وقت سفارت کانادا در ارمنستان، شرایط و هزینه‌ها

0

چندین سال است که سفارت کانادا در ایران تعطیل است و به همین دلیل ایرانیان مجبورند برای اخذ ویزای کانادا به سفارتخانه این کشور در سایر کشورها مراجعه کنند. البته اگر بخواهیم دقیق‌تر صحبت کنیم ایرانیان باید به مراکز شرکت VFS  در کشورهای مختلف که با سفارتخانه کانادا قرارداد دارند، مراجعه کنند. این شرکت که با نام تجاری وک (VAC) کار می‌کند تقریباً در همه کشورها شعبه دارد و امور اخذ ویزای کانادا و همچنین تمدید ویزای کانادا را برای متقاضیان انجام می‌دهد.

مطالب مرتبط
ایرانیان می‌توانند برای دریافت ویزا به شعب وک در یک کشور دلخواه مانند ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، فرانسه و … مراجعه کنند. اخذ وقت سفارت کانادا برای انگشت نگاری یکی از مهمترین بخشهای فرایند دریافت ویزای کانادا می‌باشد. خوشبختانه دو واکسن سینوفارم یا آسترازنیکا که معمولاً یکی از آنها توسط ایرانیان تزریق شده است، مورد قبول کشور کانادا هستند و با ارائه کارت تزریق آنها، برای ورود به کانادا مشکلی نخواهید داشت. در این مطلب در مورد اینکه کدام سفارت کانادا بهتر است؟ سفارت کانادا در ارمنستان باز است؟ وقت سفارت کانادا چقدر طول میکشه؟ آدرس زمان کاری و سفارت کانادا در ارمنستان در شرایط کرونا، هتل نزدیک به سفارت کانادا در ارمنستان، نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا در ارمنستان، تور واکسن کرونا در ارمنستان و …. توضیح خواهیم داد.

خرید بلیط هواپیما تورنتو

شما می‌توانید برای انجام همه امور  ویزای کانادا از جمله اخذ ویزا کانادا، پیکاپ ویزای کانادا ، رفع ریجکتی ویزا کانادا و حتی خرید خانه در کانادا با شماره‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا در ارمنستان

برای گرفتن وقت سفارت کانادا باید در ابتدا مدارک لازم برای ویزای کانادا را به صورت آنلاین ‌در سایت  vfsglobal.ca  در بخش کشور ارمنستان وارد کنید. البته باید دقت کنید که فرم‌های مربوطه در سایت را به درستی پر کنید وگرنه ممکن است که در هنگام حضور در مرکز وک دچار مشکل شوید. در کمتر از چند روز بعد از ثبت نام در سایت و واریز وجه سفارت، برای شما ایمیلی خواهد آمد و زمانی را برای حضور شما در مرکز وک در کشور ارمنستان مشخص خواهد کرد. کار انگشت نگاری (‌بیومتریک) بیشتر از ۲۰ دقیقه زمان نیاز نخواهد داشت. بعد از انجام این کار می‌توانید به ایران برگردید و حدود دو هفته تا یک ماه منتظر باشید تا جواب نهایی ویزا برای شما ایمیل شود.

در صورت مثبت بودن پاسخ، باید پاسپورت شما دوباره به مرکز وک در ارمنستان برده شود تا برچسب ویزا روی آن زده شود. البته شما می‌توانید این کار را بدون رفتن به ارمنستان هم انجام دهید. کافیست از خدمات پیکاپ ویزای کانادا استفاده کنید. در این روش، پاسپورت شما گرفته شده و به ارمنستان برده می‌شود و بعد از خوردن برچسب ویزا  عودت داده می‌شود. شما می‌توانید به کمک این روش از پرداخت هزینه‌های سفر و اقامت در ارمنستان معاف شوید.

در صورت منفی بودن پاسخ هم نباید نگران شوید شما می‌توانید از خدمات رفع ریجکتی ویزا کانادا در فلاوینگو استفاده کنید. ما به کمک وکلای خود در کانادا و نوشتن نامه رسمی به افسر سفارت کانادا که پرونده شما در دست اوست، علت رد شدن شما را جویا خواهیم شد و شرایط خاص شما را با او در میان خواهیم گذاشت. در بیشتر موارد در صورتی که مدارک شما کامل باشد، مشکل شما حل خواهد شد.

