چرا به اسپانیا می‌توان بارها سفر کرد

0

اسپانیا را یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا می‌شناسند. سرزمین آفتاب و سواحل زیبا که آب و هوای اروپایی-آفریقایی اش آن را به مقصد یخاص برای گردشگران تبددیل کرده‌است. در این مطلب چند دلیل اصلی این نظریه را بررسی می‌کنیم:

فرهنگ اسپانیا

  • ارزانی

در نواسانات پوند و دلار اروپا، اسپانیا یکی ا زمقاصدی بود که توانست همواره یکی از ارزانترین مقاصد اروگپایی باشد. در ماه‌های اولیه‌ی سال، کوستا دِ سول توانست عنوان یکی از ارزانترین مقاصد گردشگری اروپا را از آن خود کند. سواحل آفتابی بلغارستان در رتبه‌ی بعدی قرار دارند.

فرهنگ اسپانیا

  • آفتاب، آفتاب و آفتاب

اسپانیا یکی از کم بارش‌ترین مقاصد گردشگری در اروپاست. محوطه‌های ساحلی، تفریحات آبی، آب و هوای مدیترانه‌ای و ۳۰۰ روز تابش آفتاب، این کشور را از سایر کشورهای اروپایی متمایز می‌کند.

فرهنگ اسپانیا

  • شهرهای حسادت برانگیز

بارسلونا، مادرید، ولنسیا، سویل و مالاگا، همه و همه از پر بازدیدترین و مدرن‌ترین شهرهای جهان هستند. مناطقی زیبا با آثار فرهنگی جذاب و زندگی پویا.

فرهنگ اسپانیا

  • یادگارهای عصر مورها

کاخ الحمرا در گرانادا را در ذهن داشته باشید. دیوارهای سرخ عربی در ارتفاع تپه‌ای بلند با چشم‌اندازی به شهر زیبای گرانادا. کاخی زیبا که یکی از آثار بی‌شمارثبت شده‌ی اسپانیا در فهرست میراث جهانی یونسکو است. این شهر زیبا زادگاه شاعر معروف اسپانیایی فدریکو گارسیا لورکاست.

فرهنگ اسپانیا

  • غول‌های فرهنگ و هنر

یکی از دیدنی‌ترین موزه‌های اسپانیا را می‌توان در فیگورس، زادگاه سالوادور دالی و در خانه-موزه‌ی او یافت. از آثار معماری آنتونی گائودی نیز نمی‌توان به راحتی گذشت. کلیسای عظیم و ناتمام ساگرادا فامیلیا در بارسلونا و خانه‌های پست مدرنسیم او در سراسر شهر از آثار زیبای اوست که دیدن شهر را به یکی از خاص‌ترین تجربیات سفر به اسپانیا بدل می‌کند. خانه-موزه‌ی پیکاسو در مالاگا با ۳۰۰ اثر از این هنرمند سبک کوبیسم را نیز باید در برنامه‌ی سفرتان قرار دهید.

فرهنگ اسپانیا

  • بازدید از یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های باستانی جهان

یادمانی از تمدن رومیان باستان در سده‌ی نخست میلادی را می‌توان در سگوویا مشاهده کرد. با طاق‌های هلالی کهن که درست در میانه‌ی شهر مدرن قرار گرفته و در شمار میراث جهانی یونسکو به حساب می‌آید. در این مجموعه‌ی زیبا و عظیم می‌توان بقایای کلیساهای قرون وسطی و صومعه‌های آن را نیز دید.

فرهنگ اسپانیا

  • سنت‌های غذایی اسپانیا

شمال آندللس یکی از معروفترین تولیدکنندگان گوشت هم و سالامی در دنیاست. تولید بیش از ۴۰ نوع پنیر نیز از دیگر جاذبه‌های سفر به اسپانیاست. همچنین شب‌های گالیسیا را بدون غذاهای دریایی خاص نمی‌توان در نظر گرفت و سن سباستین نیز به عنوان یکی از بهترین شهرها در زمینه‌ی سنت‌های غذایی به جهانیان معرفی می‌شود.

El Transcantábrico

  • مجلل‌ترین سفر ریلی

El Transcantábrico کروزی ۵ستاره بر روی ریل است که مسیری ۶۴۰ کیلومتری از لئون تا سانتیاگو دِ کامپوزتلا را در شمال اسپانیا طی می‌کند. تجربه‌ای بی‌نظیر از سفرهای ریلی.

فرهنگ اسپانیا

  • رقص اسپنیش و نوای گیتار فلامنکو

یکی از شادترین کشورهای اروپایی که نوای گیتار فلامینکو و رقص‌های زیبای آن را در هر خیابان، کافه و رستوران می‌توان دید. مهم نیست به تنهایی در اسپانیا سفر می‌کنید و یا سفری گروهی دارید، رقص اسپنیش این فرصت را به شما می‌دهد تا زیبایی‌های این هنر خاص را در میان جمع تجربه کنید.

فرهنگ اسپانیا

  • هیجان شرکت در فستیوال‌های متنوع

از جشنواره‌ی گوجه‌فرنگی گرفته تا مسابقات گاوسواری و سنت‌های زیبای فصول مختلف باعث می‌شود تا سفر کردن به اسپانیا در تمامی فصول سال امکان‌پذیر و پر از تجربه‌ی نو باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button