فیلیپین از نگاه آسمان

0

عکس‌های هوایی از فیلیپین نشون می‌ده که اینجا خود بهشته!

سبرینا لاوینو، عکاس و نویسنده‌ای‌ست که به مدت دو ماه به فیلیپین سفر کرده و در یک مجموعه از تصاویر هوایی که توسط گجت پرنده DJI Phantom 3 گرفته، بخشی از زیبایی‌های فیلیپین رو به ما نشون می‌ده.

اون در وبلاگش می‌نویسه: “با این عکس‌ها سعی کردم بخشی از زیبایی خیره‌کننده فیلیپین رو به مردم نشون بدم. فیلیپین مجموعه‌ای از ۷۰۰۰ جزیره‌ست؛ بنابراین هر جا که برین نزدیک ساحل هستین. در این مجموعه عکس، چند تا از رویایی‌ترین جزایر و سواحل فیلیپین رو نشون‌تون می‌دم.”

جزیره  Guyam در Siargao

این قطعه از بهشت به اسم جزیره گویام (Guyam Island) در منطقه سیارگائو فیلیپین و در ۲ کیلومتری ساحل General Luna واقع شده. این جزیره که به شکل یک قطره اشکه، یک بهشت کوچیک استواییه که می‌تونه مکان فوق‌العاده‌ای برای گذروندن یک بعدازظهر باشه.

 ساحل Bounty در Malapascua

جزیره مالاپاسکوا (Malapascua) نه‌تنها یکی از نقاط محبوب در دنیا برای غواصیه، بلکه سواحل نقره‌ای اون کسانی که غواص نیستن رو هم به خودش جذب می‌کنه.  برای رسیدن به اینجا باید اول به شهر سبو (Cebu) پرواز کنین، بعد با اتوبوس به مایا (Maya) برید و از اونجا با قایق به مالاپاسکوا برسین. سفر از Cebu تا جزیره مالاپاسکوا حدود ۵ ساعت طول می‌کشه، ولی کاملا ارزشش رو داره!

 جزیره Entalula در Palawan

این ساحل دیدنی یک بهشت کوچیک دیگه در مارپیچ جزیره El Nido به شمار می‌ره. شما می‌تونید از El Nido یک قایق کرایه کنید تا شما رو به اینجا برسونه. یک راه دیگه اینه که از تورهای برنامه‌ریزی‌شده در El Nido استفاده کنین که بعضی‌هاشون در Entalula هم توقف دارن.

تالاب Sugba در Siargao

تالاب زیبای Sugba از شهر کارمن (Carmen) در Siargao قابل دسترسیه. با قایق حدود ۴۵ دقیقه طول می‌کشه تا به این مکان شگفت‌انگیز برسین. این تالاب زیبا توسط جنگل‌های مانگرو و صخره‌هایی با اشکال عجیب و غریب احاطه شده.

ساحل Kota در Bantayan

جزیره  بانتایان (Bantayan) در طوفان یولاندا در سال ۲۰۱۳ به شدت آسیب دیده. ولی خوشبختانه حالا جزیره به‌خوبی بازسازی شده و تالاب زیبایی در بخش جنوبی جزیره افراد رو به شنا کردن ترغیب می‌کنه. خانواده‌هایی که بچه دارن، عاشق آب‌بازی، در آب‌های کم‌عمق این تالاب هستند. بانتایان در شمال غرب شهر سبو (Cebu)، نزدیک به مالاپاسکوا قرار گرفته و شما به راحتی می‌تونین در یک گردشِ آخر هفته هردوی این جزایر رو ببینین.

ساحل General Luna در Siargao

کی فکرش رو می‌کرد که روستای خواب‌آلود General Luna در سیارگائو چنین ساحل زیبایی داشته باشه؟ این ساحل با آب‌های فیروزه‌ای و سواحل نقره‌ایش، که با درختای سرسبز و زیبای نارگیل خال‌خالی شده، یکی از دنج‌ترین و بکرترین سواحل فیلیپینه.

ساحل San Juan در Siquijor

جزیره سیکی هور (Siquijor) در نزدیکی شهر سبو (Cebu) یکی از جزایر کمتر دیده شده فیلیپین به شمار می‌ره. ساحل سفید بی‌پایان، غواصی و شنا در زیر آبشارها، چند تا از بهترین چیزهایی هستنن که این جزیره برای ارایه داره. ساحل San Juan در حاشیه جنوبی جزیره Siquijor قرار گرفته.

جزیره برهنه (Naked Island) در Siargao

نه، اینجا کسی برهنه نیست! اسم این جزیره به این دلیل “جزیره برهنه” گذاشته شده که فقط یک نوار شنی خشک و خالی وسط اقیانوسه. هرچند که این جزیره شنی، با آب‌های نیلگونی که احاطه‌اش کردن، زیبایی خارق‌العاده‌ای داره!

جزیره Pinagbuyutan در El Nido

این صخره غول‌پیکر با زیبایی نفس‌گیرش به‌عنوان “جزیره بازمانده” هم شناخته می‌شه. ترکیب دراماتیک سنگ آهک با ساحل شنی سفید، این محل رو به یکی از زیباترین مناطق در مجمع‌الجزایر ال نیدو (El Nido) تبدیل کرده.

اگر به فیلیپین سفر می‌کنید، حتماً سعی کنید از جزیره Pinagbuyutan دیدن کنید. بعضی برگزارکننده‌های تور، برنامه‌های گردشی به این جزیره دارند؛ اما اگه نمی‌خواید از تور استفاده کنید، می‌تونین خودتون به ساحل Marimeg برید و از اونجا یک قایق کرایه کنین.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button