ویزا سوئد بدون دعوتنامه بگیرید!

0

کشور سوئد یکی از بالاترین استانداردها را از لحاظ کیفیت زندگی و درآمد ماهانه در جهان دارد و بعد از آلمان یکی از مهمترین کشورهای صنعتی اروپاست. وجود برندهای معروف اریکسون، ولوو، اسکانیا  و ایکیا در سوئد هم گویای سطح توسعه یافتگی بالای این کشور است. همه این موارد سوئد را مقصدی مناسب برای گردشگری و مهاجرت کرده است. بر اساس پیمان شنگن در صورت داشتن ویزای شنگن سوئد می توانید به 25 کشور دیگر از جمله آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و یونان رفت و آمد داشته باشید.  ویزا توریستی سوئد یکی از انواع ویزای شنگن سوئد است که در این مطلب به آن می پردازیم:

اگر سابقه سفر مناسبی دارید و یا از طرف اقوام نزدیک خود که در سوئد اقامت دارند، دعوتنامه دارید می توانید همین الآن برای گرفتن ویزا سوئد با دعوتنامه به کمک کارشناسان فلاوینگو و از طریق شماره  43635000-021 اقدام کنید.  خیالتان راحت! ما با پشتوانه ده سال سابقه، فکر همه جا را کرده ایم:

خدمات فلاوینگو

  •  تکمیل فرم های لازم
  • نظارت و تکمیل مدارک
  • گرفتن وقت سفارت
  • همراهی کارشناس فلاوینگو جهت مشاوره در روز حضور در سفارت
  • واریز مبلغ سفارت از طریق credit card
  • رفع ریجکتی ویزای شینگن در صورت نیاز

 

چگونه ویزا توریستی سوئد بگیریم؟

برای گرفتن ویزا توریستی سوئد در فلاوینگو به طور خلاصه باید این مراحل را انجام دهید:

  • دریافت مشاوره ویزای رایگان برای بررسی صلاحیت و مدارک شما
  • ثبت نام در فلاوینگو و پرداخت هزینه ویزا در فلاوینگو
  • پر کردن فرم درخواست ویزای شینگن سوئد و ارسال برای فلاوینگو جهت ثبت نام شما در سایت سفارت
  • اخذ وقت سفارت سوئد و پرداخت هزینه مربوط به سفارت به صورت آنلاین ( معمولاً سفارت برای 20 روز پس از ثبت نام شما وقت می دهد که البته این زمان بستگی به شرایط روز و قوانین سفارت، ممکن است بیشتر شود)
  • آماده کردن مدارک مربوطه ( لیست آن در انتهای این مطلب آمده است)
  • ترجمه مدارک (مدت زمان این کار در فلاوینگو حدود یک هفته است. البته ترجمه توسط فلاوینگو اختیاری است و مسافران می توانند خودشان این کار را به کمک دارالترجمه ها انجام دهند)
  • حضور در سفارت سوئد و انجام انگشت نگاری ( در این روز باید اصل مدارک را هم به همراه خود داشته باشید)
  • انتظار برای دریافت نتیجه نهایی به مدت 15 الی 21 روز کار

در ادامه با ما باشید تا نکات لازم برای گرفتن ویزا سوئد برای ایرانیان را با شما در میان بگذایم:

 ویزا سوئد و انواع آن

ویزای سوئد به انواع توریستی، تجاری، تحصیلی و … تقسیم می شود که در حال حاضر در مجموعه فلاوینگو به صورت توریستی برای اکثر افراد اقدام می شود. این ویزا معمولاً به صورت یک بار ورود(single) داده می شود. با گرفتن ویزای توریستی سوئد می توانید وارد سوئد شوید و تا قبل از اتمام تاریخ ویزا، از سوئد یا یکی از کشورهای حوزه شینگن خارج شوید.

