هزینه های سفر به دبی

امارات متحده عربی از هفت شیخ نشین ابوظبی، دبی، شارجه، رأس الخیمه، فیجیره، ام القوین و عجمان تشکیل شده است. این کشور حدود ۲۰۰ جزیره دارد که ابوظبی بزرگ ترین آن‌ها است و بعد از آن دبی در جایگاه دوم قرار گرفته است. دبی یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا و سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا است. این شهر امروزه با وجود ساختمان‌های بلند، معماری مدرن و مراکز خرید مجلل، به یکی از امیرنشینان مهم و بندری برای تجارت و گردشگری تبدیل شده است. دبی شهری گران و هزینه ها در آن به طور متوسط ۷۵% بیشتر از تهران است. مدیریت هزینه در این شهر پر از زرق و برق بسیار مشکل است. با عالی گشت همراه شوید تا از هزینه سفر به دبی مطلع شوید.

هزینه ویزای دبی

ویزای دبی را می توان به آسانی و با مراجعه به آژانس های مسافرتی و از طریق کارگزاران گرفت. شرایط و هزینه های دریافت ویزای دبی بسته به آژانس مورد نظر و زمان تحویل می تواند متفاوت باشد.

ویزای نرمال ۱۴ روزه ۲۹۰ تا ۳۲۰ درهم

ویزای فوری ۳۶۰ تا ۴۸۰ درهم

ویزای یک ماهه ۳۴۰ درهم

ویزای فوری ۱ ماهه ۴۲۰ درهم

ویزای یک ماهه مولتی ۸۲۰ درهم

ویزای سه ماهه ۹۶۰ درهم

ویزای سه ماهه مولتی ۱۹۶۰ درهم

هزینه عوارض خروج از کشور

عوارض خروج از کشور برای بار اول ۲۲۰ هزار تومان، بار دوم ۳۳۰ هزار تومان و بار سوم به بعد ۴۴۰ هزار تومان است که می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری از طریق بانک پرداخت کنید.

هزینه سفر با هواپیما به دبی

قیمت بلیت یک طرفه با هواپیما برای سفر به دبی با توجه به شرکت هواپیمایی و توقف و عدم توقف در طول مسیر متغیر است.

بلیت هواپیما تهران دبی ۱,۱۰۰,۰۰۰ تا ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

بلیت هواپیما مشهد دبی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تا ۶,۱۰۰,۰۰۰ تومان

بلیت هواپیما تبریز دبی ۴,۵۰۰,۰۰۰ تا ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

بلیت هواپیما اصفهان دبی ۱,۴۵۰,۰۰۰ تا ۷,۴۰۰,۰۰۰ تومان

بلیت هواپیما اصفهان دبی ۱,۲۴۲,۰۰۰ تا ۵,۸۷۰,۰۰۰ تومان

هزینه سفر به دوبی با کشتی از بندر لنگه

روزهای حرکت کشتی در مسیر بندرلنگه به دبی روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت ده صبح و مسیر دبی به بندرلنگه روزهای یک شنبه و پنج شنبه ساعت ده صبح است. قیمت بلیت یکسره کشتی تندرو درجه دو از بندر لنگه به دوبی ۶۲۵,۰۰۰ تومان و بلیت دوسره ۹۶۷,۰۰۰ تومان است.

هزینه سفر به دوبی با تورهای هوایی

اگر قصد سفر با تور هوایی به دبی را دارید بسته مدت زمان اقامت و کیفیت هتل و خدماتی که در تور به شما ارائه می شود میزان هزینه متغیر است. تور دبی برای ۳ شب و ۴ روز بین سه میلیون تا ۹ میلیون تومان و برای ۴ شب و ۵ روز بین ۳ و نیم میلیون تا ۱۱ میلیون هزینه خواهد داشت.