دقت کنید که در هنگام ثبت نام یک ایمیل معتبر معرفی کنید که رمز آن را هم داشته باشید.
در صورت نیاز به ثبت نام و پر کردن مدارک می‌توانید از خدمات فلاوینگو و همراهی کارشناس ما در مرکز وک استفاده کنید. شماره‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ ‌پل ارتباطی بین ما و شماست.

تور واکسن کرونا به ارمنستان

در شرایط کرونایی، بسیاری از کشورها مانند کانادا شرط تزریق واکسن کرونا را به شروط اعطای ویزا اضافه کرده‌اند. از طرف دیگر برخی از کشورها مانند ارمنستان در اقدامی جالب به توریست‌ها اجازه می‌دهند که واکسن کرونای خود را در مدت بسیار کوتاهی در ارمنستان بزنند و دیگر نیاز به انتظار برای رسیدن نوبت تزریق در کشور خود نداشته باشند. بنابراین شما می‌توانید با دریافت وقت سفارت کانادا در ارمنستان، با یک تیر دو نشان بزنید. هم کار انگشت نگاری خود را انجام دهید و هم اینکه اگر در ایران واکسن خود را دریافت نکرده‌اید، با تزریق واکسن کرونا در ارمنستان، سلامتی خود را تضمین کنید. ضمناً  بعد از تزریق واکسن کرونا در ارمنستان، کارت واکسن کرونا به زبان انگلیسی به شما داده خواهد شد که اعتبار بین‌المللی دارد و می‌توانید در سفر به کشورهای مختلف از آن استفاده کنید.

 شما می‌توانید با خیال راحت، هنگام حضور در ارمنستان و به خصوص شهر ایروان، به مراکز و کانکس‌هایی که به وفور در ارمنستان وجود دارد، مراجعه نمایید و با ارائه مدارک خود از این واکسن استفاده کنید. واکس اسپوتنیک وی (Sputnik v) و آسترازنیکا (AstraZeneca) دو واکسنی هستند که در حال حاضر در این کشور تزریق می‌شود. هر دوی این واکسن‌ها مورد تأیید وزارت بهداشت جهانی هستند ولی با این وجود اقبال به واکسن اسپوتنیک وی بیشتر است. واکسن اسپوتنیک وی محصول کشو روسیه است و واکسن آسترازنیکا محصول مشترک دو شرکت انگلیسی و سوئدی است.  تور واکسن ارمنستان قیمت مناسبی دارد و میزان آن تفاوت خاصی با یک سفر عادی به ارمنستان ندارد. تنها تفاوت آنها این است که شما می‌توانید به پیشنهاد کارشنسان فلاوینگو در یکی از مراکز تزریق واکسن کرونا در ارمنستان به انتخاب خود حاضر شوید و واکسن خود را تزریق نمایید.

برای استفاده از تور واکسن ایروان در شرکت فلاونیگو می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۳۶۳۵۰۰۰ تماس بگیرید.

کدام سفارت کانادا بهتر است؟

همانطور که گفته شد شما می‌توانید از همه مراکز وک در جهان برای انجام انگشت نگاری اقدام کنید. به همین دلیل است که خیلی از افراد می‌پرسند که کدام سفارت کانادا بهتر است؟ در پاسخ باید بگوییم که از لحاظ شانس دریافت ویزا هیچ تفاوتی بین سفارت کانادا در کشورهای مختلف وجود ندارد ولی قطعاْ از جهت هزینه‌ها و امکان دریافت ویزای کشور ثالث برای ایرانیان، بین آنها تفاوت وجود دارد. به طور کلی بهتر است به کشوری برای انگشت نگاری بروید که به ایران نزدیکتر است و در نتیجه رفت و برگشت به آن هزینه زیادی ندارد. ثانیاً کشوری باشد که ایرانیان برای رفتن به آن نیاز به ویزا ندارند یا راحت‌تر می‌توانند ویزای آن را بگیرند. به همین دلیل است که بسیاری از ایرانیان ترجیح می دهند که وقت سفارت کانادا در استانبول و یا وقت سفارت کانادا در آنکارا را رزرو کنند. چون اتباع دو کشور ترکیه و ایران برای ورود به کشور همدیگر نیاز به دریافت ویزا ندارند و از طرفی پروازهای بین ایران و ترکیه زیاد است و قیمت مناسبی دارد.