مقدار زمان ویزای شینگن سوئد با توجه به دعوتنامه و متناسب با مبلغی که در حساب شماست، به شما داده می شود. این میزان حداکثر 90 روز است و معمولاً وقتی که از طرف بستگان درجه یک خود دعوتنامه داشته باشید، به طور کامل و به اندازه 90 روز، تعلق می گیرد. ضمناً به این افراد، گاهی ویزای چند بار ورود یا همان ویزا مولتی سوئد هم داده می شود.

شرایط درخواست ویزا توریستی سوئد :

به دلیل اینکه در سال های اخیر پناهندگی با ویزا سوئد و کشورهای اسکاندیناوی زیاد شده است، سخت گیری سفارت سوئد افزایش یافته و متأسفانه این ویزا به راحتی به ایرانیان داده نمی شود. بنابراین اگر قبلاً ویزای شنگن نداشته اید و از فرد یا شرکتی در سوئد هم دعوتنامه ای ندارید، حتماً قبل از ویزای سوئد برای گرفتن ویزای شنگن از کشور دیگری در حوزه شنگن و یا یک کشور معتبر اقدام کنید تا شانس گرفتن ویزا سوئد را افزایش دهید.

برای این کار می توانید از کشورهایی که خیلی ساده تر ویزای شینگن را می دهند، استفاده کنید. لینکهای دریافت ویزای توریستی فرانسه، دریافت ویزای توریستی ایتالیا و دریافت ویزای توریستی سوئیس در این راستا به شما پیشنهاد می شود.

برای اخذ ویزا سوئد شما باید سفارت کشور سوئد در تهران را متقاعد کنید! شما باید چهار شرط زیر را داشته باشید:

  •  ارائه دعوتنامه معتبر از سوی یکی از موارد اقوام، موسسات علمی، شرکت های اقتصادی یا یک پزشک معتبر در سوئد
  • ارائه مدارک کافی اعم از شغلی و مالی که هویت شما را برای سفارت سوئد مشخص کند.
  • توجیه هدف از سفر
  • توجیه سفارت از بازگشت شما
پاسپورت سوئد
نمایی از شهر استکهلم

ویژگی های خاص خدمات فلاوینگو

فلاوینگو با پشتوانه ده ساله برای گرفتن ویزا و با چشم باز شرایط مالی، سابقه سفر، دعوتنامه و سایر موارد شما را بررسی خواهد کرد و بدون شعارهای فریبکارانه مانند ویزا شینگن سوئد تضمینی ، بهترین خدمات ویزا را به شما ارائه می دهد. با ما باشید تا با ویژگی های خدمات ما آشنا شوید:

  • مشاوره متناسب با آخرین تغییرات سیاست های سفارت سوئد

با توجه به تجربیات ناموفقی که افراد در گذشته داشته اند، بهتر است از افراد خبره مشاوره بگیرید. فراموش نکنید فراتر از ارائه مدارک و قوانین اعلام شده از سوی سفارت، هر کشوری همواره برای اعطای ویزا، قوانین نانوشته ای دارد که با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی روز تغییر می کند. در حال حاضر با توجه به زیاد شدن پناهندگان ایرانی و ماندن افراد در سوئد بعد از گرفتن ویزا، شرایط کمی سخت تر شده است. کارشناسان فلاوینگو با رصد لحظه به لحظه وضعیت سفارت سوئد و آمار ویزا شدن مسافرین، بهترین مشاوره را به شما خواهند داد.

  • در روز حضور در سفارت، در کنار شما خواهیم بود

یکی از مشکلاتی که برای بعضی از افراد پیش می آید عدم توانایی برای توجیه آفیسر پرونده و بیان جملاتی است که ممکن است آفیسر پرونده را در مورد هدف سفر شما به سوئد نگران کند و یا او را نسبت به بازگشت شما به ایران به شک بیندازد. باید دقت کنید که هیچ سخنی نگویید که زمینه مشکلات اینچنینی را فراهم کند. کارشناسان فلاوینگو حرفهای زیادی در این مورد با شما خواهند داشت و در روز حضور در سفارت با شما خواهند بود.

