ویزای ژاپن را راحت بگیرید

0

اخذ ویزا ژاپن برای ما ایرانیان که کشورمان با ژاپن روابط مناسبی دارد، خیلی ساده تر از کشورهای معتبر دیگر مانند کانادا، انگلیس و کشورهای حوزه شنگن و اروپایی است و به طور معمول به ایرانیانی که مدارک کاملی داشته باشند، ویزای ژاپن به راحتی تعلق می گیرد. مخصوصاً اگر کسی ویزای معتبری مانند ویزای شنگن، کانادا یا آمریکا را در گذشته داشته باشد، ویزای ژاپن تضمینی در انتظار اوست.

تجربه ویزای ژاپن می تواند سابقه سفر مناسبی برای شما ایجاد کند و کمک کند در آینده ویزای سایر کشورهای معتبر جهان را راحت تر دریافت کنید. ویزای ژاپن به خصوص به دریافت ویزای مولتی کانادا و ویزای استرالیا کمک می کند و در نظر آفیسر سفارتخانه های این دو کشور امتیاز خوبی تلقی می شود.

در ادامه به نحوه گرفتن ویزای ژاپن و مراحل مختلف گرفتن ویزای توریستی ژاپن می پردازیم.

انواع ویزای ژاپن

ژاپن کشوری پیشرفته از لحاظ تکنولوژی و دارای فرهنگ غنی شرقی است. این کشور اسرارآمیز از حدود  7هزار جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده است که در لا به لای آنها هزاران سوژه جذاب برای گردشگران وجود دارد. طبق اعلام موسسه معتبر هنلی، بهترین پاسپورت جهان در سال 2020 متعلق به ژاپنی ها است و این حرف به این معناست که دارندگان این پاسپورت، آزادترین شهروندان جهان برای ورود و خروج به کشورهای دیگر هستند.

رتبه نخست ژاپن در طبقه بندی پاسپورت های جهان در سال 2020
رتبه اول پاسپورت ژاپن در سال 2020 در جهان ( موسسه هنلی)

انواع مختلف ویزای ژاپن عبارت است: تجاری، کاری، تحصیلی، ترانزیت و توریستی. ویزای تجاری ژاپن با اهدافی مانند شرکت در کنفرانس ها، امضای قرارداد تجاری، سنجش بازار ژاپن و … صادر می شود و بین 3 تا 6 ماه می تواند اعتبار داشته باشد. ویزای کار ژاپن هم در دو نوع کار معمولی و حرفه ای صادر می شود. نوع دوم برای کسانی است که مهارت خاصی دارند که مورد نیاز کشور ژاپن است. این ویزا می تواند تا 5 سال اعتبار داشته باشد. در مورد ویزای توریستی هم که شایع ترین نوع ویزا در بین ایرانیان است، در ادامه به طور مفصل توضیح داده شده است.

شرایط گرفتن ویزای توریستی ژاپن

اگر از اقوام خود در ژاپن دعوتنامه دارید و مدارک شما هم کامل است، معمولاً هیچ مانعی برای دریافت ویزای ژاپن نخواهید داشت. همچنین اگر قبلاً سابقه سفر به یک کشور معتبر مانند کشورهای حوزه شینگن، کانادا، استرالیا، انگلیس و … را داشته اید، می توانید با خیال جمع تری، اقدام به درخواست ویزای ژاپن کنید و در صورت کامل بودن مدارک، نسبت به ویزا شدن خود، مطمئن باشید. تمکن مالی مناسب به اندازه 60 الی 70 میلیون تومان برای هر نفر، یکی دیگر از شرایط اصلی دریافت این ویزا است.

مطالب مرتبط

در صورتی که دعوتنامه ای ندارید، تنها راه برای رفتن به ژاپن برای بسیاری از افراد، اقدام از طریق ویزای توریستی و ثبت نام در تور است. شما می توانید از طریق خرید تور ژاپن در فلاوینگو اقدام کنید و ویزای خود را دریافت نمایید. در صورت عدم علاقه به حضور در تور هم می توانید فقط از ویزای آن استفاده کنید.

