پیکاپ پاسپورت کانادا (پیکاپ ویزا) را چگونه انجام دهیم؟

0

بعد از اینکه کار انگشت‌نگاری را در یکی از سفارت‌های کشور کانادا انجام دادید در صورت اعطای ویزا از طرف کانادا، باید پاسپورت شما به آن سفارتخانه بازگردد تا برچسب ویزا روی آن زده شود. به کمک خدمات پیکاپ پاسپورت دیگر نیازی به رفتن شما نخواهد بود. کافیست پاسپوررت خود را به ما تحویل دهید تا این کار برای شما انجام شود. به این ترتیب نیازی به صرف وقت و هزینه برای رفتن به کشور واسط نخواهید داشت. در ادامه با ما باشید تا با مراحل انجام پیکاپ پاسپورت کانادا آشنا شوید.

پیکاپ پاسپورت چیست؟

فرایند دریافت ویزا از کشورهایی که در ایران سفارتخانه ندارند به این روش است که متقاضیان باید بعد از آماده کردن مدارک، برای انگشت نگاری یا مصاحبه به کشور ثالث بروند.

معمولاً پس از این کار، حدود 1 تا 3 هفته طول می کشد که پاسخ مثبت یا منفی بودن ویزا برای افراد از طریق ایمیل ارسال شود. به محض اعلام پاسخ مثبت، افراد باید پاسپورت خود را به کارگزاری امور کنسولی سفارتخانه ها (VFS) ببرند تا برچسب ویزا روی پاسپورت آنها درج شود. بیشتر افراد با توجه به هزینه های باقی ماندن در کشور ثالث، ترجیح می دهند به ایران بازگردند و از طریق شرکت های گردشگری مانند فلاوینگو، کار خود را انجام دهند. بنابراین به طور خلاصه باید بگوییم به فرآیند بردن پاسپورت به سفارتخانه ها برای درج برچسب ویزا و بازگرداندن آن به دست متقاضی، پیکاپ پاسپورت (Passport Pick up) گفته می شود.

پیکاپ پاسپورت کانادا

بهار سال 1391 بود که سفارتخانه انگلیس در تهران تعطیل شد. در همین روزها بود که سفارت کانادا هم که معمولاً در این امور از انگلیس تبعیت می کند، امور ویزای کانادا را به کشورهای دیگر منتقل کرد و سفارتخانه خود را در ایران بست.

 

مجموعه فلاوینگو با درک این شرایط، انجام امور پیکاپ پاسپورت کانادا را در برنامه خود گنجانده است و به محض اینکه متقاضیان در سراسر کشور، مدارک خود را در ایران به مجموعه فلاوینگو تحویل بدهند، با اولین پرواز این پاسپورت ها به وسیله کارگزاران فلاوینگو، به مراکز VAC (دفاتر VFS کانادا) تحویل داده خواهند شد و نهایتاً پاسپورت شما در ایران به شما اعطا می شود.

 

پیکاپ پاسپورت از همه کشورهای جهان

ممکن است شما انگشت نگاری خود را در هر کشوری از جمله کشورهای همسایه مانند امارات، ترکیه و ارمنستان انجام داده باشید و یا حتی این کار را در کشورهای دورتر مانند کشورهای اروپایی انجام داده باشید. خبر خوش این است که هیچ تفاوتی بین این افراد وجود ندارد و در مجموعه فلاوینگو، برای همه این موارد، خدمات پیکاپ ویزای کانادا از طریق یک کشور ثالث انجام می شود. بنابراین همه افرادی که کار انگشت نگاری خود را انجام داده اند و به دنبال پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه، پیکاپ ویزای کانادا از ابوظبی، پیکاپ ویزای کانادا از دبی، پیکاپ ویزای کانادا از باکو و … هستند، می توانند از خدمات فلاوینگو استفاده کنند.

مدت زمان پیکاپ پاسپورت کانادا

فلاوینگو در هر هفته 2 بار خدمات پیکاپ پاسپورت را ارائه می دهد. به طور معمول 3 روز تا یک هفته بعد از ورود پاسپورت شما به VAC  زمان می برد تا برچسب ویزا، روی پاسپورت زده شود ولی گاهی دفاترVAC  در زمان بیشتری این کار را انجام می دهند. به طوری که مدت زمان پیکاپ پاسپورت کانادا ممکن است به یک ماه هم برسد.

 به هیچ وجه قبل از اطمینان از برچسب خوردن پاسپورت خود، اقدام به خرید بلیط هواپیما کانادا نکنید. (شما می توانید قوانین و مقررات پروازهای خارجی را از اینجا مطالعه کنید.) باید بدانید که کسانی بوده اند که با خوشحالی از جواب مثبت ایمیل، بلیط هواپیمای خود را برای یک هفته بعد رزرو کرده اند ولی با تأخیر سفارت کانادا مواجه شده اند. شما می توانید از طریق دفتر فلاوینگو در تهران کار پیگیری پیکاپ پاسپورت کانادای خود را انجام دهید.

