وقت سفارت فرانسه را چطور بگیریم؟

0

برای سفر به فرانسه به هر منظوری شما نیاز به اخذ وقت سفارت فرانسه  خواهید داشت. تعیین وقت سفارت فرانسه از طریق سایت VFS Global انجام می‌گیرد. برای سهولت و سرعت بیشتر می توانید مدارک خود را به ما بسپارید تا در اولین فرصت، ویزای شما توسط سفارت فرانسه به درب خانه تان ارسال شود. در این مطلب با فلاوینگو همراه باشید تا تمام جزئیات مربوطه گرفتن وقت سفارت فرانسه را بیان نماییم.

برای دریافت وقت سفارت فرانسه و رزرو تور پاریس می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو (عالی گشت) تماس بگیرید. شماره تلفن: 02143635000 و 09122046276

آموزش گرفتن وقت سفارت فرانسه در تهران

اگر به قصد دیدار آشنایان و دوستان و یا بازدید از کشور فرانسه درصدد اخذ ویزای این کشور هستید، ملزم به دریافت ویزای شینگن فرانسه خواهید بود. برای گرفتن ویزای توریستی فرانسه باید وقت سفارت فرانسه را اخذ کنید. برای اخذ ویزای شینگن معمولا هزینه‌ای برای وقت سفارت در نظر گرفته نمی‌شود، مگر در صورتی که قصد داشته باشید وقت vip سفارت فرانسه را دریافت کنید و به صورت vip وارد سفارت شده و مراحل انگشت نگاری و … را انجام دهید.مدارک موردنیاز برای گرفتن ویزاهای مختلف فرانسه تا حدودی متفاوت از یکدیگر است و بایستی مطابق با نوع ویزای خود، طریقه گرفتن وقت سفارت فرانسه در ایران را بدانید. لازم به ذکر است که مدت زمان انتظار وقت سفارت فرانسه نسبت به انواع ویزاها نیز متفاوت خواهد بود.

با توجه به فراگیر شدن استفاده از فضای آنلاین، اکنون دیگر برای انجام بسیاری از امور نیاز به مراجعه حضوری نیست. برای دریافت وقت سفارت فرانسه نیز کافی است به سایت FRANCE-VISAS وارد شوید و نوع ویزای درخواستی خود را مشخص کنید. سپس به قسمت Start your visa application بروید و نسبت به ایجاد حساب کاربری خود در این سایت اقدام نمایید. پس از ایجاد اکانت و وارد کردن اطلاعات درخواستی، با مراجعه به سایت vfs global  وقت ملاقات و حضور در سفارت را تعیین نمایید.

وقت سفارت فرانسه فوری

وقت سفارت فرانسه به دو صورت عادی و فوری قابل دریافت است. گرفتن وقت سفارت فرانسه فوری زمانی می‌تواند قابل دسترسی باشد که دعوت نامه پزشکی داشته باشید یا در متن دعوت‌نامه‌ای که تحت عنوان دعوت‌نامه خویشاوندی دریافت کرده‌اید، تاریخ سفر مشخصی برای شما ذکر شده باشد، در این دو حالت می‌توانید وقت سفارت فرانسه را به صورت فوری دریافت کنید و در زمان مقرر شده که تا 7 روز کاری در نظر گرفته می‌شود در سفارت فرانسه حضور پیدا کنید.

 

وقت سفارت فرانسه چقدر طول می کشد؟

همانطور که اشاره شد، اخذ ویزای فرانسه مستلزم گرفتن وقت از سفارت این کشور است. بنابراین ابتدا بایستی از طریق سایت سفارت  vfsفرانسه، اقدام به رزرو وقت کنید. سیستم نوبت‌دهی سفارت فرانسه اکنون به صورت آنلاین است. پس از ثبت درخواست ویزا و بررسی و تایید آن از سوی سفارت این کشور، ایمیلی برای ارسال می‌شود که تاریخ حضور در سفارت در آن تعیین شده است. اگر برای اخذ ویزای بلندمدت درخواست داده باشید، پس از دریافت ایمیل سفارت فرانسه در تهران در حدود 15 الی 20 روز برای مصاحبه زمان تعیین خواهد شد که این مدت می‌تواند تا 2 ماه نیز به طول بیانجامد. اما در صورتی که ویزای درخواستی کوتاه مدت باشد، روند رسیدگی کوتاه‌تر می‌شود و زمان ملاقات به حدود 5 روز الی 3 هفته پس از دریافت ایمیل کاهش می‌یابد.

 

گرفتن وقت سفارت فرانسه vfs

سایت VFSGlobal، سایت وقت سفارت فرانسه برای درخواست ویزای این کشور است که با مراجعه با آن می‌توانید برای گرفتن وقت سفارت فرانسه vfs اقدام کنید. فرم درخواست ویزای فرانسه به صورت اینترنتی و در زمان مقرر شده در سایت تکمیل شده و برای تایید به افسران ویژه ویزای این کشور ارجاع داده می‌شود.

