وقت سفارت کانادا در استانبول در ۳ روز

0

قبلاً در مطلب « وقت سفارت کانادا را چطور بگیریم؟ » نحوه گرفتن وقت انگشت نگاری کانادا توضیح داده شد و گفته شد که گرفتن وقت سفارت کانادا و انجام انگشت نگاری برای گرفتن ویزا کانادا لازم است. با توجه به اینکه کشور کانادا در ایران سفارتخانه‌ای ندارد، ایرانیان مجبورند برای گرفتن ویزای کانادا به یکی از مراکز شرکت VFS در کشورهای مختلف جهان که با نام تجاری VAC – مخفف Visa Application Center- شناخته می‌شود، مراجعه کنند. این مراکز با سفارت کانادا برای انجام امور مسافران کانادا قرارداد دارند. خیلی از کشورها هستند که دارای مرکز VAC هستند و شما می‌توانید وقت سفارت کانادا را از آنها بگیرید و برای انگشت نگاری یا همان کار بیومتریک در آن حضور پیدا کنید. در این مطلب در مورد وقت سفارت کانادا در استانبول توضیح خواهیم داد. آخرین تغییرات در مورد تور استانبول و تور استانبول پاییز 1401 را هم می‌توانید از لینک داده شده مطالعه کنید.

روزهای کاری سفارت کانادا در استانبول : روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸ و نیم الی ۱۷
شما می‌توانید برای انجام همه امور مربوط به ویزای کانادا از جمله وقت سفارت کانادا، تمدید ویزای کانادا، اخذ ویزا کانادا ، پیکاپ ویزا کانادا ، رفع ریجکتی ویزا کانادا، دریافت ورک پرمیت کانادا و همچنین رزرو تور استانبول برای حضور در ترکیه، با همکاران ما در فلاوینگو ارتباط برقرار کنید. شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ پل ارتباطی بین ما و شماست.

آدرس وک کانادا در استانبول

 چند وقتی هست که آدرس وک کانادا در استانبول تغییر کرده است. همین موضوع  باعث سردرگمی برخی از مسافران شده است. در حال حاضر مرکز VAC‌ کانادا در شهر استانبول در کنار هتل شرایتون‌ استانبول (Sheraton istanbul city center) در منطقه گلاب‌‌دره و درست در پشت خیابان تکسیم استانبول قرار دارد. میدان تکسیم یا تقسیم یکی از میادین مهم استانبول است که به وسیله اتوبوس، مترو و دیگر وسایل حمل و نقل به همه نقاط استانبول راه دارد و مورد علاقه بسیاری از مسافران استانبول است. لوکیشن سفارت کانادا در استانبول که طبیعتاً با لوکیشن هتل شرایتون استانبول یکسان است را می‌توانید از لینک داده شده به دست آورید.

هتل نزدیک به سفارت کانادا در استانبول

همانطور که گفته شد شما می‌‌توانید به کمک مشاوران فلاوینگو طوری برنامه‌ریزی کنید که در طی یک روز به استانبول بروید و برگردید و نیازی به ماندن در هتل و صرف هزینه نداشته باشید. اگر علاقه داشته باشید که چند ساعتی در نزدیکی مرکز VAC‌ کانادا در استانبول استراحت کنید و یا شبی را اقامت کنید، پیشنهاد می کنیم که از یک هتل نزدیک به سفارت کانادا در استانبول (همان مرکز VAC‌ ) استفاده کنید. با توجه به اینکه شما ۲ الی ۳ ساعت بیشتر در مرکز VAC کاری ندارید بهتر است هتل خود را هم در منطقه و میدان تکسیم بگیرید. چون به این ترتیب به مرکز VAC‌ نزدیکتر خواهید بود و با یک ربع پیاده‌روی و یا به کمک تاکسی با هزینه کم ۱۰ لیر می‌توانید خود را با آنجا برسانید. از طرف دیگر منطقه تکسیم، منطقه اصلی گردشگری در استانبول است و می‌توانید به مناطق جذاب اطراف آن دسترسی بهتری داشته باشید. توجه داشته باشید که فاصله میان محله گلاب‌دره و مرکز VAC‌ زیاد است و باید یک سربالایی طولانی را برای رسیدن به VAC‌ از آنجا طی کنید. این موضوع قطعاً خسته‌کننده خواهد بود.

