رزرو هتل های ۴ ستاره استانبول میدان تکسیم

0

هتل‌های ۴ ستاره استانبول ترکیه را می‌توان به دو دسته A‌‌ و B‌ تقسیم کرد. هتل‌های دسته  B معمولاً با وجود اینکه همانند هتلهای دسته A بسیار تمیز هستند ولی ‌نسبت به هتل‌های این دسته کوچکتر هستند و ممکن است امکاناتی مانند لابی‌های بزرگ و سالن‌های استخر و سونا را نداشته باشند. در واقع هتل های دسته A‌ را می‌توان همان هتل های ۴ ستاره استخردار استانبول دانست و هتل های دسته B را هم می توان همان هتل های ۴ ستاره ارزان استانبول فرض کرد. در این مطلب در مورد امکانات هتل های ۴ ستاره استانبول که در همه جای دنیا کم و بیش یکسان است، صحبت خواهیم کرد

مطالب مرتبط
و در ادامه به دلیل اهمیت هتل های میدان تکسیم، تعدادی از هتل های ۴ ستاره نزدیک میدان تکسیم را معرفی خواهیم کرد و در انتها هم اسامی هتل های ۴ ستاره استانبول را می‌آوریم. با کلیک بر روی هر کدام از آنها می‌توانید عکس هتل های ۴ ستاره استانبول و تمام اطلاعات آنها را پیدا کنید. البته این لیست به طور مداوم در حال تکمیل است. در مورد هتل های ۳ ستاره استانبول و هتل های ۵ ستاره استانبول هم می توانید از لینک های داده شده اطلاعات لازم را پیدا کنید. آخرین تغییرات در مورد تور استانبول و تور استانبول پاییز 1401 را هم می‌توانید از لینک داده شده مطالعه کنید.

برای رزرو هتل استانبول در فلاوینگو می‌توانید با شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

خرید بلیط هواپیما استانبول

امکانات هتل های ۴ ستاره استانبول

امکانات یک هتل به ترتیب از هتل‌های یک ستاره تا پنج ستاره به مرور افزایش می‌يابد و هر هتلی که یک ستاره بیشتر داشته باشد باید امکانات هتل قبلی را داشته باشد و در عین حال از امکانات بیشتری هم پشتیبانی کند. هتل های ۴ ستاره معمولاً نسبت به هتل های سه ستاره از کیفیت بالاتری برخودارند و نسبت به هتل های ۵ ستاره، قیمت پایین‌تری دارند. کسانی که افزایش قیمت دلار باعث شده است که دیگر نتوانند هتل ۵ ستاره برای خود رزرو کنند با کمی دقت در انتخاب هتل ۴ ستاره می‌توانند هتلی را پیدا کنند که در کیفیت و امکانات هیچ چیزی از یک هتل ۵ ستاره کم نداشته باشد و در عین حال ارزان‌تر باشد. یک هتل ۴ ستاره علاوه بر امکانات یک هتل ۳ ستاره باید امکانات زیر را هم داشته باشد:

  • پذیرش ۱۸ ساعته به همراه پاسخگویی ۲۴ ساعته از طریق تلفن
  • خدمت‌دهی ۲۴ ساعته به اتاق‌ها
  • امکان انتخاب مکان صرف صبحانه توسط مهمانان در اتاق یا رستوران
  • تجهیز سرویس بهداشتی به تمام لوازم بهداشتی و آرایشی مردانه و زنانه
  • دسترسی به اینترنت در تمام اتاق‌ها و مکان‌های هتل
  • وجود استخر و سونا و سالن‌های ورزشی

هتل های ۴ ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم

هتل‌های نزدیک میدان تکسیم (Taksim Meydanı) جذاب‌ترین مکان برای اقامت توریست‌های استانبول است. دسترسی آسان به اکثر مناطق گردشگری، وجود ایستگاه مترو، تراموا، اتوبوس و تاکسی، اتصال به خیابان سنگ‌فرش شده استقلال که پر از فروشگاه‌های برندهای جهانی و … است از ویژگی‌های این میدان است که به نام تکسیم یا تقسیم معروف است. هتل های ۴ ستاره استانبول در میدان تقسیم معمولاً کیفیت بالاتری نسبت به هتل‌های سه ستاره نزدیک میدان تکسیم دارند و همچنین قیمت پایین‌تری نسبت به هتل های ۵ ستاره نزدیک میدان تکسیم دارند. بنابراین می‌توانند سلیقه خیلی از افراد را برآورده کنند. در اینجا فقط چند نمونه از بهترین هتلهای ۴ ستاره استانبول در میدان تکسیم و نزدیک آن را معرفی می‌کنیم.

