رزرو هتل جومبالی پلازا استانبول

0

یکی از هتل های ۴ ستاره استانبول در منطقه عثمان بی در این شهر در هتل جومبالی پلازا استانبول (Cumbali Plaza Hotel) است که از مرکز انگشت نگاری سفارت کانادا حدود یک کیلومتر فاصله دارد. این هتل در بین هتل‌های ۴ ستاره شهر جزو در دسته‌ی هتل‌های ارزان قرار دارد. امکانات این هتل در حد یک هتل ۴ ستاره مناسب است و وجود فاصله ۳۰ دقیقه‌ای با میدان تکسیم که قلب گردشگری شهر است، موقعیت خوبی برای آن ایجاد کرده است. برای رزرو این هتل می‌توانید با کارشناسان عالیگشت تماس بگیرید. ضمناً آخرین تغییرات در مورد شرایط سفر به ترکیه در کرونا را هم می‌توانید از لینک داده شده مطالعه کنید.

برای همه امور استانبول مانند اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول، خرید ملک در استانبول و رزرو تور استانبول می‌توانید با ما تماس بگیرید. پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶

امکانات هتل جومبالی استانبول

هتل جومبالی دارای امکاناتی مانند انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خشکشویی، اتوشویی، رستوران بین‌المللی، نظافت روزانه، فکس، فوتوکپی، آسانسور و … است که اقامت در این هتل را برای شمال لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

خلاصه‌ای از مهمترین امکانات هتل جومبالی یا با تلفظ دیگر کومبالی پلازا در ادامه آمده است:

  • پذیرش ۲۴ ساعت
  • رستوران
  • ترانسفر فرودگاهی
  • آسانسور
  • خشکشویی
  • تلویزیون صفحه تخت
  • صندوق امانات
  • نگهداری چمدان‌ها
  • فکس و فوتوکپی
  • اینترنت رایگان

قیمت هتل جومبالی پلازا استانبول

این هتل یکی از مناسب‌ترین قیمت‌ها را در بین هتل‌های ۴ ستاره استانبول دارد که در ازای آن نسبت به آنها از سطح کیفی پایین‌تری برخوردار است. پیشنهاد می‌شود افرادی که قصد دارند بیشتر زمان خود را در خارج ازهتل بگذرانند و کیفیت هتل برای انها اهمیت چندانی ندارد از این هتل استفاده کنند. برخی از اتاق‌های هتل جومبالی پلازا توسط شرکت عالیشگت (فلاوینگو) گارانتی شده است و با قیمت مناسب‌تری برای شما رزرو خواهد شد. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مکان‌های نزدیک به هتل جومبالی پلازا استانبول

 

۳۰ دقیقه با ماشین


بازار خرید میسیر کارسیسی استانبول

۱۸ دقیقه پیاده روی


مرکز خرید پالادیوم استانبول

     ۱۷ دقیقه با ماشین   


مرکز خرید استانبول مال

۲۶ دقیقه با ماشین

حمل و نقل عمومی نزدیک به هتل ناز سیتی استانبول

ایستگاه متروی عثمان بی

۵ دقیقه پیاده روی

 

نظرات در مورد هتل جومبالی پلازا استانبول

قیمت پایین هتل پلازا استانبول، رضایت بسیاری از مشتریان از این موضوع را موجب شده است. این موضوع در کنار برخورد عالی کارمندان ازنقاط قوت این هتل است. در کنار این موارد در سالیان اخیر برخی از مسافران از سطح پایین کیفیت برخی از اتاق‌ها و دریافت هزینه برای تمام خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها از جمله یک بطری آب گلایه‌مند بوده‌اند. امنیت پایین این منطقه در مقایسه با برخی ازمناطق دیگر استانبول به دلیل وجود آپاراتی‌های زیاد در اطراف هتل هم از دیگر نکاتی است که باید در نظر بگیرید.)

وجود رستوران بین‌المللی و نزدیکی به مرکز وک کانادا به خصوص برای کسانی که برای انجام انگشت نگاری در مرکز وک کانادا به استانبول مراجعه می‌کنند، از دیگر مزایای این هتل است که مورد اشاره برخی از مسافران قرار گرفته است. باید بدانید که این هتل دارای بار نیست و نسبت به خیلی از هتل‌های ۴ ستاره دیگر از مراکزگردشگری فاصله بیشتری دارد ولی نقطه قوت ان این است که با وجود قیمت پایین، دسترسی خوبی با مناطق گردشگری استانبول دارد. ضمناً خوب است بدانیدکه افرادی که به دنبال رزرو این هتل بوده‌اند به دنبال رزرو هتل عثمان هان استانبول، هتل دورا استانبول ، هتل گرند اونال استانبول و … هم بوده اند.

 

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button