Sheraton Istanbul City Center

AddressHacıahmet, Kurtuluş Deresi Cd. No:23, 34440 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
Phone+90 212 806 10 10

Naz City Hotel Taksim

Address: Kocatepe mahallesi Irmak Cad. No:44/46 Taksim Beyoglu Istanbul, Istanbul 34437 Turkey

2123138100 90+   :Phone

 

city centar taksim

Address: Kocatepe mahallesi Irmak Cad. No:44/46 Taksim Beyoglu Istanbul, Istanbul 34437 Turkey

Phone: +902122922771

Nova Plaza Crystal Hotel

Address: Receppasa Caddesi No. 7 Taksim, Istanbul 34437 Turkey

Phone: +902122378500

 

Taksim Cuento Hotel

Address: Kocatepe Mh., Lamartin Cd. No:42, 34420, Turkey

Phone: +902122555558

 

Grand Star Hotel Bosphorus

Address: Siraselviler Cad. No:45 D:1 Taksim, Beyoglu, Istanbul 34433 Turke

Phone: +908882057322

برای رزرو هتل‌های نزدیک به میدان تکسیم از طریق فلاوینگو میتوانید با شماره تلفن ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید یا مستقیماً به صورت آنلاین این کار را انجام دهید.

تعطیلات سفارت کانادا در استانبول

برای اینکه برنامه ریزی مناسبی داشته باشید و احیاناْ به تعطیلات سفارت کانادا در ترکیه برنخورید حتماْ جدول تعطیلات سفارت کانادا در استانبول  را مطالعه کنید. همانطور که گفته شد مرکز VAC به طور معمول فقط در روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه فعال است و در تعطیلات رسمی هم تعطیل است.

تعطیلات سفارت کانادا در استانبول ۲۰۲۰
تعطیلات سفارت کانادا در استانبول

کدام سفارت کانادا بهتر است؟

خیلی از افراد می‌پرسند که کدام سفارت کانادا بهتر است؟ و بهترین مرکز VAC که با کشور کانادا قرارداد دارد، کجاست؟ در جواب این افراد باید گفته شود که پاسخ به این سؤال کاملاً به شرایط شما بستگی دارد. با توجه به هزینه‌های مالی و نیاز به صرف وقت برای رفت و برگشت به کشور ثالث و همچنین نیاز به گرفتن ویزای کشور ثالث، خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که در کشوری حاضر شوند که اولاً ورود به آن کشور برای ایرانیان نیاز به ویزا نداشته باشد و ثانیاً سفر به آن کشور هزینه زیادی نداشته باشد. برای مثال این افراد ترجیح می‌دهند به کشوری نظیر ترکیه بروند. چون رفتن به ترکیه برای ایرانیان، نیاز به ویزا ندارد و ثانیاً بلیط هواپیما استانبول، قیمت بالایی ندارد و شما می‌توانید یک‌روزه بروید و برگردید. ضمناً در صورت علاقه می‌توانید این کار را در قالب رزرو تور استانبول انجام دهید.

خرید بلیط هواپیما استانبول

به طور کلی حضور در کشورهای همسایه ایران مانند آذربایجان، گرجستان، قطر، ترکیه و … که برای ایرانیان نیاز به ویزا ندارد و یا به ایرانیان به سادگی ویزا می دهند و به دلیل نزدیکی به ایران، نیاز به صرف هزینه زیادی برای رفت و برگشت ندارند، برای انجام انگشت نگاری توصیه می شود.یک پیشنهاد خوب به افرادی که قبل از سفر به کانادا قصد دارند به کشور دیگری سفر کنند، این است که کار انگشت نگاری خود را هم در همان کشور انجام دهند. مرکز VAC در بیشتر کشورهای جهان وجود دارد با این حال بهتر است به لیست مراکز VAC کانادا یک نگاهی بیندازید. ضمناً همانطور که در مطلب ویزا مولتی کانادا گفته شد حضور در کشورهای معتبر مانند آمریکا یا انگلیس و یا کشورهای اروپایی عضو منطقه شینگن می‌تواند تأثیر به سزایی در ویزا شدن شما داشته باشد. بنابراین به کسانی که علاقمند هستند به شدت پیشنهاد می‌شود با حضور در کشورهای منطقه شینگن مانند فرانسه یا آلمان، هم ویزای شینگن خود را به صورت تضمینی بگیرند و هم کار انگشت نگاری خود را انجام دهند.

نحوه گرفتن وقت انگشت نگاری کانادا در استانبول

در لینکی که در ابتدای مقاله آمد، در مورد نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا به طور مفصل توضیح داده شده است. مطالب این مقاله دقیقاً برای گرفتن وقت از استانبول هم صدق می‌کند. اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم باید بدانید برای گرفتن وقت سفارت کانادا، در ابتدا باید مدارک خود را به صورت آنلاین ‌در سایت VFS GLOBAL آپلود کنید و سپس باید منتظر باشید تا ایمیل برای شما ارسال شود.

از تاریخ دریافت ایمیل، ۳۰ روز به شما فرستاده می‌شود تا برای دریافت وقت سفارت اقدام کنید.  برای اقدام جهت گرفتن وقت سفارت کافیست با ارائه کپی صفحه اول پاسپورت خود به همکاران ما، منتظر باشند تا در 2 روز کاری، پرینت وقت سفارت برای شما ارسال شود. ضمناً فراموش نکنید که بعد از حضور در سفارت و انجام انگشت نگاری و دریافت پاسخ مثبت، باید پاسپورت شما به مرکزی که در آن انگشت نگاری کرده اید، برده شود تا برچسب ویزا بر روی آن الصاق شود. به این کار پیکاپ ویزا گفته می شود. شما می توانید از خدمات فلاوینگو برای پیکاپ ویزا کانادا استفاده کنید تا نیازی به رفت و برگشت دوباره به کشور مربوطه برای این کار نداشته باشید.

