وقت سفارت آمریکا در ارمنستان را چطور بگیریم؟

0

با توجه به اینکه هیچ گونه روابط سیاسی و دیپلماتیک میان ایران و آمریکا وجود ندارد، ایرانیانی که قصد اخذ ویزای این کشور را دارند بایستی وقت سفارت آمریکا را از کشورهای همسایه بگیرند و مراحل کنسولی موردنیاز را از این طریق طی کنند. کشورهای ترکیه، ارمنستان و امارات متحده عربی اغلب به عنوان مقاصد متقاضیان ایرانی دریافت ویزای آمریکا محسوب می‌شوند که هر کدام ممکن است محدودیت‌ها و سیاست گذاری‌های خاصی را در این مورد اعمال کنند. در این میان، دریافت وقت سفارت آمریکا در ارمنستان معمولا روشی است که بسیاری از متقاضیان ایرانی اخذ ویزای آمریکا آن را انتخاب می‌کنند.

برای دریافت وقت سفارت آمریکا در ارمنستان می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو (عالی گشت) تماس بگیرید. شماره تلفن: 02143635000 و 09122046276

گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان

ایالات متحده آمریکا، به لحاظ وسعت و جمعیت به عنوان سومین کشور در دنیا شناخته می‌شود. آمریکا دارای بالاترین تراکم جمعیتی به لحاظ فرهنگی و نژادی است و از آنجایی که فاقد دین و زبان رسمی است به عنوان مهاجرپذیرترین کشور جهان به مقصدی رویایی برای مهاجران تبدیل شده است. آزادی‌های فردی در این کشور بسیار محترم شمرده می‌شود و همین ویژگی‌ها باعث شده سالانه تعداد زیادی از سرتاسر جهان به لیست متقاضیان اخذ ویزای آمریکا اضافه شوند.کشور آمریکا به عنوان سرزمین رویاها به مقصدی شگفت انگیز برای بسیاری از مهاجران از سرتاسر دنیا تبدیل شده است. وقت‌های سفارت این کشور به همین دلیل بسیار پرتقاضا بوده و در اکثر مواقع در حالت اشباع به سر می‌برند.

این امر با توجه به رفع محدودیت‌ها برای متقاضیان ایرانی در چند سال اخیر پر رنگ‌تر نیز بوده است و حجم تقاضای انواع ویزای آمریکا اعم از ویزای تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری و … با افزایش قابل توجهی مواجه بوده است. البته ریجکت شدن اغلب درخواست‌های‌ ویزای متقاضیان ایرانی در طی ساله‌های 2016 تا 2021 هم مزید بر علت شده است. از این رو بیشتر متقاضیان برای گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان 2021، زمان زیادی را منتظر خالی شدن وقت‌ سفارت آمریکا می‌شدند.

دلایل انتخاب ارمنستان به عنوان گزینه ایده‌آل برای اخذ وقت سفارت آمریکا

شما به عنوان متقاضی اخذ ویزای آمریکا برای اینکه اجازه ورود به خاک این کشور را اخذ نمایید، بایستی ابتدا مراحلی را طی کنید. هدف شما از این سفر هر چه باشد؛ مهاجرت و اقامت دائم یا موقت، توریستی یا … ملزم به دریافت وقت سفارت هستید. برای رزرو وقت سفارت آمریکا می‌توان از دو روش حضوری و آنلاین استفاده کرد. که به دلیل عدم وجود سفارت آمریکا در ایران، این فرایند به صورت آنلاین انجام می‌شود و برای انجام مصاحبه نیز کشور واسطی را باید انتخاب نمود.

در این میان، ارمنستان به دلایل مختلفی برای بسیاری از ایرانیانی که متقاضی دریافت ویزای آمریکا هستند، گزینه مناسبی تلقی می‌شود که از جمله دلایل آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی آسان
  • عدم نیاز به ویزا برای سفر به ارمنستان
  • مسلط بودن برخی از افسران سفارت به زبان فارسی و امکان انجام مصاحبه به زبان فارسی با متقاضیان
  • واقع شدن این کشور در نزدیکی ایران در مقایسه با سایر سفارت‌ها
  • پایین بودن هزینه‌های سفر به ارمنستان

سفارت آمریکا در ارمنستان

پس از طی فرایند آنلاین و گرفتن وقت سفارت، شما باید در زمان تعیین شده در محل سفارت آمریکا در ارمنستان حاضر باشید. مقر سفارت آمریکا در ارمنستان در بخش مرکزی اداری شهر ایروان، پایتخت ارمنستان واقع شده است. سایر اطلاعات مربوط به سفارت آمریکا در ارمنستان به شرح زیر است:

  • آدرس سایت سفارت آمریکا در ارمنستان: https://am.usembassy.gov
  • آدرس سفارت آمریکا در ارمنستان: ارمنستان، ایروان، منطقه 0082، خیابان اول آمریکایی
  • شماره تلفن سفارت آمریکا در ارمنستان: 0037410464700

 

فرایند تعیین وقت سفارت آمریکا در ارمنستان

برای شروع فرایند تعیین وقت سفارت آمریکا در ارمنستان ابتدا بایستی به صورت آنلاین در وب سایت کنسولگری مجازی آمریکا ثبت نام کنید. بعد از اینکه به لینک وقت سفارت آمریکا در ارمنستان وارد شدید، پس از ثبت نام، نوبت به تکمیل فرم درخواست صدور ویزای آمریکا می‌رسد که این مرحله نیز به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. پس از این مرحله نیز، بایستی هزینه‌های مربوط به اخذ وقت سفارت و انگشت‌نگاری را از طریق درگاه مجازی در نظر گرفته شده پرداخت نمایید. با پایان یافتن مراحل ثبت نام و تکمیل فرم و پرداخت هزینه‌ها، وقت سفارت برای انجام مصاحبه حضوری تعیین می‌شود. صرفا متقاضیانی که در تقویم تعیین وقت مصاحبه، دارای وقت تعیین شده هستند، می‌توانند برای اخذ ویزای غیرمهاجرتی مانند ویزای توریستی و ویزای تحصیلی وارد کنسولگری آمریکا در ارمنستان شوند. اطلاعاتی که در زمان تعیین وقت مورد نیاز است شامل نام و نام خانوادگی، شماره گذرنامه، تابعیت، سویس نامبر ویژه ویزای دانشجویی، شماره بارکد (موجود در صفحه تاییدیه فرم DS 160)، شماره تلفن، نشانی پست الکترونیکی است.

در روز تعیین شده برای مصاحبه بایستی با همراه داشتن مدارک موردنیاز به کنسولگری آمریکا در ارمنستان مراجعه نمایید. پس از انجام بررسی‌های معمول و ورود به سفارت، ابتدا انگشت نگاری انجام می‌شود. سپس توسط آفیسر مربوطه سؤالاتی مطرح می‌شود و بعد از پاسخگویی، برای پیگیری وضعیت ویزا، یک Case Number در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

وقت سفارت آمریکا

 

گرفتن وقت پر شده سفارت آمریکا

 

 فلاوینگو وقت سفارت آمریکا را برای ایرانیانی که متقاضی اخذ وقت کنسلی سفارت آمریکا هستند، به صورت آنلاین و 24 ساعته ارائه می‌دهد. بواسطه خدمات فلاوینگو می‌توانید با پرداخت هزینه MRV سفارت، برای اخذ وقت پر شده سفارت آمریکا اقدام نمایید. هزینه خرید وقت سفارت آمریکا در ارمنستان متغیر بوده و می‌تواند نسبت به نوع ویزای درخواستی متفاوت باشد. برای اطلاعلات بیشتر می توانید با کارشناسان فلاوینگو گفتگو کنید

مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای سفارت آمریکا در ارمنستان

مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای آمریکا شامل مدارکی است که پس از ثبت نام متقاضی به صورت آنلاین، در مراجعه حضوری برای مصاحبه بایستی به سفارت آمریکا همراه وی باشد. این مدارک شامل:

  • اصل و ترجمه شناسنامه، کارت ملی و سند ازدواج (در صورت وجود)
  • دو قطعه عکس 5 در 5 مطابق با مشخصاتی که در فرم DS-160 آمده است.
  • ارائه نامه تمکن مالی (BS)
  • نامه انگیزشی (SOP)
  • پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار
  • ارائه پرینت پرداخت هزینه‌های

وقت سفارت آمریکا در تاجیکستان

معلق ماندن قانون منع ویزا در آمریکا در ماه‌های میانی سال 2017، منجر به پر شدن وقت سفارت آمریکا در کنسولگری‌های واسط در دبی، ترکیه و ارمنستان شد. در این بین برخی از متقاضیان ایرانی به دلیل نزدیکی و وجود مشترکات زبانی با تاجیکستان اقدام به گرفتن وقت سفارت آمریکا از این کشور کردند. خوب است بدانید به دلیل خالی بودن وقت سفارت آمریکا در تاجیکستان نسبت به سایر کشورهای همسایه زمان کمتری صرف انتظار شما خواهد شد. ضمناً شما می توانید برای دریافت وقت سفارت آمریکا در ابوظبی و آنکارا هم روی ما حساب کنید.

برای دریافت وقت سفارت آمریکا در ارمنستان می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو (عالی گشت) تماس بگیرید. شماره تلفن: 02143635000 و 09122046276
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button