هتل تایتانیک سیتی استانبول (Titanic City Taksim)

هتل تایتانیک سیتی که در معماری‌اش از کشتی تایتانیک الهام گرفته شده تا میدان تکسیم فقط ۵ دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد و در محله تکسیم قرار گرفته است. این هتل که در دسته A قرار دارد تا اولین ایستگاه مترو حدود یک کیلومتر فاصله دارد. پذیرش این هتل حتی در ایام کرونا به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود. کارکنان این هتل به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی می توانند صحبت کنند. تمام خدمات هتلینگ با کیفیت خوبی در این هتل ارائه می‌شود.

ویژگی خوب این هتل این است که تمام امکانات لازم مثل فکس، کپی، سالن اجتماعات و … برای کسانی که به قصد کسب و کار به استانبول می‌روند، در آن مهیاست. امکاناتی مانند استخر داخل سالن، خدمات زیبایی، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، اسکواش و … با دریافت هزینه جداگانه در این هتل وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید. نمره این هتل در سایت booking.com‌ در حال حاضر ۸.۲ است.

هتل تایتانیک سیتی استانبول titanic city
هتل تایتانیک سیتی تکسیم در استانبول

هتل کریستال (Crystal Hotel)

هتل کریستال استانبول تا میدان تکسیم فقط یک پیاده‌روی کوتاه فاصله دارد و تا ایستگاه مترو هم کمتر از ۵۰۰ متر فاصله دارد. وجود یک پارکینگ مخصوص از مزیت‌های ویژه این هتل است که خدمات هتلینگ را به اندازه استانداردهای یک هتل ۴ ستاره به شما ارائه می‌دهد. کارمندان هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، ترکی و فرانسوی صحبت می کنند و مراکز تفریحی هتل مانند مرکز اسپا، خدمات زیبایی، اسکراب صورت و … به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شماست.

هتل کریستال استانبول crystal hotel
هتل کریستال استانبول

هتل تکسیم گونن (Taksim Gonen)

فاصله این هتل از میدان تکسیم کمتر از ۲۰۰ متر است و به ایستگاه مترو هم نزدیک است. علاوه بر خدمات هتلینگ معمول که در تمام هتل‌های ۴ ستاره ارائه می‌شود، استخر سرپوشیده، باشگاه تناسب اندام، پارکینگ رایگان، امکانات مرتبط با کسب و کار مثل فکس و برگزاری کنفرانس مطبوعاتی، شاتل فرودگاه، سرویس خشکشویی و وای‌فای ۲۴ ساعته و … از ویژگی‌های جذاب این هتل است. این هتل ۱۵۷ اتاق دارد و تا کاخ دلماباغچه ۲۱ دقیقه، تا برج گالاتا  ۲۴ دقیقه، تا مسجد ایاصوفیه ۶۰ دقیقه و تا مرکز خرید و سرگرمی جواهر (Cevahir)۴۱ دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. ضمناً این هتل در دسته هتل‌های ۴ ستاره نوع A قرار دارد.

هتل گونن تکسیم hotel gonen
هتل گونن استانبول

هتل گرین پارک تکسیم (The Green Park Taksim)

هتل ۴ ستاره گرین پارک تا ایستگاه متروی میدان تکسیم۴۰۰ متر  بیشتر فاصله ندارد و مجهز به ۱۸۴ اتاق و سوئیت متنوع است. در همه اتاق‌های این هتل که در رده A قرار دارد، سبد میوه، بطری آب و روزنامه های محلی ترکیه انتظار شما را می‌کشند. سونا  و حمام ترکی، استخر، اتاق‌های ماساژ درمانی، خدمات مبادله ارز، پارکینگ، امکان کرایه اتوموبیل و دوچرخه، غذاهای محلی و بین‌المللی و … از دیگر خدمات این هتل به گردشگران است که در ازای پرداخت هزینه مربوطه ارائه می‌شود. مسجد آبی و کاخ توپکاپی هر دو در فاصله ۳ و نیم کیلومتری هتل گرین پارک هستند و فرودگاه بین المللی آتاتورک هم فقط ۲۰ کیلومتر با آن فاصله دارد.

