رفع ریجکتی ویزای شینگن را از ما بخواهید

شاید یکی از بدترین حادثه هایی که برای افرادی که می خواهند به حوزه شینگن سفر کنند، رد شدن درخواست ویزای آنها است.با توجه به اینکه تمام 26 کشور عضو پیمان شنگن به صورت واحد عمل می کنند، عواقب این ریجکتی در پرونده شما ثبت می شود و برای حضور در هر یک از کشورهای دیگر، این سابقه روی اعطای ویزا به شما تأثیر منفی خواهد گذاشت. متأسفانه مشاهده می شود که حتی بسیاری از مسافرینی که مدارک کاملی دارند بعد از ریجکت شدن، مجدداً نسبت به درخواست ویزا اقدام می کنند و ریجکتی دوباره آنها باعث خراب تر شدن پرونده آنها می شود. با ما باشید تا با خدمات رفع ریجکتی ویزای شینگن اروپا در فلاوینگو آشنا شوید. قبل از آن بهتر است چند نکته را بدانید:
برای استفاده از خدمات رفع ریجکتی ویزای شینگن در فلاوینگو با شماره های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید. 
خبر خوش: در حال حاضر کسانی که ۲ سال از زمان ریجکتی آنها گذشته باشد به شرط کامل بودن مدارک، با ضمانت قطعی عالی‌گشت (فلاوینگو) ویزا خواهند شد.

بهانه های واهی سفارتخانه ها در حال حاضر!

در حال حاضر با توجه به روابط نابه سامانی که بین ایران و بسیاری از کشورهای اروپایی بعد از لغو برجام ایجاد شده است، ویزای خیلی از افرادی که مدارک کامل هم دارند معمولاً به بهانه های واهی توسط آفیسر سفارت رد می شود. متأسفانه معمولاً در نامه ریجکتی ویزای شینگن همه افراد این بند آورده می شود که « بعد از اتمام تاریخ ویزا، خاک کشور ما را ترک نخواهید کرد.»

در کنار این موضوع در خیلی از موارد بهانه آورده می شود که « محل اقامت شما برای ما مشخص نیست». مشاهده شده است که حتی بسیاری از افرادی که مدارک بسیار کاملی داشته اند و بلیط و واچر هتل معتبری ارائه داده اند به بهانه مشخص نبودن محل اقامت، ریجکت شده اند. بنابراین اقدام دوباره برای گرفتن ویزا و پرداخت هزینه بلیط و هتل حتی با وجود مدارک کامل، در حال حاضر ریسک بزرگی از جهت مالی برای شماست.

هرگز با عجله بعد از ریجکت شدن، دوباره اقدام نکنید

در صورتی که ویزای شما یک بار ریجکت شد به دلایلی که در بالا بیان شد حتی با وجود مدارک خیلی عالی، احتمال ریجکت شدن دوباره شما خیلی زیاد است و ثبت ریجکتی ویزا برای بار دوم در دیتابیس کشورهای عضو پیمان شینگن برای شما خیلی بد است. بنابراین اکیداً توصیه می کنیم که از کمک شرکت های با تجربه استفاده کنید. متأسفانه خیلی از افراد این شرایط سیاسی را درک نمی کنند و با اقدام دوباره برای ویزا، پرونده خود را خراب تر می کنند. چنین اقدامی در آینده برای سفر شما به کشورهای عضو پیمان شنگن و حتی دیگر کشورهای جهان مشکل ایجاد می کند.

رفع ریجکتی ویزای شینگن

مزایای رفع ریجکتی ویزای شینگن در فلاوینگو

  • رفع ریجکتی به صورت تضمینی
  •  استفاده از تور در کنار رفع ریجکتی ویزا
  • سرعت بالای رفع ریجکتی
  • پرداخت ملبغ رفع ریجکتی بعد از آمدن ویزا

بهترین راه برای حل تمامی این مشکلات این است که با روش اصولی اقدام کنید. شرکت فلاوینگو با سال ها تجربه در اخذ ویزاهای گوناگون برای کسانی که به دنبال اخذ ویزای شینگن هستند و حداقل 6 ماه از تاریخ ریجکت ویزایشان گذشته است، ویزای شینگن می گیرد. تقریباً 99 درصد پرونده هایی که توسط فلاوینگو برای رفع ریجکتی اقدام شده است، موفق بوده است و بی اغراق می توان گفت که بدین ترتیب شعار رفع ریجکتی ویزای شینگن تضمینی محقق شده است. یکی از بهترین و مطمئن ترین راه های رفع ریجکتی ویزای شینگن، برگزاری تورهای تضمینی است. شما در قالب استفاده از تورهایی که فلاوینگو به کشورهای حوزه شینگن دارد، می توانید ریجکتی ویزای خود را رفع کنید. خوبی این روش آن است که مدت زمان رفع ریجکتی ویزای شینگن شما کم خواهد شد.

توجه داشته باشید که در حال حاضر در بازار سیاه ویزا، با مبالغ هنگفت نزدیک به 1500 یورو قبل از دریافت ویزا، کار رفع ریجکتی انجام می شود در حالی که در فلاوینگو، شما در ابتدای کار فقط مبلغ خرید بلیط هواپیما را می پردازید و بعد از خوردن برچسب یا لیبل ویزا بر روی پاسپورت، مبلغ نهایی ویزا از شما دریافت خواهد شد. در کنار اینکه از یک تور خوب اروپایی هم استفاده خواهید کرد. بنابراین شما می توانید برای رفع ریجکتی ویزای شینگن(schengen) خود، از تورهای اروپایی فلاوینگو استفاده کنید. 

 

برای استفاده از خدمات رفع ریجکتی ویزای شینگن در فلاوینگو با شماره های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید. 
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button