفریحات شخصی و … را پذیراست. عکس هتل تایتانیک سیتی در بالا نشان دهنده امکانات خوب آن است با این حال بهتر است آخرین اطلاعات در مورد این هتل را از همکاران ما جویا شوید. مشخصات هتل تایتانیک سیتی استانبول و امکانات آن عبارت است از:

 

  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • خدمات ۲۴ ساعته در اتاق
  • گاوصندوق
  • خشکشویی
  • آسانسور
  • پکیج ناهار برای پیک نیک
  • غرفه اسنک
  • سونا و ماساژ
  • وای فای رایگان در لابی و داخل اتاقها
  • باشگاه بدنسازی
  • کافی شاپ
  • ترانسفر فرودگاهی با اخذ هزینه
  • سشوار  و حمام
  • درخواست امکانات در داخل اتاق

قیمت هتل تایتانیک سیتی استانبول

قیمت هتل تایتانیک سیتی استانبول نسبت به خیلی از هتل های دیگر بالاتر است و این موضوع به دلیل امکانات بالای این هتل و همچنین نزدیکی آن به میان تکسیم، شاهراه حمل و نقل استانبول و مرکز گردشگری آن است که بیش از ۵۰۰ متر نیست. موقعیت مکانی هتل تایتانیک سیتی استانبول را می‌توانید در لینک داده شده ببینید. البته نباید نگران باشید چون شرکت عالیگشت با گارانتی اتاق‌های هتل تایتانیک سیتی می تواند قیمت‌ها را تا حد مناسبی کاهش دهد. البته با توجه به فصول مختلف ممکن است قیمت اتاق‌ها کاهش یابد. در حال حاضر قیمت اتاق‌های این هتل برای یک نفر در هر شب حدود ۳ میلیون تومان است که در زمان‌های مختلف ممکن است تغییر کند. با رزرو اتاق‌های این هتل در فلاوینگو می توانید از یک گشت رایگان به همراه ترانسفر فرودگاهی رایگان استفاده کنید.

فاصله هتل تایتانیک سیتی استانبول با مکان‌های مهم

۷ دقیقه پیاده روی


خیابان استقلال

       ۱۵ دقیقه پیاده‌روی        


گرند بازار استانبول

۱۶ دقیقه با خودرو


موزه مدرن استانبول (Istanbul Modern Museum)

۲۴ دقیقه پیاده روی


موزه اپرای استانبول

۲۰ دقیقه پیاده روی


کاخ دلما باغچه (Dolmabahçe Palace)

۲۱ دقیقه پیاده روی


مرکز وک کانادا

۱۶ دقیقه پیاده روی


مرکز خرید جواهر مال استانبول

۱۰ دقیقه با خودرو

حمل و نقل عمومی نزدیک به هتل تایتانیک سیتی تکسیم

ایستگاه متروی تکسیم (Taksim)

۵ دقیقه پیاده‌روی

ایستگاه متروی شیشانه (Şişhane)

 ۱۵ دقیقه پیاده روی

 نظرات در مورد هتل تایتانیک سیتی استانبول

بهترین منبع برای نظرات در مورد هتل تایتانیک سیتی استانبول سایت Tripadvisor.com ‌است. در این لینک می‌توانید جدیدترین نظرات در مورد این هتل را ببینید که و نمره آن را که در سطح جهانی به آن داده می‌شود، مشاهده نمایید. طبق تجربه شرکت عالی‌گشت بیشتر مسافرانی که از این هتل استفاده کرده اند از ان راضی هستند. البته این حرف بدان معنی نیست که هیچ شکایتی از هتل واصل نشده باشد ولی به طور کلی می‌توان گفت که کیفیت و تمیزی این هتل تقریباً مانند همان چیزی است که در تبلیغات آن مشاده می‌شود.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button