وقت سفارت اسپانیا را فوری بگیرید

0

اسپانیا با نام رسمی پادشاهی اسپانیا در جنوب غربی اروپا واقع شده است و به عنوان دومین کشور بزرگ اتحادیه اروپا شناخته می‌شود. اسپانیا دارای جغرافیا و فرهنگ غنی و متنوعی است و با داشتن جمعیتی بالغ بر 47 میلیون نفر به عنوان پنجمین کشور پرجمعیت در اروپا به شمار می‌رود.در مورد این کشور جالب است بدانید که چیزی در حدود 40 درصد از مشاغل آن توسط زنان راه‌اندازی شده‌اند و از جمله صنایعی که چرخ اقتصاد اسپانیا را به گردش در می‌آورند، می‌توان به گردشگری، تولید، کشاورزی و بخش انرژی اشاره نمود. هزینه‌های زندگی در اسپانیا در مقایسه با بسیاری از کشورها منطقی بوده، درآمد و قیمت مسکن در آن ثابت است و همین امر باعث شده به عنوان گزینه‌ای مناسب برای مهاجرت مطرح شود و بسیاری از سرتاسر جهان به دنبال اخذ ویزای این کشور از طریق گرفتن وقت سفارت اسپانیا باشند. ایرانیان زیادی نیز تمایل به سفر یا مهاجرت به این کشور اروپایی دارند. از این رو ما در این مقاله بر آنیم تا به این موضوع که چگونه وقت سفارت اسپانیا بگیریم، نگاهی داشته باشیم.

برای گرفتن وقت سفارت اسپانیا با کارشناسان فلاوینگو تماس بگیرید. 021-43635000

سفارت اسپانیا در تهران

به هر منظوری که بخواهید راهی اسپانیا شوید؛ کاری، توریستی، تحصیلی و … بایستی ویزای این کشور را داشته باشید و برای این کار لازم است که برای گرفتن وقت سفارت اسپانیا در تهران اقدام نمایید. مقرر سفارت اسپانیا در ایران در شهر تهران است و به دلیل وجود متقاضیان زیاد و محدود بودن ساعات کاری از جمله شلوغ‌ترین سفارت‌خانه‌هاست. از این رو برای کاهش ازدحام، تمام متقاضیان اخذا ویزای اسپانیا پیش از مراجعه حضوری به سفارت، ملزم به گرفتن وقت سفارت اسپانیا در تهران هستند. کلیه مراحل دریافت وقت سفارت اسپانیا به صورت الکترونیکی و آنلاین انجام می‌گیرد.

گرفتن وقت سفارت اسپانیا در تهران

شما برای دریافت ویزای اسپانیا، بایستی در گام اول از سفارت این کشور در تهران وقت بگیرید. برای این کار نیاز است که به سایت رسمی سفارت اسپانیا در ایران مراجعه کنید. کارگزاری BLS مسئول تعیین وقت سفارت اسپانیا در ایران است و به عنوان کارگزاری سفارت اسپانیا در تهران شناخته می‌شود. شما با ورود به این سایت بایستی به صورت اینترنتی وقتی را برای حضور در سفارت اسپانیا تعیین کنید و در زمان مقرر برای تحویل مدارک لازم به دفتر کارگزاری مراجعه نموده و اقدامات لازم برای انگشت‌نگاری را انجام دهید. به عبارتی شما برای گرفتن وقت سفارت اسپانیا ابتدا ملزم به مراجعه به کارگزاری BLS هستید و وقت سفارت پس از تکمیل مدارک موردنیاز تعیین خواهد شد.

خدمات ویزا توسط کارمندان سفارت اسپانیا به غیر از روزهای تعطیل از دوشنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 الی 16، ارائه می‌شود. روزهای تعطیل سفارت اسپانیا در تهران شامل روزهای جمعه و شنبه است.

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای اسپانیا

  • تاییدیه وقت سفارت اسپانیا: بعد از طی مراحل اینترنتی وقت سفارت اسپانیا و تعیین شدن تاریخ مراجعه به سفارت، نیاز است که از این صفحه پرینت تهیه شود.
  • فرم درخواست ویزا که بایستی به زبان انگلیسی تکمیل شده و حاوی تاریخ و امضا باشد.
  • پاسپورت دارای حداقل سه ماه اعتبار
  • ارائه اسنادی دال بر داشتن تمکن مالی مانند پرینت حساب بانکی، سند ملکی و … به همراه نسخه ترجمه شده
  • بیمه نامه مسافرتی
  • سه قطعه عکس
  • بلیط رفت و برگشت
  • گواهی اشتغال به کار یا تحصیل
  • رسید پرداخت هزینه‌‌های سفارت

هزینه وقت سفارت اسپانیا

از آنجایی که اقدامات اولیه برای اخذ انواع ویزای اسپانیا از سوی کارگزاری BLS انجام می‌پذیرد، از این رو متقاضی ملزم به پرداخت هزینه کارگزاری است. علاوه بر این هزینه‌ای نیز برای گرفتن وقت سفارت اسپانیا در نظر گرفته شده است که مقدار آن بسته به سن متقاضیان متفاوت خواهد بود. این هزینه‌ها در قالب یورو و به صورت نقدی در محل پرداخت خواهند شد.

