هتل های پاریس نزدیک مرکز شهر

0

 

پیدا کردن بهترین هتل در پاریس برای کسانی که آشنایی با این شهر ندارند کمی سخت است. ولی باید بدانید که یکی از بهترین پیشنهادات به توریست های پاریس این است که از هتل های پاریس نزدیک مرکز شهر استفاده کنند تا هم از نظر رفت و آمد به نقاط مهم آسایش بیشتری داشته باشند و هم از نظر زمانی صرفه‌جویی کنند. ما در این مطلب قصد داریم به بیان شرایط هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر پرداخته و آنها را به شما معرفی کنیم.

برای رزرو هتل های پاریس ، رزرو تور پاریس، اخذ ویزای فرانسه تضمینی، تمدید ویزای فرانسه و هر مشکل دیگری که دارید میتوانید با کارشناسان عالگشت (فلاوینگو) تماس بگیرید.

هتل‌های نزدیک برج ایفل پاریس

اگر بازدیدی از برج ایفل داشتید و قصد کردید هتلی در آن نزدیکی برای اقامتی کوتاه مدت انتخاب کنید، می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی از این هتل‌ها را انتخاب نمایید:

هتل پولمن پاریس (Pullman Hotel Paris)

هتل پولمن یکی از هتل‌های نزدیک برج ایفل پاریس است. این هتل که در سال 2000 ساخته شد در منطقه تجاری لادیفنس این شهر واقع شده و فاصله آن با برج ایفل تنها 20 دقیقه است.

از امکانات هتل پولمن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صبحانه رایگان
  • اختصاص مکانی برای نگهداری کودکان
  • خدمات خشکشویی و اتو شویی
  • رستوران و کافه مجهز
  • داشتن مترجمینی به زبان روسی، چینی، اسپانیایی، ایتالیایی
  • باشگاه مجهز بدنسازی
  • آرایشگاه مجهز

این هتل دارای 382 اتاق در 19 طبقه است که پنجره‌های اکثر اتاق‌های هتل به سمت منظره‌های بی نظیر شهر از جمله برج ایفل پاریس باز می‌شوند. اکثر اتاق‌ها دارای اینترنت رایگان، تلویزیون و اتاق مخصوص کودکان هستند. اگر قصد دارید از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنید، از هتل پولمن paris پیاده 5 دقیقه با مترو و ایستگاه اتوبوس فاصله دارید.

هتل دربی آلما پاریس

هتل دربی پاریس نیز در مرکز شهر و در نزدیکی برج ایفل قرار دارد. این هتل در پاریس فرانسه جزء زیباترین هتل‌های 4 ستاره است که تنها 7 دقیقه با برج ایفل فاصله دارد. هتل دربی آلما طراحی به خصوصی دارد و با نقاشی‌های مدرن تزیین شده است. از جمله خدمات ارائه شده در هتل دربی آلما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پذیرای هر نوع حیوان خانگی است اما برای آن دسته از حیواناتی که بیش از 5 کیلوگرم وزن دارند باید هزینه اضافی پرداخت کنید.
  • سرویس پرستار کودک را با کمترین هزینه در اختیار والدین قرار می‌دهد.
  • امکان رزرو بلیط جاذبه‌های گردشگری موجود در شهر و قایق رودخانه‌ای برای توریست‌های ساکن در هتل فراهم شده است.
  • تمامی اتاق‌های هتل دارای تلویزیون، اینترنت رایگان و همچنین جایگاه بلندگوی Ipod هستند.

هتل سنترال ساینت جرمین (Central Saint Germain)

این هتل در محله تاریخی ساینت جرمین واقع شده که یک منطقه کوچک در قلب پاریس است و 18 کیلومتر با فرودگاه اورلی 27 فاصله دارد. این هتل دارای 22 اتاق یک نفره و 7 اتاق دو تخته خوابه در 5 طبقه است. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به رختکن اختصاصی، سرویس مخصوص برای نگهداری چمدان، اینترنت رایگان، خدمات مربوط به نگهداری کودک، حمام‌های مجهز به دوش وان، تلویزیون مجهز به کانال‌های ماهواره‌ای و خدمات خشکشویی اشاره کرد.

هتل لز بولز دپاریز (Hotel Les Bulles de Paris)

این هتل زیبا در قلب محله لاتین و سن ژرمن دِ پِر پاریس قرار دارد؛ یک مکان تاریخی که در نزدیکی آن کلیسای کلونی، اسکله‌ها و کتاب فروشان، موزه لوور، موزه اورسی واقع شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل در فاصله 15 کیلومتری و فرودگاه شاردوگل در فصل 40 کلیومتری از آن قرار دارد.

این هتل در مجموع 44 اتاق دارد که شامل 7 سوئیت، 2 آپارتمان مجلل، 5 اتاق یک نفره و 27 اتاق دو تخته است و خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می‌کند.

از امکانات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمامی اتاق‌های آن دارای تلویزیون هستند.
  • افراد داخل هتل به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی دارند.
  • دارای یک باغ برای استراحت و تفریح توریست‌های ساکن در هتل است.
  • پارکینک اختصاصی برای میهمانان وجود دارد.
  • تمامی اتاق‌های آن مجهز به دوش حمام وان است.
  • اتاق‌ها مجهز به خط مستقیم تلفن هستند.

 

هتل چهار فصل فورسیزن جورج پنجم پاریس

هتل (Four Seasons Hotel George V Hôtel) که به سبک یک سازه کلاسیک زیبا ساخته شده است، یکی از هتل‌های خیابان شانزلیزه پاریس است. تمامی اتاق‌های  این هتل طراحی منحصربه‌فردی دارند و مبلمان‌هایی متعلق به سبک دوران لویی شانزدهم در آنها چیده شده است.

