هفت قصری که به هتل بدل شده‌اند

0

برای لذت بردن از داستان‌های پریان در کشورهای اروپایی هیچ چیز بهتر از آن نیست که شبی را در یکی از قلعه‌های مشهور این داستان‌ها سپری کنید. قصر- هتل‌های اروپا شما را تا باغ‌های مخفی، برج‌های سنگی، فواره‌های سحرآمیز و اتاق‌های نقاشی می‌برد و با سنت چای بعد از ظهر آشنایتان می‌کند. اینجا برایتان درباره‌ی هتل‌هایی صحبت می‌کنیم که شما را به قلب زندگی سلطنتی حاکمان اروپا می‌برد.

  • قصر امبرلی؛ ساسکس غربی، انگلستان

با کمتر از دو ساعت رانندگی به جنوب لندن و در کنار سواحل جنوبی انگلستان، به قصر ۹۰۰ ساله‌ای می‌رسیم که امروزه به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جهان بدل شده‌است. قصری قرون وسطایی که با دیوار سنگی ۲۰ متری و دروازه‌ی آهنینش به همراه تخت‌های سلطنتی، شومینه‌های هیزمی و حمامی سنگی در انتظار شما هستند تا برای شما اقامت متفاوتی را رقم بزند. اقامت در این کاخ که ردر محوطه‌ی پارک ملی جنوبی قرار دارد این امکان را به شما می‌دهد تا برنامه‌ی پیاده‌روی در صخره‌های گچی انگلیس را به فعالیت‌های خود اضافه کنید.

 

  • قصر درومولند؛ نیومارکت-آن- فرگوس، ایرلند

پارچه‌های غنی و لوسترهای درخشان به همراه کاغذ دیواری‌های فاخر این کاخ قرن شانزدهمی را به یکی از زیباترین هتل‌های پنج ستاره بدل کرده‌است  و باغ ۱۶۰ هکتاری این کاخ این امکان را به شما می‌دهد تا سبد پیک نیک خود به همراه نوشیدنیهای خنک را از آشپز سرشناس این کاخ گرفته و در محیط باغ به صرف غذاهای خود بپردازید، سوارکاری کرده و گلف را تجربه کنید. جالب است بدانید نلسون ماندلا، جانی کش و سوپر استارهای زیادی این هتل-قصر را برای اقامت خود انتخاب کرده‌اند.

 

  • قصر بورگیا؛ پروژیا، ایتالیا

اگر دوست دارید برای عروسی خود یک فضای متفاوت قرون وسطایی را تجربه کنید می‌توانید این هتل خاص را امتحان کنید. هفت اتاق سحرانگیز در منطقه‌ی زیبایی بین توسکانی و اومبریا که علاوه بر ویوی زیبای خود، با استخر و زمین تنیس خود اقامت بی‌نظیری را برای شما فراهم می‌کند. تورهای روزانه برای دیدنی‌های اطراف هم همه روزه از این قصر زیبا برقرار است.

 

  • شاتو بگنول؛ فرانسه

در ۱۲۱۷ در نزدیکی لیون در دامنه‌ی آلپ ساخته شده و بیشتر به قلعه شبیه است. هتل پنج ستاره که با بهترین غذاها و نوشیدنی‌های فرانسوی میزبان شماست. قدم زدن در باغ زیبای شاتو که نمادی از باغ‌های فرانسوی است به همراه بازدید از انبار نوشیدنی این کاخ یکی از تجربیات دلنشین در سفر به فرانسه است.

 

  • قلعه گله‌نپ؛ ایرشایر، اسکاتلند

در سواحل جنوب غربی ایرلند، قلعه‌ای قدیمی با برج و باروی سنگی قرار دارد که با جنگلی انبوه قرار گرفته و شما را به زمان افسانه‌های اسکتلندی می‌برد. اقامتگاهی که می‌توان در آن شنا، سوارکاری، شکار و ماهیگیری را تجربه کرد. در هزارتوی باغ آن گم شد و در خنکای بعد از ظهر آن چای نوشید.

 

  • پوسادا موسترو کراتو، پرتغال

روزی روزگاری دیوارهای این کاخ زیبا مجموعه‌ای از یک کلیسای گوتیک، صومعه‌ی رنسانس و یک خانه‌ی بزرگ و لوکس را در خود جای می‌داده‌است. کاخ قرن چهاردهمی که از زیباترین قصر-هتل‌های جهان است. بالارفتن از برج برای رسیدن به اتاقک بالا و استراحت در بالکن اتاق‌ها به همراه حمام آفتاب در کنار استخر زیبای محوطه خاطرات جذابی از این سفر برای شما مهیا می‌کند.

 

  • پارادور د کاردونا، کاتالونیا

در ۱۰۰ کیلومتری بارسلونا و در قلب کاتالونیا کاخی قرون وسطایی قرار دارد که در کوچه‌های باریک کاردونا قرا داشته و معماری زیبای کاتالان‌ها در سبک گوتیک را نشان می‌دهد. اقامتی که شما را قرن‌ها از زندگی روزمره‌تان جدا می‌کند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button