  • ویزای سوئد بدون دعوتنامه بگیرید!

اگر دعوتنامه ندارید یکی از راه های تسهیل در ویزا شدن شما، تقویت سابقه سفر (Travel history) است. شما می توانید با گرفتن ویزای شینگن از دیگر کشورهای سهل تر حوزه شنگن مانند فرانسه، ایتالیا و سوئیس سابقه سفر خود را تقویت کنید. فلاوینگو به شما برای دست و پا کردن یک سابقه سفر مناسب به قیمت ارزان کمک خواهد کرد. شما می توانید در لینک های زیر با این خدمات آشنا شوید:

ویزای فرانسه، ویزای ایتالیا، ویزای سوئیس و  تورهای اروپایی

 

مدارک اخذ ویزا توریستی سوئد

1 ) پرکردن فرم درخواست ویزا

2 ) گذرنامه یا پاسپورت امضاء شده با حداقل7 ماه اعتبار از تاریخ سفر

3 ) کلیه ی پاسپورت های باطله به همراه تمامی ویزاها و مهرهای ورود و خروج قبلی

4 ) ترجمه ی مدارک شغلی و سابقه بیمه و صفحه اول دفترچه بیمه معتبر

5 ) نامه ی تمکن مالی لاتین (به یورو) با موجودی حداقل 70-60 میلیون تومان به ازای هر نفر (از تاریخ صدور نامه ی تمکن بیش از 7 روز نگذشته باشد)
6 ) پرینت سه ماهه لاتین حساب بانکی با گردش مناسب که از تاریخ صدور آن بیش از 7 روز نگذشته باشد.

8 ) 2 قطعه عکس رنگی 5/4 * 5/3

9 ) دعوتنامه معتبر از اقوام یا آشنایان
10) مدارک شناسایی و شغلی فرد دعوت کننده
11 ) ترجمه سند ملکی
12 ) بلیط هواپیما رفت و برگشت ( که ازطریق فلاوینگو می توانید آن را بگیرید)
13 ) بیمه نامه ی مسافرتی حداقل 30 هزار یورویی
14 ) پرینت برگه وقت سفارت (توسط همکاران ما به شما داده خواهد شد)
15 ) رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا
16 ) گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش آموزان و دانشجویان الزامی است.
17 ) در صورتی که متقاضی زیر سن قانونی باشد و بدون والدین یا همراه با یکی از والدین قصد سفر داشته باشد، ارائه رضایت نامه محضری الزامی است
18 ) همرا داشتن اصل تمامی مدارک ذکر شده در روز انگشت نگاری الزامی می باشد. ( خوبی ویزای سوئد این است که مصاحبه ندارد بنابراین نیاز نیست که منتظر جواب مصاحبه سفارت سوئد بمانید.)

تذکر: در صورت عدم قبول مدارک شما و به اصطلاح ریجکت شدن از سوی سفارت سوئد، می توانید به ریجکت شدن خود اعتراض کنید ولی این فرآیند حداقل 6 ماه و حداکثر یکسال طول می کشد. بنابراین باید دقت کنید که به هیچ وجه مدارک جعلی  به سفارت ارائه ندهید.

هزینه ویزا توریستی سوئد

هزینه ویزا توریستی سوئد به دو بخش هزینه سفارت و هزنیه خدمات فلاوینگو تقسیم می شود که در ادامه می آید:

سفارت :

کودک زیر 6 سال : 25 یورو
کودک بین 6 تا 12 سال : 60 یورو
بزرگسال : 85 یورو

بسته خدمات فلاوینگو:

کودک تا 12 سال : 70 یورو

بزرگسال: 90 یورو

 

برای استفاده از خدمات فلاوینگو می توانید با شماره 43635000-021 تماس بگیرید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button