چگونه در سفرهای طولانی ورزش کنیم؟

0

به نظر می‌رسه که ورزش کردن تو سفر یک کار سخت و غیرممکنه؛ اما می‌شه راه‌حل‌های زیادی واسه این مشکل پیدا کرد و ورزش رو هیچ جا کنار نذاشت. اگه سفرهاتون زیاد و طولانیه و دنبال روش‌های مینیمالیستی برای ورزش کردن در مسافرت هستید، بهتون پیشنهاد می‌کنم این ۵ روش رو هم امتحان کنید.

۵ راه برای ورزش کردن در سفرهای طولانی

۱- دویدن

شما برای دویدن وسایل زیادی نیاز ندارید، یک جفت کفش مناسب و لباس راحت کافیه! اگه قصد خرید کفش دارید پیشنهاد می‌کنم یه جفت کفش‌ سبک، باکیفیت و رنگارنگ بخرید که مخصوص دویدن باشه و حمل اون با کوله‌پشتی آسون باشه.

۲- فیلم‌های تمرینات‌ ورزشی

فیلم‌های ورزشی خیلی مفیدند، می‌تونید توی اتاق خودتون بدون اینکه کسی عرق ریختن شمارو ببینه، ورزش کنید. شاید یادآوری ترتیب و روال ورزش‌ها برای شما سخت باشه که این مشکل با فیلم‌های ورزشی حل می‌شه. موضوع دیگه در مورد این فیلم‌ها این هست که خیلی‌هامون وقتی فیلم‌ها رو نصفه و نیمه می‌بینیم، احساس گناه می‌کنیم و همین احساس گناه باعث می‌شه که مجبور بشیم تا آخر فیلم‌هارو ببینیم و با ورزش‌های فیلم تمرین کنیم.

یک نکته مهم: خیلی از این فیلم‌ها نیاز به هیچ تجهیزات ورزشی ندارند و شما تو سفر می‌تونید به راحتی اونارو در گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ خودتون تماشا کنید.

۳- طناب زدن

طناب زدن می‌تونه تو فضاهای کوچیک و محدود گزینه‌ی خوبی باشه. با طناب زنی می‌تونید ورزش‌های متنوعی انجام بدید و برای این کار جز طناب هیچ تجهیزاتی واسه ورزش کردن نیاز ندارید که نتونید اونارو با خودتون به سفر ببرید. فقط باید مواظب باشید جاهایی که کف و دیوار نازک دارن زیاد نپرید!

۴- نوار کششی

وقتی که داریم بار سفر رو می‌بندیم، بهتره‌ کش‌های ورزشی رو فراموش نکنیم، چون می‌تونه تو روزهای سفر یکی از دوستای خوبه ما برای عضله‌سازی باشه. شاید اولش کش‌های ورزشی تو نظرتون یک چیز خیلی ساده باشه؛ ولی زمانی که باهاش ورزش می‌کنید تازه می‌فهمید که یک وسیله همه‌کاره برای ورزش هست؛ در ضمن این کش‌ها خیلی سبک هستن و اصلاً در چمدون جاگیر نیستن. کش‌های ورزشی تو ضخامت‌های متفاوت فروخته می‌شه و تعداد ورزش‌هایی که می‌تونید باهاشون انجام بدید، خیلی زیاده.

۵- منابع انگیزشی

یکی از سختی‌های داشتن تناسب اندام، انگیزه داشتن برای ورزش کردنه. شاید وقتی تو خونه هستیم، همیشه یکی دور و اطرافمون هست که نذاره بیش از حد تو تخت‌خواب‌مون بمونیم یا روی کاناپه لم بدیم. برای همینه که باید در مسافرت چیزهایی که به ما انگیزه می‌دن رو جایگزین این‌جور آدم‌ها کنیم. سعی کنید منابعی که واسه ورزش کردن بهتون انگیزه می‌ده رو پیدا کنید و توی مسافرت ازشون استفاده کنید.

سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان

تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button