رزرو هتل های ۳ ستاره استانبول میدان تقسیم

0

هتل های میدان تقسیم معمولاً در سه دسته ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره قرار می‌گیرند. یک هتل سه ستاره معمولاً برای کسانی خوب است که به دنبال هتل ارزان استانبول می‌گردند. همچنین کسانی که هتل را فقط برای یک سفر کاری می‌خواهند و یا فقط و فقط، به دنبال یک هتل تمیز می‌گردند، می‌توانند از این نوع هتل استفاده کنند. ضمناً کسانی هم که با گرفتن وقت سفارت کانادا در استانبول به این شهر می‌آیند و کار خاص دیگری ندارند، معمولاً برای کاهش هزینه‌ها از هتل سه ستاره نزدیک سفارت کانادا استفاده می‌کنند. به دلیل اهمیت میدان تکسیم استانبول،

مطالب مرتبط
در این مطلب به معرفی امکانات هتل های ۳ ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم و ذکر نام برخی از آنها می پردازیم و سپس به اسامی هتل های سه ستاره استانبول در مناطق دیگر این شهر اشاره می‌کنیم. برای رزرو هتل های ۴ ستاره استانبول و هتل های ۵ ستاره استانبول هم می توانید به لینکهای داده شده بروید. ضمناً آخرین تغییرات در مورد تور استانبول و تور استانبول پاییز 1401 را هم می‌توانید از لینک داده شده مطالعه کنید.

برای رزرو هتل استانبول می‌توانید از طریق ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ با کارشناسان فلاوینگو تماس بگیرید.

هتل های سه ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم

 تقسیم یا تکسیم(taksim) نام میدانی در مرکز شهر توریستی استانبول است که منطقه‌ای شلوغ برای تفریح، خرید برندهای معتبر و غذا خوردن است. وجود مترو، تراموا و خطوط اتوبوس زیادی که از این میدان می‌گذرند، دسترسی این میدان را به اغلب نقاط گردشگری، تجاری و اداری استانبول راحت کرده است. خیابان معروف استقلال که سراسر آن سنگفرش است محلی برای بازدید گردشگران از محصولات برندهای معروف جهانی است و شما می‌توانید با امنیت کامل و بدون نگرانی از عبور خودرو، از کافه‌ها، گالری‌ها و فروشگاه‌‌های زیبای آن خرید کنید و در ضمن از ساختمان‌های قرن نوزدهم در دو طرف این خیابان  که یادآور حکومت عثمانی هستند، دیدن کنید.

خیلی از رستوران‌های این خیابان چشم‌انداز زیبایی بر تنگه بوسفور دارند که دو بخش اروپایی و آسیاسی استانبول را از هم جدا می کنند. به خاطر همین ویژگی‌هاست که افراد زیادی به دنبال رزرو هتل ۳ ستاره نزدیک میدان تکسیم می‌گردند. در ادامه به معرفی چند تا از بهترین هتل های ۳ ستاره نزدیک میدان تقسیم می‌پردازیم.

 

هتل لیوا سوئیت استانبول (Liva Suite Hotel)

هتل لیوا سوئیت که در واقع یک هتل آپارتمان است در فاصله ۵۰۰ متری میدان تکسیم و ۷۰۰ متری خیابان استقلال قرار دارد. بنابراین تمام مزایای موقعیت مکانی میدان تقسیم برای این هتل هم وجود دارد. کارکنان این هتل به دو زبان انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند و به صورت ۲۴ ساعته برای پذیرش مسافران آماده خدمت‌رسانی هستند. این هتل دارای تعدادی سوئیت است که شما می‌توانید در آشپزخانه‌های مجهز آن کار پخت‌وپز روزانه خود را بدون نیاز به خرید غذا از بیرون انجام دهید. صبحانه آماده، بوفه، تالار پذیرایی، میز تور و گردشگری، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ و وای‌فای ۲۴ ساعته در تمام اتاق‌ها از دیگر تسهیلات این هتل‌آپارتمان است. البته متأسفانه اجازه ورود حیوانات را به این هتل ندارید. این هتل‌ هم از لحاظ قیمت مناسب است و هم اینکه بسیار تمیز است. تنها مشکل این هتل‌ نداشتن آسانسور است که آن هم مشکل خیلی بزرگی نیست. این هتل یکی از ارزان ترین هتل های سه ستاره استانبول نزدیک میدان تقسیم است.

هتل لیوا سوئیت liva suite hotel
هتل لیوا سوئیت استانبول نزدیک میدان تکسیم

هتل فیده استانبول  (Fide Hotel)

هتل فیده فقط ۱۰ دقیقه تا میدان معروف تکسیم فاصله دارد. اتاق‌های این هتل خیلی ساده و تمیز هستند و از تلویزیون، تخت و سایر وسایل معمول برخوردار هستند. خدمات ذخیره‌سازی چمدان، وای فای رایگان، شاتل فرودگاه، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس خشکشویی، ایستگاه کامپیوتر، خدمات مبادله با ارز، اجاره اتوموبیل، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و … از مزایای این هتل ارزان‌قیمت است. این هتل مهمترین ویژگی یک هتل سه ستاره را که تمیز بودن است، دارد و شما می‌توانید با قیمت پایینی آن را رزرو کنید. هر چند این هتل کوچک است و آسانسور هم ندارد، برای کسانی که به دنبال جای تمیز و ارزان می‌گردند، مناسب است.

