رزرو هتل های ۵ ستاره استانبول میدان تکسیم

0

 امکانات هتل های ۵ ستاره استانبول معمولاً بالاترین سطح را در بین هتل های این شهر دارد و برخی تفاوت‌ها باعث می‌شود که آنها را  به دو دسته A ‌و B‌ تقسیم کنند. تفاوت این دو دسته در این است که هتل‌های ۵ ستاره دسته A‌  دارای اتاق‌های مجلل و بسیار زیاد هستند و برج های بلند دارند. البته هتل های دسته B همه خدمات و امکانات هتل ۵ ستاره دسته دیگر را دارند ولی کمی کوچکتر از آنها‌ هستند.  البته شاید برخی از افرادی که در گذشته از هتل ۵ ستاره استفاده می‌کردند این روزها به دلیل گران شدن ارز و بالا رفتن قیمت هتل های ۵ ستاره استانبول، توانایی رزرو این هتل‌ها را نداشته باشند.

مطالب مرتبط
به این افراد پیشنهاد می‌کنیم از هتل های ۴ ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم استفاده کنند. قول می‌دهیم که با مشورت کارشناسان فلاوینگو بتوانید هتل‌هایی را پیدا کنید که تفاوت آنها با هتل‌های ۵ ستاره را احساس نکنید.‌ تور استانبول هتل ۵ ستاره میدان تقسیم یکی از بهترین تورهای فلاوینگو است که در همه ایام سال برگزار می‌شود. در این مطلب در مورد هتل های ۵ ستاره استانبول تکسیم صحبت خواهیم کرد و در انتها به نام بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول در تمام مناطق این شهر اشاره خواهیم کرد. در مورد هتل های ۳ ستاره استانبول و هتل های ۴ ستاره استانبول هم می توانید از لینکهای داده شده اطلاعات لازم را کسب کنید. آخرین تغییرات در مورد تور استانبول پاییز 1401 را هم می‌توانید از لینک داده شده مطالعه کنید.

برای رزرو هتل استانبول می‌توانید از طریق شماره تلفنهای ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

خرید بلیط هواپیما استانبول

هتل های ۵ ستاره استانبول نزدیک میدان تقسیم

 قلب صنعت توریسم ترکیه در میدان تکسیم (taksim) استانبول می‌تپد. خطوط زیادی در شبکه مترو، اتوبوس، تراموا و تاکسی استانبول از میدان تکسیم عبور می‌کنند که به راحتی می‌توانند توریست‌ها و مسافران را به تمام نقاط ترکیه برسانند. همچنین خیابان معروف استقلال هم به این میدان اتصال دارد. این خیابان برای استفاده توریست‌ها به صورت سنگفرش طراحی شده است و انواع فروشگاه با برندهای معتبر، گالری‌ها، کافه و رستوران‌های ترک به همراه ساختمان‌های قرن نوزدهم در دو طرف این خیابان خودنمایی می‌کنند. در قدم به قدم این خیابان و در جلوی مراکز مختلف این خیابان، توریست‌ها نشسته‌اند و در حال استراحت یا خرید و تفریح هستند. به همین دلیل است که هتل های ۵ ستاره نزدیک میدان تکسیم جزو پرطرفداترین هتل‌ها هستند.

اگر می‌خواهید هتل مورد نظر شما از هر جهت عالی باشد و هیچ کسری نداشته باشد، رزرو هتل ۵ ستاره تکسیم بهترین پیشنهاد به شماست. لابی‌های بسیار بزرگ و شیک، رستوران‌های با کلاس و بزرگ با غذاهای بین‌المللی، برج های بزرگ به همراه تعداد اتاق های زیاد، وجود همه امکانات نظافتی و بهداشتی در اتاق، گاوصندوق امن در داخل اتاق (safe box)، استخر و سونای بزرگ، سالن‌های ورزشی جذاب و … در یک هتل ۵ ستاره بزرگ انتظار شما را می‌کشد.

هتل دپارما استانبول (The Parma Hotel)

یکی از هتل‌های ۵ ستاره لوکس استانبول که در رده B‌ ‌طبقه‌بندی می‌‌شود هتل دپارما است که قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر هتل‌های ۵ ستاره این شهر دارد. از این هتل تا میدان تقسیم فقط ۲۰۰ قدم فاصله است. خدمات این هتل در طراز جهانی قرار گرفته و کارکنان آن به چندین زبان مسلط هستند. استخر سرپوشیده و اتاق‌های ماساژ درمانی این هتل هم می‌تواند بعد از یک پیاده‌روی جذاب در خیابان استقلال آرامش خاصی به شما دهد. اتاق‌های عایق صدای هتل یک خواب راحت را در میان شلوغی میدان تکسیم برای شما فراهم خواهند کرد. تمام خدمات معمول در اتاق‌های یک هتل ۵ ستاره مثل تلویزیون، کتری برقی، لپتاپ، گاوصندوق(safe box)، امکانات اتو، وای فای، سرویس بهداشتی شخصی به همراه سشوار و … در این هتل مهیاست. رستوران بزرگ و بین‌المللی هتل دپارما غذاهای سنتی ترک را برای مهمانان سرو می کند. تمام خدمات معمول در هتل های دیگر مثل ترنسفر فرودگاهی، خدمات مبادله ارز و … هم در این هتل ارائه می‌شود.

