رزرو هتل گرند هالیک استانبول

0

هتل گرند هالیک استانبول (grand halic hotel) یکی از هتل های ۴ ستاره نزدیک میدان تکسیم استانبول است که با چشم اندازی زیبا به خلیج گلدن هورن در نزدیکی ایستگاه متروی شیشانه و در محله بی اغلو استانبول قرار دارد. این هتل در خیابان بین میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار دارد و با برج گالاتای استانبول هم فقط ۲۵۰ متر فاصله دارد. با استقرار در این هتل می‌توانید هم در کمتر از ۵ دقیقه خود را به خیابان استقلال برسانید که مهمترین خیابان گردشگری استانبول است و هم اینکه در حدود ۱۵ دقیقه با پیاده‌روی به میدان تکسیم برسید که شاهراه حمل و نقل استانبول محسوب می‌شود. ضمناً نزدیکی به مرکز وک کانادا هم برای مسافرینی که قصد گرفتن ویزای کانادا دارند، شرایط خوبی را ایجاد می‌کند. برای رزرو هتل گرند هالیک بهتر است آخرین وضعیت خدمات‌دهی این هتل را از کارشناسان فلاوینگو استعلام کنید.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶

امکانات هتل گرند هالیک استانبول

در هنگام ورود به هتل گرند هالیک تکسیم استانبول می توانید از خدمات پذیرش ۲۴ ساعته بهره مند شوید و از پارکینگ هم به سور رایگان استفاده کنید. خدمات خشکشویی با پرداخت هزینه، استخر رایگان، حمام ترکی، سونا، سالن بیلیارد، وای‌فای سرتاسری، فضای مناسب برای سیگار کشیدن و … ازجمله امکانات این هتل است. ضمناً اتاق جلسه به همراه امکانات فکس و کپی هم برای کسانی که جهت امور کاری به ترکیه می‌روند، فراهم است. اتاقهای هتل دارای کفپوش چوبی، تلویزیون با صفحه تخت، سیستم گرمایشی، میز مالعه،صندوق امانان، دوش، سشوار و تهویه مطبوع هستند. اتاق‌های بزرگ هتل هم نمای زیبایی رو به دریا دارند که لذت استفاده از آنها را دوچندان می کند.مشخصات کلی هتل گراند هالیک استانبول عبارت است از:

  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • وای فای سراسری رایگان
  • تلویزیون تخت
  • تهویه مطبوع
  • حمام اختصاصی به همراه دوش
  • سشوار و لوازم آرایشی
  • استخر سرپوشیده

 

  • اتاق‌های رو به دریا
  • خدمات خرید بلیط
  • ترانسفر فرودگاهی با دریافت هزینه
  • پارکینگ
  • ماساژ
  • سرویس رایگان رفت و آمد
  • سالن بیلیارد

قیمت هتل گرند هالیک استانبول

قیمت هتل گرند هالیک استانبول در هنگام نوروز و فصلهای شلوغ ترکیه مانند بهار و پاییز نسبت به فصل های دیگر بیشتر است. در زمان هایی مانند نوروز هم اوج میگیرد. با توجهبه نزدیکی این هتل به مکان های گردشگری و ایستگاه های حمل و نقل شهری استانبول، رزرو آن می‌تواند هزینه جابجایی شما را هنگام گردش در شهر به شدت کاهش دهد. بنابراین برای تصمیم‌گیی نهایی در مورد انتخاب این هتل باید این موضوع را هم در نظر بگیرید. با استفاده از تورهای استانبول در عالیگشت می‌توانید هزینه ترانسفر فوردگاهی و یک گشت شهری را هم برای خود ذخیره کنید. با توجه به گارانتی اتاق‌های هتل توسط عالیگشت می‌توانید با قیمت مناسبی این هتل را رزرو کنید.

آدرس هتل گرند هالیک استانبول روی نقشه را می توانید در لینک داده شده پیدا کنید. مکان‌های نزدیک به این هتل عبارت است از:

مکان‌های نزدیک هتل گرند هالیک استانبول

۲۰ دقیقه پیاده روی


گرند بازار استانبول

۱۴ دقیقه با ماشین


مرکز خرید جواهر مال استانبول

۱۲ دقیقه با ماشین      


موزه مدرن استانبول (Istanbul Modern Museum)

۲ دقیقه پیاده روی


برج گالاتا (Galata Tower)

۵ دقیقه پیاده روی


مرکز وک کانادا

۲۲ دقیقه پیاده روی


خیابان استقلال

۵ دقیقه پیاده روی

حمل و نقل عمومی نزدیک به هتل گرند هالیک تکسیم

ایستگاه متروی تکسیم (Taksim)

۲۵ دقیقه پیاده روی

ایستگاه متروی شیشانه (Şişhane)

۵ دقیقه پیاده روی

نظرات در مورد هتل گرند هالیک 

بهترین منبع برای نظرات در مورد هتل گراند هالیک سایت Tripadvisor.com ‌است. با این حال بهتر است قبل از رزرو نهایی با کارشناسان فلاونیگو در مورد اخرین وضعیت این هتل مشورت کنید. خیلی از اوقات ممکن است هتل ها به دلیل تغییرات مدیریت، تعمیرات فصلی و … نتوانند کیفیت قبلی خود را داشته باشند. کارشناسان فلاوینگو با مسافرانی که به تازگی از این هتل استفاده کرده اند، ارتباط دارند و می توانند آخرین بازخوردهای مسافران از کیفیت خدمترسانی هتل را به شما اطلاع دهند. بد نیست این را هم بدانند که مسافرانی که به دنبال رزرو هتل گرند هالیک بوده‌اند هتل هایی مثل هتل گرند پالاس استانبول،  هتل گرند استار استانبول، هتل دورا استانبول، هتل سنترال پالاس استانبول، هتل گرند پاپیروس استانبول و … در ضمن می‌توانید هتل های ۳ ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم و هتل های ۵ ستاره استانبول تزدیک میدان تکسیم را هم به کم کارشناسان فلاوینگو رزرو نمایید.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button