بهترین هتل‌های سریلانکا از نظر سایت تریپ ادوایزر

0

در تورهای عالیگشت می‌توانید انواع هتل با درجه‌های مختلف را برای تور سریلانکا رزرو کنید. گزیده‌ای از این هتل‌ها در ادامه معرفی شده‌اند.

برای رزرو تور سریلانکا می‌توانید با شماره تلفن ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

هتل ۵ ستاره هیلتون کلمبو

هتل مدرن و زیبای هیلتون که رو به روی آقیانوس هند ساخته شده است؛ فقط ۵ دقیقه با ساحل فاصله دارد و مشرف به دریاچه تاریخی بیراست. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی (Bandaranaike) با ماشین حدود ۴۵ دقیقه‌ است.

هر ۳۸۲ اتاق مدرن هتل با امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا، اینترنت، دستگاه تهیه قهوه و چای، اتو و میز اتو، تلفن، سشوار، در خروج اضطراری، دفترچه اطلاعات ضروری، سنسور حساس به سیگار و پنجره‌های بزرگ تجهیز شده‌اند. این اتاق‌ها با دکورهای بسیار زیبا و منظره رو به اقیانوس و دریاچه استثنایی بیرا، هر مهمان سخت‌گیری را راضی نگه‌ می‌دارد.

امکانات فوق‌العاده هتل شامل پارکینگ اختصاصی، ۴ رستوران بین‌المللی با سرآشپزهای ماهر، کافی‌شاپ، زمین بازی مخصوص کودکان، استخر روباز، دوربین‎‌های امنیتی، سیستم خاموش کننده آتش، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، سالن کنفرانس و عروسی، خشکشویی(با پرداخت هزینه)، امکان اجاره کردن ماشین، گارد امنیتی، سرویس شاتل و یک مینی سوپرمارکت است. همچنین شما با پرداخت هزینه می‌توانید فرزند دلبندتان را به پرستار بسپارید و با خیال راحت از هتل خارج شوید. در آخر باید اضافه کنیم تمام کارکنان هتل در زمینه کمک‌های اولیه آموزش دیده‌اند. در کنار استخر روباز هتل، باری موجود است که برای شما در تمام روز انواع کوکتل‌ها و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. هر روز صبح برای شما صبحانه مفصلی تدارک دیده می‌شود و اگه مایل بودید که ناهار خودتان را در هیلتون میل کنید و همین طور به غذای دریایی علاقه دارید، رستوران دریایی فوق‌العاده(Curry leaf) در فضای باز و با محیطی بسیار زیبا و آرامش‌بخش، برای شما انواع غذاهای دریایی و بعضی از غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند.

هتل هیلتون در فاصله کوتاهی از بازار پتا و همین طور مرکز تجارت جهانی کلمبو قرار دارد و شما بدون نیاز به تاکسی و با پیاده‌روی کوتاهی، می‌توانید خودتان را به این مراکز خرید برسانید. از مکان‌های گردشگری تاریخی معروف در نزدیکی هتل می‌توان به ساعت تاریخی خان و موزه هلندی‌ها اشاره کرد.

 

 

 

هتل ۵ ستاره ولیگاما مریوت در شهر بنتوتا

این هتل ۱۴ طبقه شامل ۱۸۸ اتاق، ۱۰ سوییت، ۴ اتاق بزرگ جلسه با امکانات کامل است. از امکانات فوق‌العاده آن می‌توان به پارکینگ اختصاصی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، خشک‌شویی، آرایشگاه، صرافی، روم سرویس ۲۴ ساعته، اتاق بازی، سالن‌های غذا خوری با سرو صبحانه‌های بین‌المللی، کفاشی، صندوق امانات و همین طور سرویس آوردن روزنامه به اتاق، استخر ساحلی و استخر مخصوص کودکان و همین طور زمین گلف اشاره کرد. این هتل خدمات نگهداری از کودک، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه و همین طور انواع فعالیت‌های تفریحی آبی و غیر آبی را برای مهمانانش فراهم کرده است.

از امکانات بسیار عالی اتاق‌ها و سوییت‌ها می‌توان به سیستم تهویه هوا، دستگاه قهوه/چای ساز، اتو و میز اتو، آدابتور، یخچال کوچک پر شده با بطری‌های آب رایگان،تلوزیون، ماهواره، وان حمام و سشوار اشاره کرد.

از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌توان به مزرعه لاکپشت‌ها، قلعه تاریخ گاله، فانوس دریایی گاله و رودخانه بنتوتا اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید از این شهر برای تور تفریحی تماشای وال‌های آبی اقدام کنید.

 

 

 

هتل ۵ ستاره گرندکندیان شهر کندی

این هتل لاکچری ۶ طبقه شامل ۱۰۰ اتاق تراس دار است. از امکانات فوق‌العاده هتل می‌توان به ۳ رستوران و بار، نایت کلاب، خدمات ماساژ، استخر سرباز و استخر مخصوص کودکان، باشگاه بدنسازی، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، سرویس شاتل فرودگاه، سالن آرایش، اینترنت رایگان، خدمات نگهداری کودک(با پرداخت هزینه) و اتاق بازی کودکان(با پرداخت هزینه) اشاره کرد.از امکانات اتاق‌ها می‌توان به تلوزیون رنگی، مینی‌بار(استفاده از اقلام آن با پرداخت هزینه)، میز توالت و آینه، اینترنت رایگان، دستگاه قهوه/چای ساز، سرویس خشک‌شویی، اتو و میز اتو، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی حمام، اشاره کرد.

از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این هتل می‌توان به قصر سلطنتی، برج ساعت کندی، موزه ملی، معبد دندان بودا، مرکز فرهنگی و انجمن هنری و مرکز فرهنگی کندی، معبد مشهور دالادا مالی‌گاوا و موزه بین‌المللی بودایی اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button