لوکیشن فیلم‌های سینمایی اروپا

0

لوکیشن فیلم‌های سینمایی را در سفر به اروپا ببینیم. این مقاصد هرساله میلیون‌ها علاقمند به فیلم‎‌های مطرح را از سراسر دنیا به سوی خود می‌کشانند. جلوه‌های ویژه و طراحی دکور خاص را که رها کنیم. این لوکیشن‌ها مکان‎‌هایی خاص در دنیا هستند که هر کدام به تنهایی می‌توانند انگیزه‎‌ای جذاب برای سفر کردن باشند. در این مطلب از وبلاگ عالی‌گشت سری به زیباترین شهرهای جهان می‌زنیم تا با سبکی دیگر از سفر آشنا شویم.

لوکیشن فیلم‌های سینمایی
Notting Hill
  • فیلم ناتینگ هیل؛ لوکیشن لندن، انگلستان

درحالیکه پای خود را جای پای جولیا رابرتس می‌گذارید در سکانس‎‌های فیلم ناتینگ هیل قدم بزنید و یک تعطیلات رومانتیک را به خود هدیه دهید. ساختمان‌های رنگی و کتابفروشی‌های زیبای این شهر می‌تواند یکی از به یاد ماندنی‌ترین خاطرات را برای شما به همراه داشته باشد.

لوکیشن فیلم‌های سینمایی
Robin Hood
  • فیلم رابین هود؛ پمبروکشایر، انگلستان

یکی از زیباترین مقاصد گردشگری که در فیلم رابین هود با بازی راسل کرو به زیبایی تمام به نمایش درآمده. منطقه‌ای فوق‌العاده که به خاطر مناظر جذاب و بکر آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

لوکیشن فیلم‌های سینمایی
Inception
  • فیلم تلقین؛ لوکیشن پاریس، فرانسه

پاریس را می‌توان رتبه دار لوکیشن‌های سینمایی در جهان دانست. پایتخت عشق و فرهنگ و شهری الهام‌بخش برای مکاتب هنری و ادبی. اینسپشن را با بازی لئوناردو دی کاپریو و ماریون کوتیلارد، در فرانسه باید دید.

لوکیشن فیلم‌های سینمایی
Harry Potter
  • فیلم هری پاتر؛ لوکیشن قلعه‌ی النویک، انگلستان

اگر اهل فیلم و سینما باشید این قلعه‌ی زیبا را در بسیاری از فیلم‌های سینمایی دیده‌اید. قلعه‌ای زیبا که هنوز هم دوک پرسی و خانواده‌اش ساکن آن هستند. و بازدید از قسمت‌های مختلف آن به جز قسمت مسکونی امکان‌پذیر است.

لوکیشن فیلم‌های سینمایی
Hamlet
  • فیلم هملت؛ قلعه‌ی دوناتر، اسکاتلند

حتی اگه فیلم هملت را دوست نداشته باشید، بازدید از این قلعه‌ی جذاب به عنوان یکی از لوکیشن فیلم‌های سینمایی را نباید از دست دهید. قلعه‌ای بازمانده از قرون وسطی با موقعیتی حیرت‌آور

لوکیشن فیلم‌های سینمایی
La Vita e bella
  • فیلم زندگی زیباست؛ لوکیشن آرززو، ایتالیا

یکی از زیباترین فیلم‌های رابرت بنینی که شاید موسیقی آن بیشتر در ذهنتان باشد تا سکانس‌های بی‌نظیرش. در این شهر زیبای ایتالیا باید قدم زد و نگاه تازه‌ای به فیلم و موسیقی پیدا کرد.

لوکیشن فیلم‌های سینمایی
James Bond
  • فیلم جیمز باند؛ لوکیشن استوریل، پرتغال

یکی از چشم‌گیرترین مقاصد گردشگری در اروپا که در فاصله‌ای چند کیلومتری از لیسبون قرار دارد. بهشت کوچکی که خانواده‌های سلطنتی و اشراف تعطیلات خود را در آن سپری می‌کنند. جاییکه لوکیشن جیمز باند در سرویس محرمانه‎‌‌ی سلطنتی است.

لوکیشن فیلم‌های سینمایی
The Talented Mr Ripley
  • فیلم آقای ریپلی با استعداد؛ لوکیشن قلعه ایشیا، ایتالیا

یکی از کارت پستالی‌ترین مقاصد ایتالیا که بخاطر فیلم آقای ریپلی با استعداد با بازی جودلا و مت دیمون در تاریخ سینمای جهان جاودانه شد.

لوکیشن فیلم‌های سینمایی
Mission Impossible
  • فیلم مأموریت غیر ممکن؛ لوکیشن پراگ، جمهوری چک

لوکیشن فیلم‎‌های زیادی چون: کازینو رویال، جیمز باند، نارنیا و الیور توییست و در نهایت مأموریت غیرممکن با بازی تام کروز را می‌توانی در این شهر زیبا ببینید.

لوکیشن فیلم‌های سینمایی
Star Wars
  • فیلم جنگ ستارگان؛ لوکیشن جزیره‌ی اسکلینگ میشل، ایرلند

جزیره‌ای که راه یافتن به آن فقط با قایق‌های موتوری امکان‌پذیر است. نقطه‌ای بکر و دست نیافتنی که برای خیلی از جهانگردان جزو مقاصد محبوب و لوکیشن فیلم‌های سینمایی است.

لوکیشن فیلم‌های سینمایی
Game of Thrones
  • فیلم بازی تاج و تخت؛ لوکیشن دوبرونیک، کرواسی

یکی از بنادر زیبای اروپا با تاریخی پر عظمت، غذاهای خوشمزه و تنوع اقامتی از هتل‌های پنج ستاره تا هاستل‌های ارزان که برای سبک‌های مختلف سفر مناسب است.

لوکیشن فیلم‌های سینمایی
A Room With a View
  • فیلم اتاقی با یک چشم‌انداز؛ لوکیشن فلورانس، ایتالیا

فلورانس آنقدر زیباست که حتی نباید برای سفر به آن منتظر بهانه بود. شاید با دیدن این فیلم تنها کمی از زیبایی‌های آن را بتوان دید. از لوکیشن فیلم‌های سینمایی که باید به آن‌ها سفر کرد.

لوکیشن فیلم‌های سینمایی
Mamma Mia
  • فیلم ماما میا؛ لوکیشن اسکوپلوس، یونان

یکی از زیباترین جزایر یونان با سنت و فرهنگ بی‌نظیر و غذا و نوشیدننی‌های فراموش نشدنی که به شما می‌گوید سفر به یونان را بابد در اولویت سفرهای اروپایی قرار داد.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button