سواحل بکر اروپا

0

شاید هر کسی درباره‌ی رودخانه‌های آرام فرانسه، موزه‌های اسپانیا و بناهاب دلفریب ایتالیا یا زیبایی کوههای راکی چیزهایی شنیده باشد. اما وقتی که صحبت از تعطیلات تابستانی می‌شود، اولین چیزی که به ذهن می‌آید، دراز کشیدن در سواحل فیروزه‌ای اقیانوس‌هاست و نوشیدنی‌های خنک زیر آفتاب درخشان. سواحل اروپایی مثل بارسلونا و ایبیزا زیبا و دلچسب هستند. فقط کمی شلوغ بوده و  شاید آنچنان که باید حس آرامش را القا نمی‌کنند. در این مطلب برای شما آرام‌ترین و بکرترین سواحل اروپایی را معرفی می‌کنیم. سواحلی که دراز کشیدن در آن‌ها ارزش دارد.

  • کاپو تستا، ساردینیا

جایی که اگر همه‌ی تابستان‌ها را هم به آن سر بزنید از لذت اولین دیدارش کم نمی‌کند. ساحلی خانوادگی و دوستانه که راه دسترسی بسیار آسانی هم دارد. فقط کافیست تا صخره‌های جلویی را رد کنید تا به بهشتی پنهان برسید. نزدیک‌ترین شهر به این ساحل زیبا سانتا ترزا گالوراست.

  • جزایر سیز، اسپانیا

در سواحل شمال غربی اسپانیا، زیبایی پنهانی قرار دارد که با سواحل ماسه سپید خود از ارزش زیادی برخوردار است. بدون هیچ خودرو، دوچرخه، هتل و رستوران‌های لوکس زیبایی بی‌حد و اندازه‌اش جاذبه‌ای خاص به آن بخشیده‌است.

  • درمی، آلبانی

شاید با دیدن نام آلبانی به یاد رودخانه‌هایش بی‌افتید. اما سواحل مدیترانه را نمی‌توان نادیده گرفت. زیبایی این سواحل چون جزایر یونانی مثل کورفو است با این تفاوت که جمعیت زیادی را در آن نمی‌بینید.

  • خلیج واترسی، اسکاتلند

اگر به دنبال یک ساحل متفاوت هستید به دنبال سفر به کشورهای استوایی نباشید. گیاهان متفاوت اسکاتلند به شما حس بودن در دنیایی جدید را می‌دهد. ساحلی زیبا که الزاماً جمعیت زیادی را هم در خود جای نداده‌است.

  • ایل د بتز، فرانسه

در فاصله‌ی ۱۵ دقیق‌ای از شهر ساحلی روسکوف یکی از زبباترین سواحل فرانسه قرار دارد. جزیره‌ای کم جمعیت با ۶۰۰ نفر سکنه که لذت استراحت در سواحل ماسه‌ای سپید را به طور تمام و کمال به مسافرانش هدیه می‌دهد.

  • کانیروس، پرتغال

از سواحل صخره‌ای زیبا و آرامی که بازدی کنندگان زیادی را به خود ندیده‌است. تنها کافیست با کشتی‌های تفریحی از اسپلیت حرکت کنید و دو ساعت بعد به بهشت پنهان پرتغال برسید. ساحلی با گذرگاه‌های صخره‌ای و به نظر صعب‌العبور.

  • ایشیا، ایتالیا

از سواحل ناپولی خارج شوید. اما قبل از ورود به سواحل محبوب و شلوغ مثل کاپری به جایی بروید که فقط اهالی بومی ناپولی در آن زندگی می‌کنند. سواحلی پر از خلیج و آبگیرهای رویای که بخش‌های کو.چکی از مدیترانه را در خود جای داده‌اند.

  • رودوس، یونان

رودس یکی از جزایر بزرگ و معروف یونان در دریای اژه است که گفته می‌شد مجسمه‌ای غول پیکر از هلیوس خدای خورشید در یونان باستان را در بندر ورودی خود جای داده. این مجسمه در کنار آثاری مانند اهرام مصر، باغ های معلق بابل و فانوس اسکندریه عجایب هفتگانه‌ی دنیای باستان را تشکیل می‌داد. سواحل زیبای رودوس مقصد ماه عسل زوج‌های جوان است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button