هزینه تاکسی از فرودگاه دبی تا هتل

کرایه تاکسی بر اساس مسافت طی شده و توسط تاکسی متر تعیین می شود. شروع کرایه از فرودگاه ۲۰ درهم و به ازای هر کیلومتر ۱٫۶ درهم بر کرایه افزوده می شود. عوارض ۴ درهمی هم هر بار که تاکسی از عوارضی بگذرد بر کرایه افزوده می شود.

هزینه هتل در دبی

هزینه یک شب اقامت در هتل های سه ستاره ۴۳۲,۰۰۰ تا ۵,۷۱۸,۷۰۰ تومان، هتل های چهار ستاره حدود ۵۲۴۰۰۰ تا ۷,۵۹۲,۰۰۰ تومان و هتل های پنج ستاره ۷۲۸,۴۰۰ تا ۵۳,۵۴۰,۰۰۰ تومان است.

همچنین برای اقامت یک شب در هاستل حدود ۲۴۰ تا ۵۳۹ هزار تومان باید هزینه کنید.

بهترین زمان برای رزرو هتل

هتل های شهر دبی در طول کریسمس و تعطیلات سال نو و همچنین فصل های پر گردشگر یا به اصطلاح (ماه سپتامبر تا مه) در گران ترین حالت خود قرار دارند؛ اما در ماه های گرم سال (از ژوئن تا آگوست) یا فصل های کم گردشگر می توان هتل هایی با قیمت های خوب پیدا کرد.

هزینه غذا در دبی

برای یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت در دبی باید هزینه ۳۰ درهم و برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوران متوسط باید ۱۹۵ درهم پرداخت کنید. قیمت منوهای مک دونالد در شهر دبی تقریباً ارزان تر است و مبلغ ۲۵ درهم است. رستوران‌های زنجیره ای Shawarma هم در هر جایی از دبی یافت می شوند که قیمت های به نسبت ارزانی (۱۵ تا ۳۰ درهم) دارند.

اگر قصد خرید بعضی از خوراکی های ضروری را دارید بهتر است بدانید که قیمت یک قرص نان پنج درهم، یک لیتر شیر شش درهم، ۱۲ عدد تخم مرغ ده درهم، یک کیلو برنج ۷ درهم، یک بطری آب ۲.۲ درهم، یک کیلو گوجه ۷ درهم، یک کیلو پیاز و سیب زمینی ۴ درهم است.

هزینه تفریح در دبی

جاذبه های گردشگری دبی بخش اعظمی از هزینه های سفر به دبی را شامل می شود. بد نیست از هزینه این جاذبه ها هم اطلاع داشته باشید.

وردی برج خلیفه ۱۴۹ تا ۶۰۸ درهم، آکواریوم دبی ۱۷۵ تا ۴۰۰ درهم، باغ گل میراکل ۵۰ درهم، گاردن گلو ۶۵ درهم، دلفیناریوم ۷۵ درهم، پارک آبی وایلد وادی ۲۹۹ درهم، پارک آبی آتلانتیس ۳۲۰ درهم و پارک آبی لگولند ۲۴۵ درهم است.

قایق سواری در آب‌نمای دبی ۶۵ درهم، تورهای سافاری و صحراگردی بین ۱۵۰ تا ۳۱۰ درهم، تورهای هلی کوپتر سواری از ۶۷۰ درهم، جت اسکی از ۳۷۰ درهم، فلای بورد از ۳۷۰ درهم هزینه خواهند داشت.

هزینه خرید در دبی

قیمت پوشاکِ برند و غیر برند در دبی در برخی موارد بیش تر و گاهی نیز کم تر از پوشاک در ایران است، اما به طور کلی هزینه پوشاک در دبی ۱۵ تا ۵۰ درصد بیش تر از تهران است.

هزینه یک شلوار جین برند حدود ۲۳۰ درهم، یک جفت کفش نایک حدود ۳۴۲ درهم، یک پیراهن زنانه با برند زارا یا اچ اند ام حدود ۱۹۵ درهم و یک جفت کفش چرم مردانه حدود ۳۵۰ درهم امارات است.

