رزرو هتل کوئنتو تکسیم استانبول

1

هتل کوئنتو تکسیم استانبول (Taksim Cuento Hotel) از هتل های ۳ ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم است. این هتل از میدان تکسیم که شاهراه اصلی حمل و نقل داخلی در استانبول است حدود ۷۰۰ متر و از خیابان استقلال که مهمترین خیابان گردشگری ترکیه است، حدود ۱۲۰۰ متر فاصله دارد. قیمت ارزان‌تر از هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره در اطراف میان تکسیم، مزیت اصلی این هتل نسبت به هتل های دیگر است. این هتل در محله بی‌اغلو استانبول قرار دارد که یکی از محله‌های خوب استانبول است و تا مرکز انگشت نگاری سفارت کانادا فاصله زیادی ندارد و کسانی که برای اخذ ویزای کانادا به استانبول می‌آیند، می‌توانند بهترین استفاده را از این هتل ببرند. برای رزرو هتل کوئنتو استانبول و همه انواع تور استانبول می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو تماس بگیرید. ضمناً آخرین تغییرات در مورد شرایط سفر به ترکیه در کرونا را هم می‌توانید از لینک داده شده مطالعه کنید.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶

امکانات هتل کوئنتو تکسیم استانبول

درست است که امکانات هتل کوئنتو استانبول که یک هتل ۳ ستاره است به پای هتل های ۴ و ۵ ستاره نمی‌رسد و در این هتل خبری از سالن‌های ورزشی و امکاناتی مانند جکوزی و سونا نیست ولی باز هم امکانات آن پاسخگوی نیارهای اولیه و ضروری مسافران استانبول هست. مخصوصاً گردشگرانی که نمی‌خواهند زمان زیادی را در هتل بگذرانند و بیشتر وقت خود را در خارج از هتل می گذرانند، می‌توانند روی این هتل حساب کنند. این هتل با ۲۸ اتاق دارای پذیرش ۲۴ ساعته، حمام و لوازم آرایشی مانندسشوار، صبحانه روزانه، شاتل فرودگاه، پارکینگ اختصاصی، صرافی و … است. خلاصه‌ای از مهمترین امکانات این هتل در ادامه آمده است:

  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • تهویه مطبوع
  • پارکینگ اختصاصی
  • حمام اختصاصی با دوش
  • سرویس بهداشتی
  • میز
  • یخچال
  • صرافی
  • کمد لباس
  • تلویزین صفحه تخت
  • روم سرویس
  • تلفن
  • سیستم تهویه هوا
  • سیستم گرمایشی وسرمایشی

نظرات درباره هتل کوئنتو استانبول

بهترین سایتی که می‌توانید نظرات در مورد هتل کوئنتو تکسیم استانبول را بدانید سایت Tripadvisor.com است. مزیت این سایت در این است که نمره‌ای که به هتل‌ها می‌دهد میانگین نمراتی است که مشتریان واقعی هتل کوئنتو بعد از استفاده از آن به هتل داده‌اند. با این وجود بهتر است در روزهای نزدیک به سفر خود و قبل از اقدام برای رزرو این هتل از کارشناسان فلاوینگو در مورد کیفیت این هتل مشورت بگیرید تا از آخرین مشکلات یا مسائل احتمالی که در هتل وجود دارد، آگاه شوید. ضمناً اگر به دنبال هتلی با قیمت مناسب‌تر می‌گردید می‌توانید قیمت هتل‌های هم‌سطح با هتل کوئنتو را هم جویا شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

مکان‌های نزدیک به هتل کوئنتو تکسیم استانبول

آدرس هتل کوئنتو تکسیم استانبول را می‌توانید در لینک داده شده ببینید. فاصله این هتل از مکان‌های گردشگری مهم استانبول در ادامه آمده است:

 

۶ دقیقه پیاده روی


خیابان استقلال

۱۵ دقیقه پیاده روی


مرکز انگشت نگاری وک کانادا

      ۱۷ دقیقه پیاده روی        


موزه هنرهای مدرن استانبول

۲۳ دقیقه پیاده روی


جزیره بیوک آدا استانبول

۲ دقیقه با ماشین


آکواریوم سی لایف استانبول

۲۱ دقیقه با ماشین


پل بسفر

۲۰ دقیقه با ماشین


 

مسجد ایاصوفیه

۲۳ دقیقه با ماشین


 

کاخ توپکاپی

۱۶ دقیقه با ماشین

حمل و نقل عمومی نزدیک به هتل کوئنتو تکسیم استانبول

ایستگاه متروی شیشانه

۲۰ دقیقه پیاده روی

ایستگاه متروی تکسیم

 

۵ دقیقه پیاده روی

اگر به هر دلیل علاقمند به رزرو هتل کوانتو نیستید هتل هایی مانند هتل تکسیم تاون استانبول ، هتل الان استانبول ، هتل آترون استانبول ، هتل لیوا سوئیت استانبول ، هتل پرا رز استانبول ، هتل آترو استانبول و هتل کارتون استانبول هم به جای این هتل توسط مسافران درخواست شده است. ضمناً برای رزرو هتل های ۴ ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم و هتل های ۵ ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم هم می‌توانید روی کارشناسان فلاوینگو حساب کنید.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. محمد می گوید

    موقعیت مکانی خوب، ولی داخل هتل افتضاح افتضاح افتضاح بعد از یک شب اقامت با هزار مکافات و دعوا با آژانس هتل ام رو عوض کردم.

Call Now Button