تمامی اتاق‌های فورسیزن جورج پنجم پاریس دارای یک دستگاه تلویزیون، دی‌وی‌دی پلیر، دستگاه قهوه ساز و یک کتابخانه زیبا برای میهمانان هستند. تمامی این ویژگی‌ها به همراه طراحی کلاسیک آن باعث شده است که این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل‌های مرکز پاریس شناخته شود.

این هتل 5 ستاره یکی از گرانترین هتل‌های پاریس است و امکانات خاص دیگری برای میمهانان خود در نظر گرفته است که از جمله آنها می‌توان به استخرهای لوکس هتب، سالن بدنسازی کاملا مجهز به دستگاههای حرفه‌ای، سالن زیبایی و خدمات ماساژ اشاره کرد.

از خدمات دیگری که این هتل برای مسافران در نظر است می‌توان به خدمات ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ مخصوص مسافران با هزینه اضافی، نوشیدنی‌های منحصربه‌فرد پاریس، غذاهای مدیترانه‌ای همراه با غذاهای سنتی فرانسوی اشاره کرد.

 

هتل 4 ستاره میفره پاریس (Hotel Mayfair Paris)

ساختمان هتل میفره پاریس به سبک قرن نوزدهمی هوسمان بنا شده است و در کنار آن باغ‌های تویلریز قرار گرفته است. همانطور که در عنوان هتل آمده هتل میفره یکی از هتل‌های 4 ستاره پاریس است. در هنگام ورود به هتل فرم‌هایی در اختیار شما قرار داده می‌شود که در آن از شما خواسته می‌شود از آوردن حیوانات خانگی به همراه خود خودداری کنید. اما نگران نباشید برای نگهداری از آنها جای مخصوصی در نظر گرفته شده است. همچنین در این هتل خدمات زیادی برای مهمانان از جمله نگهداری از کودکان، پارکینگ خصوصی، استفاده از اینترنت رایگان، خدمات فکس و فتوکپی وجود دارد و با خیال آسوده می‌توانید از آنها استفاده کنید و از اقامت خود در این هتل لذت ببرید. اغلب کارکنان این هتل به زبان‌های روسی، ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی مسلط هستند و به راحتی می‌توانید نیازهای خود را با آنها در میان بگذارید.

برای رزرو هتل باید از ساعت 2 بعد از ظهر مراجعه کنید و اتاق خود را قبل از 12 ظهر تحویل دهید. در بخش فضای لابی هتل می‌توانید از روزنامه‎‌های رایگان استفاده کنید و یا اینکه چای و قهوه سفارش دهید. در اطراف هتل ترانسفرهای فرودگاهی و وسایل حمل نقل عمومی به راحتی در دسترس قرار دارند و به راحتی می‌توانید به هر نقطه از شهر بروید.

از خدمات و امکاناتی که برای مسافران در نظر گرفته است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندوق امانات
  • خدمات خشکشویی و اتو شویی که هزینه آن مجزا است
  • پذیرش 24 ساعته مهمانان
  • انبار مخصوص چمدان
  • سالن آریشی مجهز
  • رستوران هتل
  • فضایی مجزا برای افراد سیگاری
  • خدمات بیدار کردن میهمانان

 

هتل شانگری لا پاریس

هتل 5 ستاره شانگری-لا (Shangri-La Hotel) در نزدیکی برج ایفل قرار دارد و در سبک کاخ‌های امپراتوری قرن نوزدهم ساخته شده است. در طراحی داخلی آن از مبلمان کلاسیک استفاده شده و تمامی اتاق‌های هتل به رنگ بژ روشن، آبی و سفید تزئین شده اند. شانگری لا در شمار هتل‌هایی که به عنوان گرانترین هتل فرانسه شناخته می‌شوند، قرار دارد.

از امکانات هتل شانگری می‎‌توان به استخر، سالن ماساژ و اسپا اشاره کرد. همچنین افرادی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند از خوردن غذاهای متنوع فرانسوی در رستوران آن لذت ببرند.

این هتل به تمامی میهمانان خود خدمات مربوط به پارکینگ ارائه می‌دهد. البته برای استفاده از آنها باید هزینه اضافی پرداخت کنید. در نزدیگی هتل خدمات ترانسفر وجود دارد که به راحتی می‌توانید به فروردگاه بروید. اگر قصد دارید از تماشای سایر مکان‌های دیدنی پاریس لذت ببرید، می‌توانید برای رفتن به آنها از سیستم حمل و نقل عمومی و مترو که صد متر با این هتل فاصله دارد استفاده کنید.

قیمت هتل‌ها در فرانسه

در سفر به کشورهای خارجی، قیمت هتل در کشور مقصد یکی از ملاک‌های اصلی برای بسیاری از مسافران است. در این میان، قیمت هتل‌های پاریس نیز با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده و همچنین مکان قرارگیری و … متفاوت تعیین شده است. معمولا هتل‌های پنج ستاره معمولا در زمره هتل‌های گران قیمت قرار می‌گیرند و با ارائه تمامی امکانات، اقامتی راحت و لوکس برای میهمانان خود تدارک می‌بینند.

در مقابل هتل‌ ارزان قیمت در پاریس کم نیست. این هتل‌ها مناسب افرادی هستند که قصد دارند سفری ساده با حداقل هزینه داشته باشند. از این رو شما با توجه به بودجه خود می‌توانید هتلی با سطح قیمتی مناسب در پاریس پیدا کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button