مدارک لازم پیکاپ پاسپورت کانادا

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ پاسپورت بسته به نوع ویزا که ممکن است غیرمهاجرتی ( تحصیلی و توریستی) و مهاجرتی باشد، در ادامه آمده است:

ویزای توریستی و ویزای تحصیلی

  • پرینت ایمیل جواب مثبت از طرف سفارت
  • پاسپورت
  • رسید انگشت نگاری

ویزای مهاجرتی

افرادی که به صورت مهاجرتی اقدام کرده اند مانند ویزاهای سرمایه گذاری، استارتاپ و اکسپرس اینتری و … مدارک زیر را باید آماده کنند:

  • پاسپورت
  • پرینت ایمیل جواب مثبت سفارت
  • چهار قطعه عکس ۵*۷

ضمناً برای آشنایی با انواع ویزای مهاجرتی کانادا  و خرید خانه در کانادا می توانید به لینک داده شده رجوع کنید.

خرید بلیط هواپیما تورنتو

خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا در فلاوینگو

  • امکان پیکاپ برای هموطنان در سراسر کشور
  • انگشت نگاری از کشور دلخواه
  • پیکاپ فوری پاسپورت کانادا ( 2 بار در هفته)
  • انجام پیکاپ در کمترین زمان ممکن ( 7 الی 10 روز در صورت سرعت کار در سفارت)

یکی از خدمات منحصر به فرد فلاوینگو اراده خدمات پیکاپ به تمام نقاط کشور است. بنابراین کسانی که به دنیال پیکاپ پاسپورت کانادا از مشهد، پیکاپ پاسپورت کانادا از اصفهان و … هستند فقط کافیست که پاسپورت خود را برای فلاوینگو ارسال کنند.

هزینه پیکاپ پاسپورت کانادا

قیمت پیکاپ ویزای کانادا در فلاوینگو با توجه به نرخ بلیط هواپیما متغیر است و باید آخرین قیمت را از کارشناسان ما استعلام کنید. این مقدار هم‌اکنون در روز ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰ برابر با یک میلیون و دویست هزار تومان است. نگران نباشید، با ما یکی از بهترین قیمت ها را همراه با کیفیت و امانت داری، تجربه خواهید کرد.

برای استفاده از خدمات دیگر فلاوینگو مانند گرفتن وقت سفارت کانادا ، رفع ریجکتی ویزا کانادا و اخذ ورک پرمیت کانادا هم می توانید همین الآن با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱۴۳۶۳۵۰۰۰ و یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶  تماس بگیرید.

سوالات رایج درباره پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزا چیست؟

پیکاپ ویزا (Visa Pick up) یا همان پیکاپ پاسپورت (Passport Pick up) به فرآیند ارسال پاسپورت به مرکزVFS و الصاق برچسب ویزا روی آن گفته می‌شود که برای انجام آن نیازی به حضور صاحب پاسپورت نیست. در این فرآیند پاسپورت شما توسط فلاوینگو به مرکز مربوطه در کشور ثالث ارسال می‌شود و دوباره به دست شما رسانده خواهد شد.

پیکاپ پاسپورت کانادا از چه کشورهایی انجام می‌شود؟

از هر کشوری که کانادا در آن نمایندگی VAC‌داشته باشد، می‌توانید وقت انگشت‌نگاری بگیرید و حدود دو هفته منتظر باشید تا زمان پیکاپ پاسپورت شما فرا برسد. خیلی از کشورهای همسایه مانند ترکیه، امارات، آذربایجان، ارمنستان و همه کشورهای معتبر جهان دارای نمایندگی VAC هستند. استفاده از کشور ترکیه به دلیل هزینه‌های پایین‌تر رفت‌وآمد و همچنین سهولت در اخذ ویزا، بهترین گزینه است.

مدت زمان پیکاپ ویزا چقدر است؟

معمولاً بین دو هفته تا یک ماه

مدارک لازم برای پیکاپ پاسپورت کانادا چیست؟

پرینت ایمیل جواب مثبت از طرف سفارت، پاسپورت امضاء شده، برگه وکالت، رسید انگشت‌نگاری

برای اخذ ویزای کانادا، قبل از اقدام برای پیکاپ ویزا چه باید کرد؟

برای اخذ ویزای کانادا در ابتدا باید در سایت VFS GLOBAL ثبت نام کنید و بعد از دریافت وقت سفارت کانادا از کشور مربوطه، برای انگشت‌نگاری به آن کشور مراجعه نمایید. بعد از دریافت رسید انگشت‌نگاری در ایمیل خود، باید برای پیکاپ ویزا اقدام نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button