بهترین زمان خرید در دبی

فستیوال زمستانی دبی هرسال اواسط ژانویه تا اواسط فوریه برگزار می شود و بهترین زمان خرید ارزان در دبی است.

جشنواره تابستانی دبی سالانه در اواخر ژوئن تا اواخر جولای در هوای بسیار گرم برگزار می شود ولی قیمت های مناسبی دارد.

در ماه رمضان قیمت کالاها به ویژه مواد غذایی بسیار مناسب می شود.

در زمان بازگشایی مدارس هم لوازم مورد نیاز دانش آموزان با قیمت مناسب عرضه می شود.

بازار سفر عربی که معمولاً در ماه می برگزار می شود فرصت مناسبی برای خرید مقرون به صرفه در دبی است.

نکات مهم در سفر به دبی

با توجه به گرانی ها بهتر است پیش از سفر به هر کشور خارجی نکاتی را در نظر بگیرید تا سفرتان را راحت تر و کم هزینه تر کند. برای سفر به دبی نیز به پیشنهادات ما فکر کنید.

  • برای کاهش هزینه ها تا زمانی که وسایل حمل و نقل عمومی باز باشد از تاکسی استفاده نکنید، ارزان ترین وسیله حمل و نقل عمومی در دبی مترو و اتوبوس است.

  • اگر می خواهید از تاکسی استفاده کنید. از تاکسی های خاکستری رنگ استفاده کنید که ورودی اش پنج درهم است و بقیه مسیر از طریق تاکسی متر محاسبه می شود.
  • سیم‌کارت شما خودکار به حالت رومینگ در می آید ولی برای کم شدن هزینه بهتر است یک سیم کارت ۱۰۰ درهمی بخرید.
  • به هیچ وجه از تلفن هتل استفاده نکنید چرا که قیمت آن بسیار سرسام آور است.
  • در هتل ها هر روز از ساعت ۱۰ صبح ماشین جلوی هتل می ایستد تا شما را به صورت رایگان به ساحل و مراکز خرید ببرد.
  • از بین پاساژها و مراکز خریدی که در دبی وجود دارد، انصار مال هم قیمت اجناسش پایین تر است هم کیفیت بهتری هم تنوع اجناس بیشتری دارد.
  • بازارهای محلی دبی را از دست ندهید. خرید ارزان را می توانید در این بازارها تجربه کنید.
  • حمص غذایی است که با قیمت کم همه جا پیدا می شود. می توانید یک وعده غذایی خود را به آن اختصاص دهید.
  • قسمت قدیمی شهر دبی یکی از مهم ترین جاذبه های تاریخی دبی محسوب می شود. قیمت ها و هزینه ها در این قسمت نسبت به قسمت مرکزی دبی بسیار ارزان تر است. می توانید با سه درهم از موزه دبی دیدن کنید و با یک درهم به گشت و گذار با قایق بروید.
  • دبی دارای سواحل زیبای عمومی بسیار تمیز و پر امکانات زیادی است. در این سواحل شنا کنید، حمام آفتاب بگیرید و از تفریحات آبی دبی لذت ببرید. تفریحات آبی دبی نسبت به دیگر تفریحات در این شهر قیمت پایین تری دارند.
  • حضور در فستیوال های دبی کاملاً رایگان است و تنها کافی است تقویم جشنواره های دبی را چک کنید.
  • هر زمان که متوجه کاهش قیمت تورها (تورهای لحظه آخری) شدید سریع برای رزرو اقدام کنید.
  • پولتان را در بانک ها و بازار های ارزی که نرخ ارز معقولانه تر و کارمزد کمتری دارند تبدیل کنید.
  • به دفاتر گردشگری محلی دبی سر بزنید و کارت گردشگری بگیرید تا از تخفیف یا ورودی رایگان مکان‌های مختلف دبی نظیر موزه ها، جاذبه های گردشگری، ورودی ها وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button