هتل گرین پارک استانبول green park istanbul
هتل گرین پارک استانبول

هتل میدتاون استانبول (Midtown Hotel)

هتل میدتاون استانبول فقط ۱۰۰ متر با ایستگاه متروی تکسیم و میدان تکسیم فاصله دارد. ۸۰ اتاق زیبا با دکوراسیون جذاب در این هتل با تمام امکانات انتظار شما را می‌کشند. با توجه به اینکه در استانبول، آب آشامیدنی به شکل بطری آب معدنی است در هنگام ورود به این هتل به هر نفر یک بطری آب معدنی داده می‌شود. غذای سرآشپز در این هتل غذاهای مکزیکی، ایتالیایی، سوئدی  و همچنین غذاهای ستنی ترکیه را شامل می‌شود.

مطالب مرتبط
وجود فضای مناسب برای پارک خودرو، سالن‌هایی مخصوص برگزاری کنفرانس و جلسات کاری برای رفاه حال افرادی که برای کسب و کار به استانبول می‌آیند و همچنین خدمات تور درون‌شهری از دیگر مزایای این هتل برای شماست. این هتل که جزو هتل های ۴ ستاره رده A قرار دارد، تا قصر دولماباغچه فقط ۱۵ دقیقه، تا برج گالاتا فقط ۵ دقیقه، تا فرودگاه آتاتورک فقط ۳۰ دقیقه و تا سالن کنسرت Cemal Resit Rey حدود ۱۰ دقیقه فاصله دارد.

هتل میدتاون استانبول midtown hotel
هتل میدتاون استانبول

هتل تکسیم لاین استانبول (Taksim Line Hotel)

 هتل تکسیم لاین استانبول با وجود اینکه یک هتل ۴ ستاره رده B است دارای امکاناتی مثل سالن ورزشی، سونا و حمام ترکی است و به این ترتیب شما می توانید بعد از یک گردش جذاب در خیابان استقلال که در نزدیکی آن قرار دارد، با شنا در استخر این هتل و گرفتن ماساژ، لذت خود را به اوج برسانید. هتل تکسیم لاین از میدان تکسیم فقط ۱۰۰ متر  فاصله دارد. رستوران این هتل در یک تراس واقع شده است تا شما بتوانید هنگام غذا خوردن از منظره زیبایی که در مقابل هتل است، استفاده کنید.

هتل تکسیم لاین استانبول taksim line
هتل تکسیم لاین

هتل کارتون (Cartoon Hotel)

ویژگی جذاب هتل کارتون وجود یک چشم‌انداز پانورامیک به کل میدان تکسیم در طبقات بالای آن است. شما به راحتی می توانید در رستوران این هتل بنشینید و یک چشم‌انداز ۳۶۰ به کل این میدان داشته باشید. البته مجاورت با میدان تکسیم در کنار مزایایی که دارد شاید مشکلاتی هم داشته باشد. برای اکثر گردشگران استانبول که بیشتر وقت خود را به گردش در شهر و خارج از هتل می‌پردازند، این ویژگی هتل کارتون، مثبت تلقی می‌شود. هتل کارتون یک هتل ۴ ستاره رده B است.

هتل کارتون استانبول cartoon hotel
هتل کارتون استانبول

اسامی هتل های ۴ ستاره استانبول

با توجه به اینکه استانبول یک شهر توریستی است و میدان تکسیم هم قلب گردشگری این شهر است، به طور مداوم به تعداد هتل‌هایی که در میدان تکسیم و اطراف آن وجود دارد، اضافه می‌شود. در ادامه لیست هتل‌های ۴ ستاره در نزدیک میدان تکسیم و سایر نقاط استانبول را می بینید. شما می‌توانید با کلیک بر روی هر کدام اطلاعات کامل‌تری در مورد آنها پیدا کنید و تصاویر جذاب و واقعی از آنها را مشاهده کنید.

 هتل های ۴ ستاره استانبول تکسیم

هتل های ۴ ستاره استانبول در عثمان بی

  • هتل جومبالی پلازا استانبول (Cumbali Plaza Hotel)

هتل های ۴ ستاره استانبول در شیشلی

هتل های ۴ ستاره استانبول در خیابان استقلال

تور هتل های ۴ ستاره استانبول ارزان را می‌توانید با مشورت کارشناسان فلاوینگو پیدا کنید. تلفن : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button