رزرو هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

0

هتل رادیسون بلو شیشلی استانیول (Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli) یک هتل ۵ ستاره در محله شیشلی استانبول است.  محله شیشلی یکی از محله‌های تجاری استانبول است که در بخش اروپایی استانبول و در نزدیکی تنگه معروف بسفر قرار دارد. مرکز خرید جواهر مال استانبول، مرکز خرید ترامپ تاورز و مرکز خرید Cevahir‌ در نزدیکی این هتل قرار دارند که یکی از مجموعه هتل های زنجیره‌ای است که با نام Radisson Blu فعالیت می کند. این هتل در نزدیکی ایستگاع متروی شیشلی قرار دارد وبرای رفتن به میدان تکسیم هم وسایل نقلیه مناسبی در نزدیکی آن وجود دارد که در کمتر از ۱۵ دقیقه شما را به میدان تکسیم و خیابان استقلال میٰ‌رساند. منطقه شیشلی یکی از مناطق با اصالت و قدیمی استانبول است که بناهایی با بیش از یک قرن قدمت در آن وجود دارد. برای رزرو هتل 5 ستاره رادیسون بلو شیشلی و تور استانبول می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو تماس بگیرید.آخرین تغییرات در مورد شرایط سفر به ترکیه در کرونا را هم می‌توانید از لینک داده شده مطالعه کنید.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶

امکانات هتل رادیسون بلو شیشلی

این هتل دارای تمام امکانات یک هتل ۵ ستاره هست و بسیاری از مشتریان فلاوینگو که در سالهای گذشته از آن استفاده کرده اند راضی بوده‌اند با این حال مشتریانی هم بوده‌اند که از برخی از مشکلات آن شکوه داشته‌اند. تمیزی این هتل زبانزد است و انواع امکانات بهداشتی، اتاق‌های تک نفره، دو نفره و اتاق‌هاید ارای امکانات کاری مانند میز کار و میز جلسات را دارا میباشد.

  • اینترنت بی سیم در اتاقها و لابی
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • ترنسفر فرودگاهی
  • پارکینگ رایگان
  • سشوار
  • امکان فکس
  • رستوران
  • خشکشویی
  • گاوصندوق
  • استخر روباز و سرپوشیده
  • سونا، جکوزی و ماساژ
  • اتاق کنفرانس
  • آسانسور

قیمت هتل رادیسون بلو شیشلی

قیمت هتل Radisson blu sisli با توجه به ۵ ستاره بودن آن یکی از ارقام بالا محسوب می‌شود. تمیزی و امکانات این هتل و نزدیکی آن به مکان‌های تجاری برای کسانی که یکی از اهداف اصلی آنها از سفر به ترکیه، خرید اجناس و البسه مختلف است، یکی فرصت بی‌نظیر به شمار می آید تا هزینه‌ای که قرار است برای رفت و آمد بپردازند برای خرید صرف کنند. برای اینکه بتوانید این هتل را با قیمت مناسبی رزرو نمایید می‌توانید از مشاوره کارشناسان فلاوینگو استفاده کنید. با توجه به گارانتی اتاق‌های این هتل توسط فلاوینگو، اتاق‌های این هتل با قیمت مناسبی دراختیار فلاوینگو قرار می‌گیرد و همکاران ما هم می‌توانند با قیمت مناسب‌تری آن را برای شما رزرو نمایند. استفاده از این هتل می‌تواند برای کسانی که به دنبال خرید خانه در ترکیه هستند هم مناسب باشد چون با شناخت بیشتر از محله خوب سیسلی می‌توانند ملک مناسبی انتخاب نمایند. برای پیدا کردن هتل های با قیمت پایین تر می‌توانید از رزرو هتل های ۳ ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم و یا رزرو هتل های ۴ ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم استفاده نمایید.

مکان‌های نزدیک به هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

۱۵ دقیقه با ماشین


تنگه بسفر

۱۴ دقیقه با ماشین


قصر ییلدیز استانبول

       ۱۱ دقیقه با ماشین        


مسجد اورتاکوی استانبول

۱۴ دقیقه با ماشین


مرکز خرید جواهر مال استانبول

۵ دقیقه پیاده روی


مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

۱۶ دقیقه پیاده روی


مسجد ایاصوفیه

۲۵ دقیقه با ماشین

حمل و نقل عمومی نزدیک به هتل رادیسون بلو شیشلی

ایستگاه متروی تکسیم

۱۰ دقیقه با ماشین

ایستگاه متروی شیشلی

 

۵ دقیقه پیاده روی

 برای رزرو سایر هتل های ۵ ستاره نزدیک به میدان تکسیم و همچنین رزرو هتل گرند حیات استانبول، هتل هیلتون بومونتی استانبول، هتل ماریوت استانبول، هتل دیوان استانبول، هتل الیت ورد استانبول و هتل رادیسون بلو استانبول اتاکوی هم می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button