گذر از پل‌های هیجان‌انگیز جهان

0

با پل‌های دیدنی و هیجان‌انگیز در جهان آشنا شوید که شما را از بلندی‌های قله‌های پوشیده از برف آلپ بر فراز اقیانوس‌های ابر برده و از کلرادو به ژاپن منتقل می‌کنند.

چارلز کونن؛ راندا، سوئیس

اگر از بلندی می‌ترسید دوباره به گذشتن از این پل هیجان‌انگیز فکر کنید. تنها یک کابل فلزی شما را محافظت می‌کند تا از ارتفاع ۸۵ متری دره عبور کنید. این پل در عین حال رتبه‌ی نخست طولانی‌ترین پل کابلی به طول ۴۹۳ متر را از آن خود کرده‌است. هنگامی که مشغول عکس برداری از آلپ و کوه‌های ماترهورن هستید باید مواظب تاب خوردن این پل هیجان‌انگیز باشید.

پل طنابی کریک آ رده؛ بالینتوی، ایرلند شمالی

هنگامی که بر صخره‌های بدون حفاظ در کرانه‌ی اقیانوس اطلس قدم می‌زنید و از تاریخ پرفراز و نشیب ایرلند سیراب می‌شوید باید از این پل که با طناب بافته شده و در ارتفاع ۳۰ متری اقیانوس قرار گرفته و در معرض بادهای اقیانوسی است بگذرید. پلی که در حدود ۳۵۰ سال پیش توسط دریانوردان و صیادان سالمون ساخته شده و این روزها به عنوان بهترین مکان برای دیدن قایق‌های صیادی، دلفی‌ها و کوسه‎‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کسانا کلاویه تیبتان؛ پدمونت، ایتالیا

وقتی با فاصله‌ی زیاد به این پل زیبا نگاه می‌کنید، تار عنکبوت نازکی را می‌بینید که در دره‌ی زیبا آویخته شده‌است. مجموعه‌ی سه پل دیدنی که ۳۰ متر از دره فاصله داشته و معلق بودن آن باعث می‌شود به سختی بتوان روی آن عکس سلفی انداخت. در این منطقه شما می‌توانید در کوه‌های زیبا دامنه نوردی کرده و با داشتن بک راهنمای محلی در کمپ‌های چند روزه شرکت کنید.

پل آسمان در پارک آسمان؛ سوچی، روسیه

پلی برای پیاده روی که به بلندای پل بروکلین است و از پارک ملی سوچی با هشت کابل فولادین برپا شده‌است. پلی که از فراز آن می‌توان سواحل دریای سیاه را دید و بلندترین بانجی جامپنیگ روسیه با ارتفاع ۲۰۶ متر را تجربه کرد و از زیپ لاین متفاوتش هیجان‌زده شد.

پل تایپینگ؛ چیای، تایوان

در دل جنگل‌های انبوه تایوان، یکی از خارق‌العاده‌ترین و بلندترین پل‌های جهان را می‌توان دید. پلی برفراز اقیاوس ابر که مناظر دراماتیک و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد و به پله‌های ابری تایپه شهرت دارد. با دیدی ۳۶۰ درجه به جنگل‌های اطراف و روستاهای تاریخی و کهن در دره‌ای زیبا.

پل‌های وین؛ دره ایا، ژاپن

ا زافسانه‌های مهن این منطقه که بگذریم قدمت تاریخی که برای ین پل‌ها مد نظر می‌گیرند ۸۰۰ سال است. زمانی که دو سامورایی در منطقه مبارزه می‌کردند و قرار بود پس از گذر گروهی از روی پل، پل ویران شود و گذر گروه دیگر مشکل. این نقشه عملی نشد و این پل تا به امروز برای بازدید عموم مسافران پابرجا مانده‌ و هر ساله توسط اهالی این منطقه بازسازی می‌شود.

پل شیشه‌ای ژانگ‌جیاجی؛ هونان، چین

آویخته بین دو صخره در هونان شمالی یکی از هیجان‌انگیزترین مکان‌های دنیا برای انداختن عکس‌های سلفی است. پلی که با کف شیشه‌ای خود توهم افتادن را به رهگذران می‌دهد. در دره‌ای سحرآمیز که لوکیشن فیلم سینمایی آواتار نیز بود. در این دره می‌توان علاوه بر گذر از پل شیشه‌ای در رودخانه نیز قایق سواری کرد و از منظره‌ی زیبای صخره‌های درخت‌پوش لذت برد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button