ماساژ با شکلات

0

ماساژ و اسپای شکلات را بتوان تجربه‌ای فراموش نشدنی در اکوادور به حساب آورد. وقتی که از گردن تا انگشتان پا در شکلات آب شده باشید و بوی شکلات هم فضا را پر کرده باشد، غرق در هیجان می‌شوید. پیش از آنکه از شکلات برای ماساژ استفاده شود، شکلات اکوادور را در ارتفاعات کیتو در جنگل‌های بارانی آمازون به دست می‌آوردند. امروزه هم می‌توانید در تورهای برداشت شکلات در اکوادور شرکت کرده و شاهد برداشت دانه‌های کاکائو از بین کره‌ی سفید رنگ آن باشید.

میوه‌اش را گاز بزنید و طعم گس شیرین و تلخ آن را تست کنید. دانه‌ی خام کاکائو می‌تواند تا چهل برابر بیش از بوداده‌ی آن آنتی اکسیدان داشته باشد. اما ما اغلب ترجیح می‌دهیم شکلات فرآوری شده با شکر و شیر را مصرف کرده و از اسانس‌های نعنا، به لیمو و پرتقال آن لذت ببریم. اگر به یکی از فروشگاه‌های شکلات اکوادور وارد شوید، قفسه‌هایی را می‌بینید که با کاسه‌هایی مملو از دانه‌های کاکائوی زرد، نارنجی و قرمز و حتی قهوه‌ای انباشته شده و تصویری از حباب‌های درخت کریسمس را به ذهن می‌آورد.

شکلات به خاطر داشتن آنتی اکسیدان‌های قوی، کلسیم، مس، روی، پتاسیم و آهن منبع مغذی برای سلامتی جسم و ذهن است. به عقیده‌ی بسیاری از افراد شکلات اکوادور در رتبه‌ی نخست شکلات‌های جهان قرار دارد و این محصول در فروشگاه‌های این کشور به صورت خام، بو داده یا فرآوری شده یافت می‌شود.

اما ماساژ با شکلات و اثراتی که این ماده‌ی مغذی بر پوست دارد را می‌توان در بوهمیا جستجو کرد. جایی که کریستینا ایندمینی با به دست گرفتن مدیریت فروشگاه شکلات والدینش، این ماده‌ی غذایی را تغییر کاربری داده و با قرار دادن لگن کوچکی از کره‌ی کاکائو به ماساژ صورت پرداخت و همزمان با سرو شکلات داغ و بیان خواص آن برای بدن لبخن زنان گفت: شکلات بهترین چیز برای تقویت بدن شماست.

هنگامی که به اسپای سویسوتل آمریتا بروید این ماده‌ی غذایی برای شما حکم یک مایع حیات را دارد که با خاصیت جوانسازی خود پوست را نرم و لطیف کرده و مواد مغذی فراوانی را به آن باز می‌گرداند. بعد از پایان ماساژ، ماسور به شما کمک می‌کند تا به حمام رفته و دوش بگیرید. در این حالت اگر عاشق شکلات باشید ترجیح می‌دهید تمام شکلات روی بدنتان را بخورید تا آن را به دست فاضلاب بسپارید. پس فرصت دارید تا نمی‌توانید انگشتان خود را لیس بزنید و کاکائوی کمتری را دور بریزید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button