رزرو هتل لیوا سوئیت استانبول

0

هتل های ۳ ستاره استانبول به طور کلی از جهت قیمت و کیفیت بین هتل‌ های ۴ ستاره استانبول و  هتل های ۵ ستاره استانبول قرار دارند. در بین هتل های ۳ ستاره این شهر که هم در موقعیت خوبی قرار داشته باشد و هم تمیز باشد، می‌توان از هتل لیوا سوئیت استانبول (liva suite hotel istanbul) نام برد. هتل liva suite‌ استانبول در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و به همین دلیل به اکثر نقاط گردشگری و جذاب استانبول به راحتی دسترسی دارد چون وسایل حمل و نقل عمومی زیادی در این میدان توقف می کنند. برای رزرو هتل liva suite  و تور استانبول می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو تماس بگیرید.آخرین تغییرات در مورد شرایط سفر به ترکیه در کرونا را هم می‌توانید از لینک داده شده مطالعه کنید.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶

امکانات هتل liva suite استانبول

هتل آپارتمان لیوا سوئیت در ۶۰۰ متری میدان معروف تقسیم قرار دارد و با اقامت در آن می‌توانید از خیابان توریستی و زیبای استقلال دیدن کنید. شما می توانید در سوئيت های مجهز این هتل برای خود آشپزی کنید و از امکانات کامل آشپزخانه آن استفاده کنید. این امتیاز در شرایط کرونایی که هزینه های تهیه غذا از بیرون در ترکیه بالا رفته است، غنیمت است. فضای نشیمن مناسب در ساختمان هتل به همراه استودیوهای جذاب در این هتل انتظار شما را می‌کشند.

  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • آشپزخانه با امکانات کامل و مجهز به یخچال، کتری برقی، اجاق‌گاز و لوازم آشپزی
  • اتاق‌های مناسب خانواده
  • پارکینگ با هزینه جداگانه
  • وای فای رایگان
  • رستوران و کافه در داخل هتل

قیمت هتل لیوا سوئیت استانبول

قیمت هتل liva suite‌ استانبول برای یک شب اقامت با صبحانه به طور متوسط برای نوروز ۱۴۰۰ حدود ۷۰۰ هزار تومان است. با توجه به گران بودن هزینه های حمل و نقل در شهر استانبول و نزدیکی این هتل به میدان اصلی استانبول یعنی میدان تقسیم، هزینه‌های جابجایی شما کاهش خواهد یافت و از این طریق بخش زیادی از قیمت هتل جبران خواهد شد. البته این قیمت برای یک هتل ۳ ستاره تمیز در موقعیت هتل لیوا سوئیت در ایام نوروز خیلی بالا نیست. با توجه به گارانتی خیلی از اتاق‌ها توسط شرکت عالیگشت(فلاوینگو)، کارشناسان فلاوینگو می توانند این هتل را با قیمت مناسبی برای شما رزرو کنند.

مکان‌های نزدیک هتل لیوا سوئیت استانبول

۲ دقیقه پیاده


کافی شاپ سیمیت سارایی (simit sarayi)

۲ دقیقه


کافه فیروز(Cafe Firuz)

       ۴ دقیقه           


باغ رستوران لیمونلو (Limonlu Bahçe)

۴ دقیقه


موزه مدرن استانبول (Istanbul Modern Museum)

۱۰ دقیقه


برج گالاتا (Galata Tower)

۱۷ دقیقه


کاخ دلما باغچه (Dolmabahçe Palace)

۱۹ دقیقه

حمل و نقل عمومی نزدیک به هتل لیوا سوئیت تکسیم

ایستگاه متروی تکسیم (Taksim)

۲ دقیقه

ایستگاه متروی شیشانه (Şişhane)

 ۷ دقیقه

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button