ویزای توریستی ژاپن
ویزای توریستی ژاپن

 ویزا ژاپن تضمینی

با توجه به سابقه چند ساله مجموعه فلاوینگو ( عالی گشت ) در حوزه دریافت ویزای ژاپن، به خصوص به کسانی که تاکنون به هیچ کشور معتبری سفر نکرده اند و یا پاسپورت آنها به اصطلاح سفید است، توصیه می کنیم که قبل از اقدام برای گرفتن ویزای ژاپن، ویزای شینگن را دریافت کنند. با توجه به اعتبار ویزای کشورهای عضو منطقه شینگن که شامل 26 کشور و از جمله کشورهای معتبری مانند فرانسه، ایتالیا و سوئیس است، سفارت ژاپن به دارندگان ویزای این کشورها، اعتماد ویژه ای دارد و ویزا شدن شما، تقریباً تضمین شده است. برای گرفتن ویزای شینگن در فلاوینگو (عالی گشت) می توانید از لینک های زیر اقدام کنید:

ویزای شینگن فرانسه، ویزای شینگن ایتالیا، ویزای شینگن سوئیس

ویزای توریستی ژاپن چند روزه است؟

در مورد مدت زمان ویزای توریستی ژاپن باید بگوییم که این ویزا به صورت لیبل بوده و به مدت 3 ماه، اعتبار دارد. با استفاده از این ویزا که به صورت یک بار ورود صادر می شود، می توانید به ژاپن وارد شده و برای مدت 15 روز در این کشور اقامت داشته باشید.

هزینه ویزای توریستی ژاپن

در صورت استفاده از خدمات فلاوینگو می توانید ویزای ژاپن را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به قیمت 250 دلار بگیرید. فلاوینگو با داشتن چندین سال سابقه در حوزه اخذ ویزای ژاپن، این کار را با بهترین بازدهی برای شما انجام خواهد داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر  و استفاده از خدمات فلاوینگو می توانید با شماره 43635000-021 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

ویزای توریستی ژاپن برای المپیک

دریافت ویزای توریستی ژاپن برای المپیک توسط مسئولان این کشور خیلی تسهیل شده بود ولی با افزایش موج کرونا در جهان و تعویق زمان برگزاری المپیک ژاپن به سال بعد، به احتمال زیاد این تسهیلات به سال 2021 منتقل خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ویزای توریستی ژاپن برای المپیک می توانید در نزدیکی برگزاری این مسابقات به بلاگ فلاوینگو مراجعه کنید.

ویزای فوری ژاپن

ویزایی به نام ویزای فوری ژاپن در حال حاضر وجود ندارد. در گذشته این ویزا در 8 روز صادر می شد ولی در حال حاضر ممکن است در صورت تماس سفارت ژاپن و درخواست مدارک بیشتر، این مدت تا 30 روز هم طول بکشد. البته با توجه به اینکه قرار بود المپیک ژاپن در سال 2020 برگزار شود، زمزمه هایی مبنی بر اعطای ویزای فوری ژاپن برای تسهیل ورود گردشگران المپیک به این کشور، به وجود آمده بود ولی در حال حاضر با توجه به تعویق المپیک به دلیل شیوع کرونا، زودتر از یک سال دیگر نمی توان به ویزای فوری ژاپن فکر کرد.

مراحل اخذ ویزای توریستی ژاپن در فلاوینگو 

برای گرفتن ویزای توریستی ژاپن در فلاوینگو به طور خلاصه باید این مراحل را انجام دهید:

  • دریافت مشاوره ویزای رایگان برای بررسی صلاحیت و مدارک شما
  • ثبت نام در فلاوینگو و پرداخت هزینه ویزا (250 دلار )
  • پر کردن فرم درخواست ویزای توریستی ژاپن و ارسال برای فلاوینگو
  • آماده کردن مدارک مربوطه ( لیست آن در انتهای این مطلب آمده است)
  • ترجمه مدارک و تأیید آنها توسط دادگستری (مدت زمان این کار در فلاوینگو حدود یک هفته است.)
  • انتظار برای دریافت نتیجه نهایی به مدت 10 الی 30 روز
تذکر: حضور مسافرین در سفارت الزامی نمی باشد ولی در صورت درخواست سفارت، حضور فرد در سفارت به منظور مصاحبه الزامی است.

خدمات فلاوینگو ( عالی گشت)

  • تکمیل مدارک و فرم ها
  • ثبت نام سفارت ژاپن
  • واریز وجه سفارت
  • ارسال مدارک به سفارت
  • اخذ بلیط هواپیما ارزان
  • رزرو هتل
  • اخذ بیمه نامه

مدارک لازم برای ویزای توریستی ژاپن

مهمترین مدارک لازم برای گرفتن ویزای توریستی ژاپن به شرح زیر است:

  • تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کامل و دقیق
  • اصل گذرنامه با امضا به همراه گذرنامه های قبلی
  • اصل شناسنامه و کارت ملی
  • اصل گواهی تمکن مالی
  • وجود 60 الی 70 میلیون تومان در حساب متقاضی به همراه ریز گردش 4 ماهه
  • مدارک شغلی
  • سابقه بیمه

ضمناً افراد با شرایط مختلف مانند کودک، دانشجو، وکیل، پزشک و … باید مدارک مربوط به خود را هم ارائه دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر  و استفاده از خدمات فلاوینگو می توانید با شماره 43635000-021 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button