با مشهورترین پیست اسکی‌های دنیا آشنا شوید

0

به روزهای سرد بارانی و برفی نزدیک ‌می‌شویم و بسیاری از مردم عاشق برف و ورزش‌های زمستانی منتظر اولین برف و باز شدن پیست‌ اسکی‌ها هستند تا در اولین فرصت به اسکی بروند. در این مطلب ما برای شما مشهورترین و بزرگ‌ترین پیست اسکی‌های سراسر دنیا را معرفی کرده‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست پس با عالی‌گشت همراه شوید:

۱_ پیست اسکی روِلستوک در کانادا

اگر با هرکسی که به این پیست رفته باشد صحبت کنید، آن‌ها نه فقط راجع به فوق‌العاده بودن آن بلکه از چالش برانگیز بودن مسیر اسکی‌اش نیز با شما صحبت می‌کنند.

پیست اسکی رِولستوک در کانادا
Revelstoke

۲_پیست اسکی مریبل در فرانسه

این پیست بیشتر انتخابی در سطح جهانی است که هرکسی با هر توانایی‌ای می‌تواند یک روز فوق‌العاده را با خانواده‌ و دوستانش در آن داشته باشد.

پیست اسکی مریبل در فرانسه
Meribel

۳_ پیست اسکی ریکس‌گرنسن در سوئد

این پیست بخاطر اینکه حتی در ماه جون هم قابل استفاده است یکی از بهترین‌ها در جهان است. زمانی که بیشتر پیست‌های اروپا بسته‌اند شما همچنان می‌توانید در ریکس‌گرنسن بیش ۲۰۰ کیلومتر اسکی کنید. از آنجایی که پیست ریکس‌گرنسن در شمالی‌ترین نقطه یا به عبارت دیگر در قطب شمال قرار دارد همیشه پر از برف است ولی درهای آن در اواخر ماه فوریه به روی عموم باز می‌شود.

پیست اسکی ریکس گرنسن در سوئد
Riksgransen

۴_ پیست اسکی آلیسکا در آلاسکا آمریکا

هرکسی که دوست دارد بر روی برف‌های پودر مانند اسکی کند قطعا اسم این پیست را در لیست علاقمندی‌های خود دارد و همچنین اگر شما دوست دارید در محیط ایزوله شده‌ی این ایالت به اسکی بپردازید، پیست آلیسکا بهترین انتخاب است.

پیست اسکی آلیسکا در آلاسکا آمریکا
Alaska_Alyeska

۵_پیست اسکی زرمات سوییس

یکی دیگر از پیست‌های اسکی‌ای که باید در لیست علاقمندی های خودتان اضافه کنید، قطعا همین پیست است و البته نه به‌خاطر مسیر یا پر برف بودن آن بلکه به‌خاطر اسکی کردن در دامنه‌های کوه معروف تابلرون. زرمات به‌خاطر امکانات مناسب خود در سطح کلاس جهانی قرار دارد و البته همین باعث می‌شود هزینه ورودی آن گران باشد.

پیست اسکی زرمات در سوییس
zermatt

۶_ پیست اسکی آنتون مقدس در اتریش

تجربه اسکی آپر در این پیست همانند آن چیزی که در جاهای دیگر تجربه کرده‌اید نیست و این درست است که این نوع اسکی برای تمام اعضای بدن خطرناک است اما هیجان آن غیرقابل چشم پوشی است.

پیست اسکی آنتون مقدس در اتریش
St Anton

۷_ پیست اسکی تلوراید کلورادو آمریکا

کوه‌های سَن ژُوان کلورادو جزیی از کوه‌های جوان در سطح قاره‌ها محسوب می‌شوند و به شکل دندان‌های تیز و بزرگ اژدها هستند. این پیست تاریخچه‌ای از معدن طلا و کارهای بانکی دارد و همچنین در تاریخ خود ادعا می‌کند که دزد معروف بوچ کَسِدی اولین سرقت بانک خود را از بانک آن منطقه انجام داده است.

پیست اسکی تلوراید کلورادو آمریکا
Telluride Ski Resort

۸_پیست اسکی ویستلر کانادا

وقتی اسم از برف و اسکی پیش می‌آید، همه دوست دارند در کانادا به اسکی بروند و پیست ویستلر گزینه اول آن‌هاست و در لیست علاقمندی‌های تمام اسکی سواران است. این پیست فوق‌العاده، شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز است و در واقع یک درس است که ببینید چگونه می‌توان یک پیست مشترک برای تمام افراد(از آماتور گرفته تا حرفه ای) ساخت به طوری که همه در آن اوقات خوبی داشته باشند.

پیست اسکی ویستلر کانادا
Whistler

۹_پیست اسکی مورن در سوییس

کشور سوییس پر از عکس‌های کارت پستالی از پیست‌های اسکی است و نمی‌توان از بین آن‌ها یکی را در لیست علاقمندی‌های اسکی سواران گذاشت. مورن نه تنها یک روستای آرام و زیباست بلکه به عنوان بلندترین پیست دانهیل اسکی در جهان شناخته می‌شود. لابرن هورن نیز یکی دیگر از پیست‌های اسکی دنیاست که به‌خاطر چهره پر ابهتش بسیار بحث برانگیز است.

پیست اسکی مورن در سوییس
Murren_ski_resort_from_above

۱۰_ پیست اسکی کورتینا دی آمپِزو در ایتالیا

هنگامی که ما صحبت از پیست‌هایی می‌کنیم که مناسب همه از جمله اسکی سواران کم تجربه و همچنین عاشقان فرود طولانی است، منظورمان ایتالیاست و هیچ کجا بهتر از پیست اسکی کورتینا در ایتالیا نیست. شاید در این پیست بهترین برف‌های دنیا نمی‌بارد اما مسیر اسکی آن فوق‌العاده و هیجان انگیز است.

پیست اسکی کورتینا دی آمپزو در ایتالیا
Cortina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button