هتل فیده fide hotel istanbul
هتل فیده استانبول نزدیک میدان تکسیم

هتل اف اس (Istanburg Efes Hotel)

 هتل اف اس (Efes Hotel) هم یک هتل سه ستاره در اطراف میدان تقسیم است که نسبت به دو هتل قبلی کیفیت بالاتری دارد. این هتل نزدیک به ۲۰ اتاق دارد و به امکاناتی نظیر وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌هایی همراه با تلویزیون، ماهواره، یخچال، تهویه مناسب، سرویس بهداشتی جداگانه و … مجهز است. این هتل ضعف‌های دو هتل قبلی مثل نبود آسانسور و … را ندارد و با اینکه کمی گران‌تر از آنهاست ولی خدمات و کیفیت بهتری به شما ارائه می‌کند. تمام مزایایی که برای میدان تقسیم وجود دارد به طور خودکار برای این هتل هم وجود دارد. این هتل از برج گالاتا ۱۸ دقیقه، از بازار بزرگ استانبول ۴۱ دقیقه و از کاخ دلماباغچه فقط ۲۵ دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

هتل اف اس استانبول efes hotel istanbul
هتل اف اس استانبول نزدیک میدان تکسیم

هتل مکسول ( Taksim Maxwell Hotel )

ویژگی هتل مکسول این است که با وجود نزدیکی به میدان استراتژیک و شلوغ تکسیم، در مکانی ساکت و آرام قرار دارد. این هتل حدود یک کیلومتر از میدان تکسیم فاصله دارد و به ۷۷ اتاق مجهز است. وجود اتاق خانوادگی، پذیرش در تمام اوقات شبانه‌روز، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تبدیل ارز، وای‌فای رایگان در تمام نقاط هتل و داخل اتاق‌ها، لابی شیک همراه با روزنامه های محلی، آسانسور و … از مزایای این هتل است.

هتل کوئنتو استانبول (Taksim Cuento Hotel)

شاید بتوان لقب بهترین هتل ۳ ستاره نزدیک تکسیم را به هتل کوئنتو استانبول داد. این هتل در منطقه تعلیم‌خانه در قلب میدان تکسیم قرار دارد. بنابراین تمام مزایای میدان تکسیم را هم دارد. رستوران بزرگ و لوکس این هتل که در تراز هتل‌های ۴ ستاره است با غذاهای متنوع بین‌المللی و ترکی در خدمت شماست. وجود فضای سبز بزرگ و مناسب، خدمات ویژه معلولین و سالمندان، انواع اتاق‌های دو نفره و خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکانات برای برگزاری جلسه، صرف صبحانه در اتاق و … از جمله تفاوت‌هایی است که این هتل با سایر هتل‌های سه ستاره تکسیم دارد.

مطالب مرتبط
سایر امکانات معمول هتل های سه ستاره که در هتل های بالا ذکر شد با کیفیت بالایی در این هتل یافت می‌شود. ضمناً سیگار کشیدن در اتاق‌‌ها و همچنین ورود حیوانات به اتاق در این هتل‌ها ممنوع است. ساعت تحویل اتاق به شما در این هتل ۱۴ و ساعت تحویل گرفتن اتاق از شما در هتل کوئنتو ۱۲ است. فاصله هتل از برج گالاتا ۲ کیلومتر، از کاخ توپکاپی ۳ کیلومتر، از مسجد سلطان احمد ۴ کیلومتر، از موزه هنرهای مدرن استانبول ۲ کیلومتر، از موزه ایاصوفیه ۶ کیلومتر و از مسحد سلیمانیه حدود ۵ کیلومتر است.

هتل کوئنتو استانبول cuento hotel
هتل کوئنتو تکسیم استانبول نزدیک میدان تکسیم
کامل ترین نظرات در مورد هتل های ۳ ستاره استانبول را می‌توانید به همراه آخرین عکسهای آنها در سایت بین المللی tripadvisor.com‌ پیدا کنید.

کیفیت هتل های ۳ ستاره استانبول

در مورد کیفیت هتل‌های ۳ ستاره استانبول باید بدانید که درست است که طبق استاندارهای صنعت هتلداری کیفیت هتل های ۳ ستاره استانبول از هتل های ۴ و ۵ ستاره پایین تر است ولی گاهی ممکن است به دلیل سرویس دهی مناسب، نمره یک هتل ۳ ستاره در سایت tripadvisor.com حتی از هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره هم بیشتر باشد. بنابراین بهتر است از کارشناسان امر تحقیق لازم را به عمل آورید.

اسامی هتل‌های ۳ ستاره استانبول

غیر از مواردی که بیان شد، هتل‌های سه ستاره زیادی در نزدیکی میدان تکسیم و یا سایر محله های استانبول وجود دارند که می‌تواند برای شما جذاب باشد. در ادامه لیست هتل های سه ستاره استانبول را می آوریم. این لیست در حال تکمیل شدن است و شما می‌توانید با کلیک بر روی هر کدام، اطلاعات بیشتری در مورد آن همراه با عکس هتل های سه ستاره استانبول به دست آورید.

برای رزرو هتل ۳ ستاره استانبول ارزان و همچنین رزرو تور استانبول می‌توانید از طریق ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ با کارشناسان فلاوینگو تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button