وقت سفارت آمریکا در آنکارا

0

از آنجا که سفارت آمریکا در خاک ایران هیچ‌گونه فعالیتی ندارد، ایرانیان متقاضی اخذ ویزای آمریکا اعم از ویزای تحصیلی، ویزای توریستی و … بایستی یکی از کشورهای همسایه را برای گرفتن وقت سفارت آمریکا انتخاب نمایند. شهر ایروان در ارمنستان و امارات و ترکیه از جمله گزینه‌های ایرانیان برای گرفتن وقت سفارت آمریکا هستند. در این میان، ترکیه یکی از کشورهایی است که بسیاری از ایرانیان آن را به عنوان مقصدی برای گرفتن وقت سفارت آمریکا انتخاب می‌کنند. از این رو سفارت آمریکا در آنکارا یکی از سفارت‌های پرترافیک آمریکا در منطقه است. وسعت زیاد و تعدد افسران و کارمندان فعال در این کنسولگری، وقت سفارت آمریکا در آنکارا را به گزینه موردنظر بسیاری از متقاضیان ایرانی اخذ ویزای آمریکا تبدیل کرده است.

برای دریافت وقت سفارت آمریکا در آنکارا می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو (عالی گشت) تماس بگیرید. شماره تلفن: 02143635000 و 09122046276

فرایند گرفتن وقت سفارت آمریکا در آنکارا

آمریکا کشوری مطرح در زمینه آزادی‌های فردی و اجتماعی است که از آن به عنوان سرزمین رویاها یاد می‌شود. این کشور پیشرفته سالانه پذیرای بیشترین حجم از مهاجرانی است که به سودای کار و زندگی مرفه اقدام به اخذ ویزای آمریکا می‌کنند. با این حال، نه تنها برای مهاجرت، کار و اقامت دائم شما برای مسافرت و تحصیل نیز بایستی ویزای این کشور را داشته باشید.همانطور که قطعا می‌دانید مراحل اولیه ثبت نام برای اخذ ویزای آمریکا به صورت آنلاین و در سایت رسمی سامانه خدمات ویزای این کشور انجام می‌شود. امکان ثبت نام در سایت‌های اینترنتی یکی از سفارت‌خانه‌های آمریکا هم وجود دارد، با این حال مراجعه به سایت رسمی شاید گزینه بهتری باشد.

  • پس از ورود به سامانه خدمات ویزا، در اولین گام باید ویزای غیرمهاجرتی را انتخاب کنید. سپس تصمیم بگیرید که می‌خواهید از کدام کنسولگری اقدام به ارسال مدارک خود کنید، اگر انتخاب شما سایت سفارت آمریکا در ترکیه است بایستی سفارت آمریکا در یکی از شهرهای استانبول یا آنکارا را انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعد، نوع ویزا انتخاب شده و شما باید مطابق با آن مدارک موردنیاز را تهیه کنید و یک حساب کاربری ایجاد نمایید.
  • پس از ایجاد اکانت، از شما خواسته می‌شود تا فرم درخواست ویزای آنلاین DS-160 را تکمیل نمایید و پس از تکمیل شماره تاییدیه فرم را وارد کنید. این شماره برای هر یک از متقاضیان متفاوت خواهد بود.
  • پرداخت هزینه ویزا مرحله بعدی است. این هزینه شامل هزینه وقت سفارت، تکمیل فرم، تعیین وقت معاینه و هزینه سرویس خواهد بود که مبلغ هر کدام به تفکیک در سایت مشخص شده است.
  • گام آخر تعیین وقت مصاحبه است. برای تعیین زمان مصاحبه باید از بخش Appointment schedule اقدام کنید و نزدیکترین زمان موجود را انتخاب نمایید.

از آنجایی که در صورت وجود، حضور تمام همراهان در زمان مصاحبه الزامی است بهتر است در زمان گرفتن وقت سفارت آمریکا در آنکارا این نکته را در نظر داشته باشید.

مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای آمریکا در آنکارا

  • اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار و کپی از صفحه اول آن
  • دو قطعه عکس 5 در 5 با زمینه سفید
  • تکمیل فرم DS-160
  • اصل شناسنامه، کارت ملی و سند ازدواج یا طلاق به همراه نسخه ترجمه شده
  • ارائه مدارک شغلی (گواهی اشتغال به کار، حکم کارگزینی یا بازنشستگی، پروانه مطب یا نظام پزشکی، جواز کسب، کارت پرسنلی یا بازرگانی و …)
  • اصل و نسخه ترجمه شده سند ملکی، مدارک دال بر سرمایه‌گذاری مانند مدرک خرید سهام در بازار بورس، خرید اوراق مشارکت و …
  • ارائه ترجمه از سوابق بیمه‌ای

مشخصات سفارت آمریکا در آنکارا

سایت سفارت آمریکا در آنکارا: https://tr.usembassy.gov

شماره تلفن سفارت آمریکا در آنکارا: 0000-294 (312-90)

آدرس سفارت آمریکا در آنکارا: Sokak No. 1, Cukurambar Mahallesi, 06530 Cankaya, Ankara 1480

تور سفارت آمریکا در ترکیه

آنکارا مرکز سیاسی ترکیه بوده و بعد از استانبول دومین شهر مهم و توریستی این کشور به شمار می‌آید. از آنجایی که آنکارا در مقایسه با استانبول، شهری ارزان‌تر و خلوت‌تر است، کارهای اداری در آن با سهولت و سرعت بیشتری انجام می‌گیرد. با این حال، این شهر به لحاظ تعداد پروازها و همچنین هتل‌ها با محدودیت‌هایی مواجه است.

از این رو و برای رفع این دغدغه، ما قصد داریم شما را با نحوه گرفتن وقت سفارت آمریکا در آنکارا با تور آشنا کنیم. در این روش شما به عنوان متقاضی اخذ ویزای آمریکا که شهر آنکارا را برای وقت سفارت آمریکا انتخاب کرده‌اید، با صرف هزینه‌ای کمتر، از خدمات تور سفارت آمریکا آنکارا بهره‌مند خواهید شد و بدین گونه بدون دغدغه رزرو هتل و … می‌توانید مراحل اداری اخذ ویزا را با همراهی تور طی کنید و از سفر خود را به آنکارا لذت ببرید.

لازم به ذکر است که طی آنچه که در جدیدترین اخبار سفارت آمریکا در آنکارا آمده است، به تازگی محل سفارت آمریکا در آنکارا به مکان جدیدی انتقال یافته است که شامل ساختمان بزرگی است و تعداد کارمندان زیادی در آن فعالیت می‌کنند. با توجه به این تغییر، به احتمال زیاد شاهد سرعت و عملکرد بهتری در تعیین وقت سفارت آمریکا در آنکارا و پردازش پرونده‌های متقاضیان اخذ ویزای آمریکا خواهیم بود.

وقت سفارت آمریکا در استانبول

شاید دوست داشته باشید ضمن رسیدگی به امور اداری اخذا ویزای آمریکا در ترکیه از شهر زیبا و توریستی استانبول نیز دیدن کنید. در این صورت می‌توانید با تعیین وقت سفارت آمریکا در استانبول با یک تیر دو نشان بزنید و ضمن انجام امور مصاحبه از زیبایی‌های استانبول نیز لذت ببرید. محل سفارت آمریکا در استانبول در بخش مرکزی اداری این شهر و در یک ساختمان مجلل واقع شده است. وجود دو فرودگاه بین‌المللی بزرگ در استانبول و تعداد بالای هتل‌ها و آشنایی اغلب مردم این شهر با زبان انگلیسی قطعا انجام امور شما را با سهولت بیشتری همراه خواهد کرد. با این حال، این شهر بسیار پرتردد و شلوغ بوده و هزینه‌های زندگی و اقامت در آن به نسبت بالاتر است.

وقت سفارت آمریکا در عمان

سفارت آمریکا در عمان نیز یکی از کنسولگری‌های ایالات متحده در منطقه است که میزبان حجم بالایی از متقاضیان اخذ ویزای آمریکاست. همین امر باعث شکل‌گیری صف‌های طولانی در مرکز این سفارت شده است که طولانی شدن زمان پیگیری پرونده‌های متقاضیان را به دنبال دارد.

با این حال، وجود برخی از مزیت‌ها مانند خوش برخوردی کارمندان این سفارت با مراجعه‌کنندگان، ارائه کمک و راهنمایی‌های لازم به متقاضیان، کیفیت بالای خدمات رسانی و عدم محدودیت در پروزاها به این کشور باعث شده بسیاری سفارت آمریکا در شهر مسقط را برای پرداخت وقت سفارت آمریکا در عمان انتخاب نمایند.

برای دریافت وقت سفارت آمریکا در آنکارا می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو (عالی گشت) تماس بگیرید. شماره تلفن: 02143635000 و 09122046276
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button