نحوه گرفتن وقت سفارت اسپانیا bls

وقت سفارت اسپانیا bls، به اخذ ویزای این کشور از طریق شرکت BLS international اسپانیا که مقرر آن در تهران است، اشاره دارد. شرکت bls سفارت اسپانیا در تهران در خیابان پاسداران، مجتمع تجاری آرتیمس واقع شده است. این شرکت خدماتی بررسی مدارک متقاضیان و امور مربوط به انجام انگشت نگاری را بر عهده دارد. از این رو اولین اقدام برای اخذ ویزای اسپانیا، مراجعه به این سایت و تعیین وقت سفارت از طریق آن است.

 blsکارگزاری سفارت اسپانیا در تهران از جمله شرکت‌های معتبری است که سابقه 14 سال فعالیت و دارای 2325 دفتر فعال در 62 کشور جهان است. خدمات کارگزاری سفارت اسپانیا علاوه بر خدمات ویزا، شامل ارائه گواهی و تاییدیه اسناد رسمی از سوی سفارت‌خانه‌های کشورهای مختلف نیز می‌شود.

وقت vip سفارت اسپانیا

با توجه به اینکه اسپانیا نیز به عنوان مقصدی جذاب برای ایرانیان محسوب می‌شود و افراد قابل توجهی متقاضی اخذ ویزای توریستی، ویزای کاری، ویزای اقامتی و … اسپانیا هستند، از این رو، اخذ انواع ویزای این کشور بویژه در برخی از فصول سال به پروسه‌ای طاقت‌فرسا تبدیل می‌شود. در این میان برخی از افراد به دلیل شرایط ویژه خود و فوریت موجود، اقدام به اخذ وقت vip سفارت اسپانیا می‌کنند. اخذ ویزای فوری سفارت اسپانیا در حدود 24 الی 72 ساعت به طول می‌انجامد. لغو وقت سفارت اسپانیا از سوی یکی از متقاضیان نیز می‌تواند امکان اخذ وقت فوری را فراهم نماید تا به محض خالی شدن یک رزرو، رزروی با فوریت بالا جایگزین آن شود. متقاضیان برای اخذ وقت فوری اسپانیا نمی‌توانند به صورت مستقیم وارد عمل شوند و برای این منظور بایستی از طریق آژانس‌های هواپیمایی اقدام کنند.

وقت سفارت اسپانیا vfs

همانطور که اشاره شد، ممکن است پروسه تعیین وقت سفارت اسپانیا و تایید مدارک ویزای شینگن مدت زمان زیادی به طول بیانجامد و در صورتی که پرونده متقاضی شامل نقصی باشد این پروسه طولانی‌تر نیز خواهد شد.

حجم بالای درخواست‌ها و افزایش میزان متقاضیان مهاجرت طی سال‌های اخیر در بسیاری از کشورها بویژه ایران، کیفیت رسیدگی و پاسخ‌گویی به نیازهای کاربران در سفارت‌خانه‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. از این رو، شرکت vfs با نام تجاری VAC (Visa Application Center) به عنوان یک شرکت معتبر و فعال در زمینه اخذ ویزا در سرتاسر جهان فعالیت خود را با هدف تسهیل این فرایند در بسیاری از کشورها آغاز کرده است. عملکرد اصلی این شرکت ارائه راهنمایی‌ها و مشاوره‌های تخصصی در خصوص فرایند و مدارک موردنیاز برای اخذ ویزاست که با هدف تسهیل و کاستن از حجم کاری سفارت‌خانه‌ها صورت می‌گیرد. شما نیز در صورت نیاز به آموزش گرفتن وقت سفارت اسپانیا و یا وجود هر گونه شرایط خاص و اولویتی می‌توانید با این شرکت در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که در صورت فعال نبودن کنسولگری یک کشور در داخل ایران نمی‌توان از طریق شرکت وی‌اف‌اس گلوبال نسبت به اخذ ویزای آن اقدام نمود. از این رو متقاضیان اخذ ویزای کشوری مانند کانادا برای دریافت وقت سفارت کانادا بایستی از خدمات آنلاین این شرکت در یکی از کشورهای همسایه استفاده کنند. یا به عنوان مثال متقاضی دریافت ویزای آمریکا برای گرفتن وقت سفارت آمریکا در ترکیه، بایستی از طریق شعبه شرکت وی‌اف‌اس گلوبال اقدام نماید.

برای گرفتن وقت سفارت اسپانیا با کارشناسان فلاوینگو تماس بگیرید. 021-43635000

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button