فصل سفرهای بهاری

0

سفرهای بهاری را می‌توان جذاب‌ترین سفرهای سال دانست. درختان پر شکوفه‌‌، مهاجرت پرندگان و فضای پر گل باغ‌ها در شهرهای مختلف زیباترین مناظر را برای سفر در پیش رویمان می‌گذارند. در بین تمام کشورهای دنیا، پنج مقصد را برای سفرهای بهاری خود انتخاب کرده‌ایم که هرساله زیباترین کارت‌پستال‌های بهاری را خلق می‌کنند.

سفرهای بهاری

در زبان هندی بهار را «بسنتی» می‌نامند و رنگ آن را زرد می‌دانند. نمادی از کامیابی، نور، انرژی و خوشبینی. رنگی که لباس بوداشت و برای هندیان نویدبخش شروع سال نو. شاید به همین خاطر است که گل‌کاری بهاری در #هند به رنگ زرد است و در همه‌ی شهرهای آ دیدیه می‌شود.

سفرهای بهاری

کاخ تابستانی پکن را بتوان یکی از زیباترین و پرگل‌ترین محوطه‌های #چین در فصل بهار دانست. محوطه‌ای گل‌کاری شده به سبک باغ‌های چینی با دریاچه‌ها و آب‌راه‌های زیبا در کنار ساختمان‌های اصیل چینی.

سفرهای بهاری

بکرترین و زیباترین مناظر بهاری را می‌توان در کانادا دید. گل‌های وحشی پیرامون دریاچه‌، کوه‌های پوشیده از مخمل سبزرنگ و منظره‌ی بی‌نظیر گل‌ها و گیاهان در شهرهای کهن چهره‌ای خاص و متفاوت از این کشور پهناور را به نمایش می‌گذارد.

سفرهای بهاری
فورانو؛ ژاپن، که به خاطر مزرعه‌های اسطوخودوس خود مقصد گردشگری جالبی برای عکاسان طبیعت است.

سفرهای بهاری
شهر مراکش پایتخت کشور مغرب در میان کویر بزرگ غرب آفریقا قرار دارد و به خاطر هزاران گل رزی که در باغ‌های عمومی و خصوصی کاشته می‌شود یکی از برترین مقاصد گردشگری بهاری است.

سفرهای بهاری

پادشاهی فلورال در آفریقای جنوبی نیزیکی از ذخیره‌گاه‌های زیست‌کره است که در فهرست میراث طبیعی یونسکو به ثبت رسیده‌است. محوطه‌ای مملو از گل‌های وحشی که یکی از رنگارنگ‌ترین جلوه‌های طبیعت آفریقای جنوبی است.

سفرهای بهاری
کویر آریزونا که با نام مزرعه‌ی کاکتوس‌ها در جهان شناخته می‌شود به خاطر بارش‌های فصلی در بهار از جذابیت‌های خاصی برخوردار است.

سفرهای بهاری

کوکنهف هلند را یکی از زیباترین نقاط جهان در فصل بهار می‌دانند. جشنواره‌ی گل‌های لاله، گل ملی هلند هرساله در سراسر کشور برگزار می‌شود و مناظری دوست‌داشتنی را برای عکاسی و گذراندن تعطیلات بهاری را فراهم می‌کند.

سفرهای بهاری
چیانگ‌می تایلندرا بخاطر برگزاری فستیوال‌های گل و گیاه بهاره می‌شناسند. حضور دختران جوانی که گل‌های ارکیده را به زیبایی تزئین می‌کنند، زیبایی این مقصد بهاری را دوچندلن می‌کند.

سفرهای بهاری

مجموعه فستیوال‌های بهاری در مِدِلین، که شامل جشنواره‌های گل و گیاه، خوراکی و موسیقی هستند، سالیانه مسافران زیادی را به سوی کلمبیا می‌کشانند.

سفرهای بهاری

فستیوال گل و گیاه استرالیا که در پارک پادشاهی برگزار می‌شود نیز به خاطر گونه‌های متفاوت، متنوع و مختلف گل و گیاه در سراسر جهان از اهمیت خاصی برخوردار است.
شما برای سفرهای بهاری خود کدام شهر را انتخاب می‌کنید؟

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button