 

هزینه وقت سفارت فرانسه

طی فرایند اخذ وقت سفارت فرانسه، هزینه‌هایی برای تحویل مدارک، مصاحبه و انگشت نگاری در نظر گرفته شده است که بایستی به یورو پرداخت شوند. این هزینه‌ها در صورتی که وقت سفارت فرانسه را به صورت تضمیی از طریق موسسات مهاجرتی گرفته باشید، متغییر خواهند بود. از سویی نوع ویزای درخواستی نیز می‌تواند در میزان هزینه‌ها تاثیرگذار باشد. به دلیل نوسان در نرخ ارز، اعلام هزینه وقت سفارت فرانسه به صورت قطعی دشوار است. ضمناً توجه داشته باشید که در صورتی که در یک سال اخیر کارا نگشت نگاری را انجام داده باشید نیازی به انگشت نگاری نیست و فقط باید مدارک را تحویل دهید.

مدارک لازم برای وقت سفارت فرانسه

به عنوان متقاضی اخذ ویزای فرانسه، هنگام مراجعه به سفارت این کشور مدارکی موردنیاز است که باید بدون هیچ کم و کاستی تحویل داده شوند تا شرایط درخواست ویزای شما مورد بررسی قرار گیرد. از جمله مدارک سفارت فرانسه عبارتند از:

  • پرینت درخواست آنلاین ویزای فرانسه
  • اصل شناسانامه و کارت ملی متقاضی و همراهان به همراه نسخه‌های ترجمه شده
  • پاسپورت معتبر و ارائه کپی ویزاهای گذشته: پاسپورت شما بایستی طی 10 اخیر صادر شده باشد و پس از خروجتان از خاک فرانسه حداقل سه ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد. ضروری است که پاسپورت دو صفحه خالی برای الصاق ویزا داشته باشد.
  • رسید پرداخت هزینه‌های درخواست ویزا
  • دو قطعه عکس: عکس‌ها باید رنگی بوده و حداکثر در سه ماه گذشته گرفته شده باشد.
  • بیمه مسافرتی: ارائه یک بیمه نامه به عنوان تضمینی برای مشکلات احتمالی پزشکی الزامی است. بیمه نامه موردنظر، علاوه بر پوشش حداقل 000،30 یورو هزینه، بایستی در منطقه شینگن نیز معتبر شناخته شود.
  • گواهی تمکن مالی: گواهی تمکن مالی می‌تواند در قالب پرینت حساب بانکی، فیش حقوقی، قرارداد کاری با کارفرمای فرانسوی، سند املاک، گواهی پشتیبانی مالی و … باشد.
  • مدارک وضعیت اقامتی در فرانسه: مشخص شدن وضعیت اقامت شما در فرانسه برای دولت این کشور مهم است. بنابراین برای این منظور، بایستی مدرکی دال بر رزرو هتل یا اقامتگاه، اجاره‌نامه یا سند مالکیت ملک در دست داشته باشید، یا اگر نامه‌ای از سوی میزبان برای شما ارسال شده که از طرف مسئولان آن منطقه نیز به تایید رسیده را به سفارت برای مشخص شدن وضعیت اقامتی خود ارائه کنید.
  • برنامه سفر: این برنامه شامل لیستی از تمام اقدامات شما در طول سفر به خاک فرانسه خواهد بود و اگر قصد سفر به نقاط مختلف این کشور را دارید باید بلیط‌ها و تورهای رزرو شده خود را به آن ضمیمه کنید.
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه

لازم به ذکر است که مدارک موردنیاز می‌تواند نسبت به نوع ویزا اعم از ویزای تحصیلی، کاری، مهاجرتی و … متفاوت باشد و شما باید متناسب با نوع ویزای خود، مدارک موردنیاز را ارائه دهید.

سایت رسمی سفارت فرانسه در تهران

متقاضیان دریافت ویزای فرانسه برای دریافت نمونه فرم وقت سفارت فرانسه بایستی به سایت رسمی سفارت فرانسه در تهران مراجعه کنند و از این نمونه به عنوان راهنمای وقت سفارت فرانسه استفاده نمایند.

سفارت فرانسه در ایران

سفارت فرانسه در ایران در خیابان نوفل لو شاتو واقع شده است. متقاضیان دریافت ویزای فرانسه بایستی برای پیگیری درخواست اخذ ویزاهای خود ابتدا به محل سفارت فرانسه در تهران مراجعه نمایند.  البته لازم به ذکر است که مراجعه به سفارت باید در تاریخی مشخص صورت گیرد. امور ویزای فرانسه در تهران به خیابان موسوی نژاد، گلستان پنجم، مرکز تجاری هروی سنتر انتقال یافته است.

اخذ وقت سفارت فرانسه در فلاوینگو

بر ای اخذ وقت سفارت فرانسه در فلاوینگو کافیست مدارکی مانند پاسپورت، ویزاهای قبلی، تاریخ سفری که می روند را به کارشناسان فلاوینگو اعلام نمایید و فرم اپلیکیشن (درخواست) را به فارسی پر کنید و به همکاران ما تحویل دهید. بعد از مدتی می‌توانید وقت سفارت  و فرم اپلیکیشن پر شده به زبان نگلیسی را از همکاران ما تحویل بگیرید و در سفارت حاضر شوید.

برای دریافت وقت سفارت فرانسه می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو (عالی گشت) تماس بگیرید. شماره تلفن: 02143635000 و 09122046276
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button