هتل دپارما استانبول the parma
هتل دپارما استانبول

هتل پوینت تکسیم استانبول (Point Hotel Taksim)

هتل پوینت تکسیم استانبول هم از هتل های ۵ ستاره رده B‌ است که تمام امکانات هتل‌های ۵ ستاره نوع A را دارد و فقط نسبت به آنها‌ کوچکتر است. اتاق‌های بسیار زیبا با پنجره های دو جداره به همراه تهویه مناسب و سیستم سرمایش و گرمایش اختصاصی، صندوق امانات، تلویزیون‌های HD، اینترنت رایگان وای فای در همه نقاط هتل، سرویس بهداشتی اختصاصی به همراه سشوار و … از امکانات جذاب این هتل است. وجود مرکز اسپا و باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ زیبایی و درمانی هم از مراکز اختصاصی مهمانان هتل است که می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

مطالب مرتبط
ویژگی جذاب این هتل وجود بک رستوران در طبقات بالای هتل است که چشم‌انداز زیبایی به تنگه بسفروس دارد. در سالن کنفرانس و جلسات هتل هم می توانید جلسات و نشست‌های کاری خود را برگزار کنید. اگر هم کودکی داشته باشید که بخواهید تا مدتی او را تنها بگذارید، کارکنان هتل با کمال میل تا بازگشت شما از او نگهداری خواهند کرد. وجود یک رستوران ژاپنی و دو کافه شیک هم موجب دسترسی بهتر شما به خوراکی‌های ختلف خواهد شد. ضمناً خدمات معمول دیگر مانند تبدیل ارز، واکس کفش، خودروی در اختیار، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی و … هم در این هتل برقرار است.

هتل پوینت تکسیم استانبول point taksim hotel
هتل پوینت تکسیم

هتل الیت ورد استانبول ( Elite World Hotel)

این هتل جزو هتل‌های ۵ ستاره نزدیک میدان تکسیم و از دسته A‌ است. امکانات هتل عبارت است از رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاه،  آسانسور، خشکشویی، گاو صندوق، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای، سشوار، انبار چمدان، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ و … امکانات ورزشی و تفریحی این هتل هم تقریباً کامل است و شامل استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ‌درمانی، باشگاه بدنسازی و … می‌شود. ضمناً اینترنت وای فای رایگان هم در تمام نقاط هتل برقرار است. این برج ۹ طبقه نزدیک به ۱۸۰ اتاق دارد و شما می‌توانید در رستوران‌ بزرگ و جذاب این هتل به همراه موسیقی زنده به صرف غذا بپردازید.

هتل الیت ورد elite world hotel
هتل الیت ورد استانبول

هتل الیسیوم استانبول (The Elysium Hotel)

ویژگی خاص هتل ۵ ستاره الیسیوم استانبول که از نوع A محسوب می‌شود، این است که تمام اتاق‌ها، رستوران‌ها و لابی‌های آن با معماری خاص ترکی طراحی شده است و حضور در آن شما را به اعماق تاریخ می‌برد. اتاق‌های این هتل عایق صدا هستند و بخش‌های مجزایی برای نشستن و پذیرایی دارند. انواع امکانات مربوط به سرویس بهداشتی و حمام مانند سشوار با کیفیت بالایی در این هتل بزرگ وجود دارد. رستوران‌، سونا و اتاق‌های این هتل دارای نمای زیبایی به سمت شهر استانبول هستند. امکانات ورزشی خوبی مثل سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، یک مجموعه اسپای پیشرفته با ماساژورهای متخصص و خدمات ویژه مراقبت از پوست و بدن، ماساژ درمانی با لجن و خزه، فوم و خار و …  از ویژگی‌های جذاب این هتل است. سایر امکانات مانند پشتیبانی ویژه از افراد کم توان، ترانسفر فرودگاهی، امکان اجاره خودرو، پارکینگ، خدمات ارزی، اتاق کنفرانس و ضیافت، آرایشگاه و پیرایشگاه، خدمات خشکشویی و لباسشویی و پذیرش ۲۴ ساعته هم در این هتل به مهمانان ارائه می‌‌شود.

هتل الیسیوم استانبول elysium hotel
هتل الیسیوم استانبول

هتل دیوان استانبول (Divan Istanbul Hotel)

هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول با قیمت بالا و از کلاس A‌ است. اگر در این هتل ساکن باشید دیگر هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت. انواع اتاق‌های چند نفره و خانوادگی، اجاره ماشین، اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی و گاراژی با هزینه مجزا، گاوصندوق، مغازه سوغاتی، آسانسور، خدمات VIP، آرایشگاه مردانه و زنانه، روزنامه، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، انبار چمدان، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتو و شستشوی لباس و … از خدمات این هتل است. چند سالن غذاخوری زیبا و بزرگ مختص غذاهای مدیترانه‌ای، ژاپنی و محلی در فضاهای باز و بسته ، باشگاه بدنسازی، استخر و سونا، سالن جلسه و کنفرانس و … هم به بهترین وجه در این هتل لوکس برای شما مهیاست.

هتل دیوان استانبول divan hotel
هتل دیوان استانبول

اسامی هتل های ۵ ستاره استانبول

به دلیل رشد مداوم صنعت توریسم و هتلداری در استانبول به طور مداوم هتل‌های جدیدی در استانبول و به خصوص در محله تکسیم تأسیس می‌شود. بنابراین غیر از موارد بالا هتل های ۵ ستاره زیادی در محله تکسیم یا سایر نقاط استانبول وجود دارد که در ادامه فهرست آنها آورده شده است. همه این هتل ها جزو هتل های لوکس استانبول محسوب می‌شوند. با کلیک بر روی آنها می‌توانید به اطلاعات و تصاویر هر هتل دسترسی پیدا کنید.

 هتل های ۵ ستاره نزدیک میدان تکسیم

هتل های ۵ ستاره استانبول شیشلی

هتل های ۵ ستاره ساحلی استانبول

برای رزرو هتل استانبول می‌توانید از طریق شماره تلفنهای ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button