سفر به ده چشمه‌ی آبگرم

0

چشمه‌های آبگرم از بهترین مکان‌هایی هستند که می‌شود در آن‌ها در آسایش غرق شد و استراحت کاملی به عضلات داد. اگر دوست دارید از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرید، در انتخاب مقصد سفر خود دقت کنید و محوطه‌هایی را انتخاب کنیدکه علاوه بر سایت‌های بی‌نظیر طبیعی و تاریخی در نزدیکی چشمه‌های آب گرم قرار داشته و در آن ماسورها هم فعالیت می‌کنند.

بهترین محوطه‌های آب گرم طبیعی را با نمای جنگل‌های انبوه، آبشارهای دل‌انگیز و نور پردازی آفتاب درخشان ببینید:

 

  • اسپا و محوطه‌ی آب گرم تاباکون؛ آرنال، کاستاریکا

در جوار محوطه‌های آتشفشانی کاستاریکا، آبشارهای بی‌نظیر و لانه‌سازی پرندگان رنگارنگ استوایی می‌توان تجربه‌‌ی بی‌نظیری از بودن در آب گرم تاباکون را داشت. استخرهای طبیعی در محیطی خارق‌‌العاده که برای خوردن غذاهای کاستاریکا و لذت بردن از طبیعت این منطقه‌ی زیبا با لوکس‌ترین و مدرن‌ترین امکانات تجهیز شده‌است.

 

  • لوژ و اسپای پویوهابی؛ شیلی

اقامتگاهی لوکس در طبیعتی زیبا که از کوه‌های برفی تا خلیج لاجوردی دوریتا را دردورنمای خود دارد و به عنوان کمپ اول کوهنوردان و طبیعتگردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این لوژلوکس شما می‌توانید بعد از قایقرانی در آب‌های آزاد، از ماساژ و  اسپا استفاده کرده و یا بعد از صرف غذای بومی خود در محیطی آرام از آب‌های گرم معدنی خستگی خود را به در برید.

 

  • چشمه‌ی بومیان؛ کالیفرنیا

مجموعه‌ای از استخرهای بزرگسالان تا حوضچه‌هایی که از آب معدنی گرم پر شده‌اند را می‌توان در این مجموعه یافت. مجموعه‌ای از اتاق‌های لوکس، کلبه‌ها و میهمان‌خانه‌های ساده که زندگی شبانه نیز در آن جریان داشته و برای جوانسازی پوست و استراحت در تعطیلات فضای مناسبی را به وجود آورده‌است.

 

  • آب گرم سن جووانی؛ راپولانو، ایتالیا

اگر برای تعطیلات تابستانی و فصل برداشت انگور به ایالت توسکانی سفر کنید، می‌توانید در این آبگرم محبوب نیز استراحت کرده و از ماساژ کره‌ی انبه نهایت لذت را ببرید و از حوضچه‌های گل این منطقه استفاده کنید. جایی که علاوه بر امکانات رفاهی خاص، مناظر بی‌نظیری را در پیش چشمان مسافرانش گذاشته‌است. این مجموعه در فاصله‌ی یک ساعت و نیمی سی‌نا و نود دقیقه‌ای فلورانس واقع است.

 

  • تاکینویا؛ ژاپن

با هزاران چشمه‌یآبگرم، که از میانه‌ی ژاپن گذر می‌کنند، این کشور را می‌توان مقصد خوبی برای توریسم آب گرم به حساب آورد. حوضچه‌های سنگی طبیعی که در دورنمای زیبای ژاپنی قرار دارند و در محوطه‌های خود پذیرایی با غذاهای سنتی ژاپنی را الگوی کر خود قرار می‌دهند. خوابیدن بر روی تشک تاتامی و لمس فرهنگ ژاپن نیز در این منطقه هزاران گردشگر را به سوی خود جذب کرده‌است.

 

  • تالاب کروماندل؛ نیوزلند

یکی از جذاب‌ترین آبگرم‌های دنیا در این منطقه واقع شده‌است که با کابین‌های نقلی، متل و هتل‌های لوکس خود همه نوع توریستی را به خود جذب کرده‌است. از کوله‌گردان جوان اروپایی گرفته تا گردشگران با تجربه و دوست داران طبیعت را می‌توان در این محوطه‌ی رویایی دید.

 

  • آبگرم چنا؛ آلاسکا

تصور کنید در ارتفاعات سرد و برفی آلاسکا هستید و در آبی گرم و معدنی به استراحت پرداخته‌اید. صبح هنگام به اسکی رفته و تا نیمه شب در آبگرم معدنی به استراحت می‌پردازید. این پارادوکس جالب باعث شده تا این منطقه را یکی از محبوب‌ترین محوطه‌های تفریحی و آرامش بخش بدانند.

 

  • آبگرم مائین؛ اردن

تلفیقی از آبشار و طبیعت زیبای دریای مرگ که تلفیقی از ماساژ، آبگرم معدنی و هتل‌های لوکس را در خود جای داده و یکی از آرام‌ترین تعطیلات خانوادگی را به شما هدیه می‌دهد. رستوران‌های لبنانی و تفریحاتی هیجان‌انگیز در بهشت خاور میانه.

  • تالاب آبی؛ گرینداویک، ایسلند

سوییت‌های لوکس و خاص در این چشمه‌ی بی‌نظیر که در سال ۲۰۱۸ افتتاح شده، یکی از غنی‌ترین آب معدنی‌های جهان را در خود دارد. ترکیبی غنی از نمک معدنی و سیلیکا که خاصیت درمانی داشته و در جوان‌سازی بسیار مؤثر است.

 

  • محوطه‌ی آب درمانی هریسون؛ بریتیش کلمبیا، کانادا

محوطه‌ای در کنار دریاچه که با استخرهای آبگرم خود مناسب تعطیلاتی بی‌نظیر برای دوستان جوان و خانواده‌هاست. با امکاناتی از قبیل تورهای دامنه نوردی، گلف، جت اسکی و کواد سواری امکان شب مانی در کلبه و اتاق‌‌های لوکس را یز برای شما فراهم می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button