خرید بلیط هواپیما استانبول

بعد از کشور ترکیه استفاده از کشورهای ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، امارات و … که همسایه ایران هستند در اولویت‌ بعدی قرار دارند. گرفتن ویزای این کشورها هم معمولاً به دلیل همسایگی با ایران بسیار ساده تر از سایر کشورهاست. خوشبختانه طی توافق دو کشور ایران و ارمنستان که در شمال ایران قرار دارد، برای سفر توریستی به این کشور نیازی به ویزا ندارید. تنها مشکلی که وجود دارد این است که در شرایط کرونایی قیمت بلیط هواپیما ایروان بسیار بالاست و اگر مجبور نیستید بهتر است که کار خود را از طریق کشور ترکیه انجام دهید. ولی در شرایط غیر کرونایی می توانید از تور ارمنستان در فلاوینگو استفاده نمایید تا هم کار انگشت نگاری خود را انجام داده باشید و هم مسافرت جذابی را تجربه کنید. ضمناً پرونده گردشگری شما هم کاملتر خواهد شد که به نوبه خود شانس شما را برای دریافت ویزای کانادا افزایش خواهد داد. مخصوصاْ اگر قبل از کانادا به کشور دیگری سفر نکرده باشید.

وقت سفارت کانادا در فرانسه

یک پیشنهاد خوب به افرادی که قبل از رفتن به کانادا می‌خواهند به سفر دیگری بروند این است که در همان کشور مقصد، کار انگشت نگاری را انجام دهند. به خصوص اگر  می‌خواهید قبل از رفتن به کانادا یک سفر تفریحی بروید پیشنهاد می‌کنیم کشور فرانسه یا یکی از کشورهای منطقه شینگن را انتخاب کنید. همانطور که در مطلب ویزا مولتی کانادا به طور مفصل توضیح داده شد یکی از مواردی که می‌تواند شانس ویزا شدن شما را بالا ببرد این است که قبلاً ویزای معتبری مانند ویزای شینگن، آمریکا، انگلیس یا ژاپن را تجربه کرده باشید. بنابراین شما می‌توانید با رفتن به کشوری مانند فرانسه با یک تیر، دو نشان بزنید. هم یک سفر تفریحی بروید و هم شانس اخذ ویزای کانادای خود را تقویت کنید.

برای استفاده از ویزای توریستی فرانسه تضمینی در فلاوینگو می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۴۳۶۳۵۰۰۰ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس حاصل کنید.

سایت سفارت کانادا در تهران

خیلی از افراد می‌پرسند که سایت سفارت کانادا در تهران کجاست؟ در پاسخ باید بگوییم که همانطور که گفته شد کشور کانادا در ایران سفارتخانه ای ندارد و بنابراین سایتی هم ندارد. تنها راه برای ارتباط با سفارتخانه کانادا برای شهروندان ایرانی و دریافت ویزا، ثبت نام در سایت vfsglobal.ca است. با ورود در این سایت، صفحه‌ای به شما نشان داده خواهد شد که تصویر پرچم کشورهای مختلف را دارد. با انتخاب کشور مورد نظر می‌توانید مدارک را برای وک مربوطه، ارسال کنید.

سایت سفارت کانادا در تهران

آدرس سفارت کانادا در ارمنستان

سفارت کانادا در ارمنستان در شهر ایروان پایتخت این کشور قرار دارد. لوکیشن سفارت کانادا در ایروان را می‌توانید در لینک داده شده به دست آورید. در ادامه تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد آدرس، ساعت کار و شماره تلفن این سفارتخانه را آورده‌ایم:

آدرس

Vazgen Sargsyan – Yerevan – Armenia 10

شماره تلفن

  0037410583786

روزهای کاری سفارت کانادا در ارمنستان

روزهای دوشنبه تا جمعه

ساعت کاری سفارت کانادا در ارمنستان

ساعت 8:30 صبح الی 17:00 بعد از ظهر

هتل نزدیک به سفارت کانادا در ارمنستان

بعد از اخذ وقت سفارت کانادا در ایروان بهتر است طوری برنامه‌ریزی کنید که زمان زیادی در ارمنستان نباشید. با این حال به احتمال زیاد به محل اقامت شبانه در ایروان نیاز پیدا خواهید کرد. نزدیک‌ترین هتل‌ها به وک کانادا در ایروان در ادامه است:

Best Western Plus Congress

Best Hostel Republic Square

Shirak HOTLE

شما می‌توانید برای انجام همه امور ویزای کانادا مثل خرید بلیط هواپیما کانادا ، اخذ ویزا کانادا ، اخذ ورک پرمیت کانادا ، پیکاپ ویزا کانادا ، رفع ریجکتی ویزا کانادا می‌توانید با همکاران ما در فلاوینگو ارتباط برقرار کنید. شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ پل ارتباطی بین ما و شماست.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button