چند پیشنهاد کاری برای خانمهای ایرانی در کانادا

0

در این مقاله در مورد پیدا کردن کار برای خانمها صحبت میکنیم و خواهیم گفت که اگر قرار باشد یک کاری را از نو در کانادا شروع کنند با چه سطحی از زبان انگلیسی میتوانند وارد چه کاری بشوند. چند پیشنهاد خوب در این باره در ادامه آمده است:

برای تمدید ویزای کانادا، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، رفع ریجکتی ویزای کانادا و انجام همه امور مهاجرت به کانادا میتوانید با کارشناسان عالیشگت مشورت کنید. پل ارتباطی با شما: 43635000-021 و 09122046276

خانمهایی که سطح زبان پایین دارند:

اگر سطح زبان خیلی پایینی دارید مجبور میشوید که مدتی به جاهای مثل رستوران ایرانی بروید تا مدتی کار کنید و زبان شما قویتر شود. با این کار در اوایل ورود به کانادا هزینه های اولیه زندگی تا حدی پوشش داده خواهد شد تا بتوانید کم کم شغل مناسب خود را پیدا کنید.

خانمهایی که سطح زبان متوسط دارند:

اگر سطح زبان متوسطی دارید به این معنا که میتوانید در امور روزمره زندگی خود در کانادا گلیم خود را از آب بیرون بکشید چند پیشنهاد خوب برای شما داریم؛ پیشنهاد اول آرایشگری است. همانطور که همه میدانیم همه خانمهای ایرانی دستی در آرایشگری دارند و کارهای اولیه آرایشگری را میتوانند انجام دهند. خبر خوب این هست که آرایشگری در کانادا خیلی شبیه چیزی که در ایران می بینیم خیلی غلیظ و با وسواس زیاد انجام نمیشود و بیشتر به کارهای مانند رنگ مو، کوتاه کردن مو و کاشت مژه و ناخن باز میگردد. افراد زیادی هستند که با یک دوره یک ماهه آرایشگری در کانادا توانسته اند مجوز کار را دریافت کنند و در حال حاضر با حقوق خوبی بر سر کار آرایشگری هستند. کار دوم کار ناخن است که البته در کانادا فیلیپینی ها در این کار استاد هستند و بخش زیادی از بازار را در دست گرفته اند با این حال این شغل هم میتواند برای خانمها درآمد خوبی داشته باشد.

دو شغل دیگری که کمی نیاز به کار فیزیکی دارند ولی ممکن است برخی خانمها بتوانند از پس آن بربیایند و درآمدی بالای 20 دلار در ساعت دارد، سکوریتی و کار نقاشی ساختمان است. سکوریتی که چیزی شبیه همان شغل حراست در ایران است دارای دوره آموزشی یک ماهه است که فرد به عنوان حراست استخدام میشود که حقوق آن بیشتر است و بیشتر هندی ها در کانادا این امور را بر عهده گرفته اند. این کار سرپایی است ولی شرح وظایف خیلی کمی دارد و مسئول حفظ نظم خواهید بود.

کار نقاشی ساختمان هم شاید کمی فیزیکی به نظر برسد  ولی در کانادا خیلی از خانمها به انجام آن مشغول هستند. در ابتدای کار شاید کمی کتف و گردن شما درد  بگیرد و باید روی نردبان بروید ولی کم کم عادت میکنید. این کار حقوق خوبی دارد که ساعتی بالای 25 دلار است. کافیست یک دوره 3 ماهه را بگذرانید.

خانمهایی که سطح زبان بالایی دارند:

2 موقعیت شغلی برای خانمهایی که زبان خوبی دارند پیشنهاد میدهم مهمانداری هواپیما است که حدود 6 ماه آموزش دارد و هزینه آن کمی بالاست و حقوق آن بعد از 2 سال به حدود 80 هزار دلار در سال میرسد. این شغل فواید خوبی دارد از جمله اینکه سفر میکنید و تفریح دارید و موارد زیاد دیگر. کار دیگر هتلداری است. از ان جایی که هتل های زیادی در کانادا هست هتلداران نیاز به کارمندارانی دارند که هتلداری را بلد باشند. دوره های هتلداری هم حدود 8 ماه بیشتر نیست که با آموزش آن میتوانید وارد بازار کار شوید.

برای تمدید ویزای کانادا، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، رفع ریجکتی ویزای کانادا و انجام همه امور مهاجرت به کانادا میتوانید با کارشناسان عالیشگت مشورت کنید. پل ارتباطی با شما: 43635000-021 و 09122046276

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button