ویزای سوئیس تضمینی

0

سوئیس یکی از بهترین کشورهای اروپای غربی و عضو منطقه شینگن است که از شمال با آلمان، از غرب با فرانسه، از جنوب با ایتالیا و از شرق با اتریش و لیختنشتاین مرز مشترک دارد. این کشور با چشم اندازی مجذوب کننده در دامنه کوه آلپ، مقصد سفر برای گردشگران و توریست های زیادی از گوشه و کنار دنیا برای دیدن جاذبه های گردشگری سوئیس به این کشور می‌آیند. سوئیس را می توان یکی از گران ترین کشورهای اروپا با داشتن سطح زندگی خوب معرفی کرد. زبان آلمانی، فرانسوی، رومانیایی و ایتالیایی در سوئیس به رسمیت شناخته شده اند و به همین دلیل به کشور چندزبانی معروف است. در این مقاله در مورد ویزای سوئیس vfs، ویزای فوری سوئیس، ویزای مولتی سوئیس، ویزای سوئیس تضمینی و تجربه ویزای سوئیس توضیح خواهیم داد.

برای رزرو تور سوئيس و اخذ ویزای سوئیس می‌توانید با شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

ویزای سوئیس vfs

 گاهی گرفتن ویزای توریستی سوئیس برای ایرانیان با سختگیرهایی همراه است اما به دلیل توریستی بودن و زیبایی های آن گردشگران زیادی هر سالانه به این کشور سفر می کنند، به همین علت شانس اخذ این ویزا زیاد است. در حال حاضر متقاضیان می توانند از سایت vfs global سوئیس برای گرفتن وقت از سفارت سويیس اقدام کنند و در مرکز vfs global در خیابان هروی برای انگشت نگاری و تحویل مدارک حاضر شوند. البته طبق اطلاعیه سفارت سوئیس در سال ۲۰۱۸، متقاضیان اخذ ویزای کوتاه مدت باید به این مرکز مراجعه کنند و متقاضیان ویزای بلند مدت باید به سفارت سوئیس مراجعه کنند.

توجه داشته باشید متقاضیانی که برای ویزای مستقیم سوئیس و بدون تور اقدام می کنند، اگر تاکنون ویزای شینگن نداشته اند، حداقل بهتر است سابقه سفر خوبی به کشورهای آسیا و همسایه داشته باشند که در این صورت امکان گرفتن ویزای سويیس تضمینی زیاد است. البته مسافرانی که با تور توریستی سوئیس برای سفر به این کشور اقدام می کنند بالای 90% ویزا می شوند.

دیدنی های سوئیس

ویزای فوری سوئیس

در حال حاضر هیچ کدام از سفارت ها خدمات ویزای فوری ندارند و پروسه گرفتن ویزا حداقل در 14 روز کاری طول می کشد. معمولا از روزی که وقت برای تحویل مدارک به سفارت گرفته می شود 10 روز و پس از تحویل مدارک، مدت زمان صدور ویزای سوئیس حدود 14 روز کاری برای آماده شدن جواب طول می کشد. فرم درخواست ویزا سوئیس به زبان انگلیسی و دقیق، پر شود و با مدارک به سفارت تحویل داده شود. خوب است بدانید که سفارت سوئیس در ایران وقت مصاحبه ندارد و فقط متقاضیان برای انگشت نگاری و ارائه مدارک باید به مرکز vfs یا سفارت مراجعه کنند.

 ویزای سوئیس از اعتبار بالایی در بین کشورهای حوزه شینگن برخوردار است. خوشبختانه ریجکتی سفارت سوئیس نسبت به بقیه کشورهای شینگن کمتر است. اما متقاضیانی که از قبل ریجکت شدند در ابتدا بهتر است از خدمات رفع ریجکتی ویزای شینگن استفاده کنند و سپس برای سفر به سوئیس اقدام کنند.

سفر به سوئیس
تورهای 4 روزه زوریخ

ویزای مولتی سوئیس

در حال حاضر مسافران می توانند برای ویزای مولتی سوئیس اقدام کنند، اما براساس تجربه بهتر است، برای ویزای سینگل اقدام کرد. افرادی که متقاضی ویزای مولتی هستند می توانند از ویزای مولتی فرانسه یا هلند از طریق فلاوینگو اقدام کنند.

پیشنهاد می کنیم متقاضیان اخذ این ویزا برای کمتر آسیب دیدن، ریجکتی و انجام شدن کار به بهترین نحو، کار را به متخصصان بسپارند. فلاوینگو در اخذ ویزاهای شینگن، کانادا و انگلیس با ده سال سابقه کاری، اخذ ویزای توریستی تضمینی یا گرفتن ویزای سینگل از بهترین هاست. توجه داشته باشید، گاهی اوقات حتی با ارائه مدارک کامل امکان ریجکتی هم هست.

مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای توریستی سوئیس

داشتن مدارک کامل برای اخذ ویزا خیلی مهم است و متقاضیان می بایست در روز انگشت نگاری به موقع حاضر شوند و حتما اصل مدارک هم به همراه داشته باشند، چون ممکن است چک کنند، اگر نمی توانید در روز تعیین شده، وقت سفارت vfs حاضر شوید، حتما قبل از آن روز کنسل کنید و مجددا وقت بگیرید، فراموش نکنید پرینت فرم درخواست ویزا را حتما باید به همراه داشته باشید.

1) اصل گذرنامه با امضا و حداقل 7 ماه اعتبار، به همراه گذرنامه های قبلی
2) اصل و ترجمه شناسنامه (بدون نیاز به تایید دادگستری و امورخارجه)
3) سه قطعه عکس رنگی، تمام رخ با زمینه سفید 4.5*3.5
4) گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی به همراه سه ماه گردش حساب
5) اصل و ترجمه سند مالکیت
6) اصل و ترجمه مدارک شغلی
7) برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آن ها سفر می کنند، رضایت نامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه به زبان انگلیسی دارد.
8) دعوتنامه
9) پرینت رزرو پرواز، هتل و بیمه مسافرتی
10) پرینت وقت سفارت
11) مبلغ 105 یورو برای بزرگسالان

مسافرانی که سابقه سفر اروپایی خوبی دارند می توانند به راحتی ویزا را اخذ کنند و داشتن تمکن مالی خوب، حداقل مبلغ 60 میلیون تومان که ثابت می کند مسافر هزینه ی سفر را دارد از موارد مهم برای اخذ ویزا محسوب می شود.داشتن برنامه سفر، مشخص بودن تاریخ رفت و برگشت، بیمه با پوشش 30 هزار یورو از دیگر موارد مهم در اخذ ویزای توریستی سوئیس است. مسافرانی که قبلا از دیگر سفارت های حوزه شینگن ریجکت شدند، حتما از قبل اعلام کنید یا از خدمات رفع ریجکتی ویزای شینگن استفاده کنید.افرادی که در سه سال گذشته سابقه رد ویزا از کشورهای حوزه شینگن داشته اند، ارائه نامه رد ویزا از سفارت مربوطه الزامی است.

سفر گروهی به سوئیس

برای اطلاع بیشتر در مورد نحوه اخذ ویزای سوئیس و رزرو تور سوئیس مسافران می توانند با شماره 43635000-021 و یا ۰۹۱۲۲۰۴۷۲۷۶ تماس برقرار کنند .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button