در صورت نیاز به ثبت نام و آپلود مدارک می‌توانید از خدمات فلاوینگو در این زمینه استفاده کنید. شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ ‌پل ارتباطی بین ما و شماست.

مزایای وقت سفارت کانادا در استانبول

همانطور که گفته شد با توجه به اینکه ورود به ترکیه برای ایرانیان نیاز به ویزا ندارد، برای رفتن به استانبول دچار دردسرهای اخذ ویزا نخواهید شد. ضمن اینکه بلیط هواپیما استانبول هم نسبت به خیلی از پروازهای خارجی دیگر ارزان‌تر است و پروازهای زیادی بین تهران و استانبول به صورت روزانه انجام می‌شود. شما می‌توانید بلیط هواپیما استانبول را هم با مشورت همکاران ما در فلاوینگو تهیه کنید. در مجموع همکاران ما طوری برای شما برنامه‌ریزی خواهند کرد، در کمتر از یک روز بروید و برگردید. به این ترتیب می‌توان در پاسخ به سؤال کسانی که می‌پرسند که وقت سفارت کانادا چقدر طول میکشه ؟ باید بگوییم اگر از مرکز وک استانبول استفاده کنید، کمتر از یک روز.
البته در کشور ترکیه می‌توانید برای انجام انگشت نگاری به شهر آنکارا هم مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب وقت سفارت کانادا در آنکارا را مطالعه کنید.

خرید بلیط هواپیما تورنتو

شما می‌توانید برای انجام همه امور مربوط به ویزای کانادا از جمله خرید بلیط هواپیما کانادا ، اخذ ویزا کانادا ، پیکاپ ویزا کانادا ، رفع ریجکتی ویزا کانادا و حتی خرید خانه در کانادا می‌توانید با همکاران ما در فلاوینگو ارتباط برقرار کنید. شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ پل ارتباطی بین ما و شماست.

سؤالات رایج در مورد وقت سفارت کانادا در استانبول

روزهای کاری سفارت کانادا در استانبول (VAC) چه روزهایی است؟

روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸ و نیم صبح الی ۱۷

بهترین کشور برای گرفتن وقت سفارت کانادا کدام کشور است؟

برای بیشتر ایرانیان به دلیل سهولت دریافت ویزا و هزینه‌های پایین رفت و برگشت از ایران، کشور ترکیه مناسب‌ترین گزینه است. ولی به طور کلی در بیشتر کشورهای دنیا سفارت کانادا دارای نمایندگی‌هایی به نام VAC‌می‌باشد که می‌توانید از طریق آنها کار انگشت‌نگاری خود را انجام دهید.

آدرس VAC‌ در استانبول چیست؟

در کنار هتل شرایتون‌ استانبول (Sheraton istanbul city center) در منطقه گلاب‌‌دره و درست در پشت خیابان تکسیم استانبول.

نزدیک‌ترین هتل به VAC در استانبول کدام هتل است؟

هتل شرایتون سیتی سنتر(Sheraton Istanbul City Center) ، آدرس: Hacıahmet, Kurtuluş Deresi Cd. No:23, 34440 Beyoğlu/İstanbul, Turkey Phone: +90 212 806 10 10

نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا چگونه است؟

در ابتدا باید با تکمیل مدارک مربوطه در سایت VAC ثبت نام کنید و منتظر باشد تا ایمیلی برای شما ارسال شود. از تاریخ دریافت ایمیل،۳۰ روز فرصت دارید که از سفارت کانادا در یک کشور ثالث مانند ترکیه وقت بگیرید تا برای کار انگشت‌نگاری در مرکز VAC حاضر شوید. همکاران ما در فلاوینگو آماده هستند تمام این مراحل را بدون نقص برای شما به انجام رسانند.

بعد از انگشت نگاری برای دریافت ویزا چه باید کرد؟

بعد از انجام انگشت‌نگاری حدود ۲هفته باید منتظر باشید تا ویزای شما تأیید شود. بعد از آن باید پاسپورت شما دوباره به مرکز VAC برده شود تا برجسب ویزا روی آن الصاق شود. البته شما می‌توانید از خدمات پیکاپ پاسپورت در فلاوینگو استفاده کنید تا خودتان مجبور به رفت و آمد دوباره به کشور ثالث نشوید. در خدمات پیکاپ پاسپورت، فقط پاسپورت شما به VAC‌ ارسال می‌شود و با ویزا به شما تحویل داده می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button