۸ وسیله ضروری برای سفر

0

به عنوان کسی که زیاد سفر می‌کنم، می‌دانم که سفر می‌تواند با خود استرس به همراه داشته باشد. حتی اگر خیلی کامل و دقیق برای آن برنامه‌ریزی کرده و سالیان سال هم در سفر بوده‌باشید. احتمال اینکه مسواک خود را جا گذاشته و یا کفش محبوب‌تان را فراموش کرده باشید نیز کم نیست. در این مطلب سعی کردم چند وسیله‌ای را برای سفر نام ببرم که همراه داشتن آن‌ها برای سفر در تعطیلات بعدی الزامی است.

  • سه راهی

هیچ چیز بدتر از آن نیست که در اتاق هتل‌تان تنها یک پریز وجود داشته باشد و شما نتوانی از بین چراغ خواب، شارژر گوشی همراه و یا دوربین خود یکی را انتخاب کنید. با همراه داشتن یک سه راهی کوچک می‌توانید گوشی همراه و دوربین خود را همزمان شارژ کنید و از نور چراغ خواب خود لذت ببرید.

  • بطری خالی

درست است که در گیت فرودگاه امکان بردن مایعات فراهم نیست، اما کسی شما را برای حمل یک بطری خالی سرزنش نمی‌کند. این بطری خالی می‌تواند در طول توقف در فرودگاه آن هم هنگامی که پروازتان تأخیر دارد از پرداخت هزینه‌ی اضافه برای خرید آب معدنی جلوگیری کند.

  • دستمال مرطوب

به همراه داشتن دستمال مرطوب به شما کمک می‌کند تا اگر به هر دلیلی دست شما آلوده شد و فرصت کافی برای رفتن به دستشویی پیدا نکردید، دستان خود را پاک کرده و از تأخیر در فرودگاه جلوگیری کنید.

  • کیف دستی

برای کسانی که کوله‌گردی می‌کنند، حمل چند تن بار اضافه اهمیتی ندارد، اما این شرایط زمانی سخت می‌شود که در پروازهای طولانی مدت و یا با توقفات چند ساعته همراه شود. در این حالت بهتر است دو کیف یا ساک جدا به همراه داشته باشید. کیف بزرگ که در آن وسایل غیرضروری مانند لباس و کیف و کفش اضافه را قرار داده‌اید به قسمت بار هواپیما فرستاده و در کیف دستی خود مدارک ضروری، پول، بلیط و سایر وسایل لازم را قرار داده و از خود جدا نکنید.

  • کیسه‌ی پلاستیکی

به همراه داشتن کیسه‌ی پلاستیکی و کیسه‌های خشکشویی هتل که در اتاقتان موجود است در بسیاری از موارد می‌تواند راه حل مناسبی برای بسته‌بندی مناسب لباس و کفش اضافه و تمیز، آب‌بندی سوغاتی‌های خریداری شده و در برخی موارد نشیمنگاه مناسبی روی صندلی خاک‌آلود ایستگاهی بین راهی باشد.

  • کرم لب

در اواخر پاییز و زمستان، هنگامی که هوا رو به سرما و خشکی می‌رود، به همراه داشتن نرم کننده‌ی لب و پوست برای گشت‌های روزانه مفید به نظر می‌رسد. کسانی که زیاد سفر می‌کنند، در جعبه‌ی کمک‌های اولیه‌ی خود در سفر علاوه بر قرص‌های ضروری، چسب زخم و بانداژ، معمولاً کرم‌های مرطوب کننده‌ی لب را نیز به همراه دارند و در موقعیت‌های حساس استفاده می‌کنند.

  • کاغذ خشک کن

در طول پیاده‌روی‌های روزانه کفش شما ممکن است به عرق پا آغشته شده و یا با طبیعتگردی در محیط‌های برون شهری در آب رودخانه یا برکه‌ای خیس شئذ، در این حالت پس از رسیدن به هتل و با قرار دادن کاغذ خشک کن یا جاذب آب می‌توان رطوبت آن را از بین برده و برای گشت روز بعد آماده ساخت.

  • آداپتور چند منظوره

وقتی به کشوری سفر می‌کنید که از نوع پریزهای برق آن مطمئن نیستید بهتر است قبل از سفر یا در فرودگاه‌های بین راه آداپتور چند منظوره تهیه کرده و نسبت به برق مصرفی خود اطمینان حاصل کنید. در این حالت از استرسی که ممکن است در طول اقامت خود به آن دچار شوید جلوگیری به عمل می‌آورید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button