ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه

0

ایتالیا کشوری افسونگر در جنوب اروپا از آلپ تا دماغه جنوبی سیسیلی در دریای مدیترانه دنیایی از شگفتی ها را به نمایش گذاشته و با کشورهای سوئیس، اتریش، فرانسه و اسلوونی مرز بدون محدویت مشترک دارد. ساختمان های رنگارنگ، میدان ها، بناهای عمومی قدیمی و کاتدرال ها، هارمونی بی نظیری در شهر به وجودآوردند که برای هر توریستی مجذوب کننده و دلنواز است. کشوری با فرهنگی غنی، مردمانی شاد و هنرمند که بیشترین دیدنی های اروپا را در دل خود جای داده و از لحاظ زیبایی، مانند نگینی در اروپا می درخشد. رم، فلورانس، میلان و ونیز از شهرهای اصلی ایتالیا که با جزیره های کوچک و شهرهای قرون وسطایی از منحصر به فردترین کشورهای دنیا برای گردشگران است. با اخذ ویزای ایتالیا مسافران می توانند به 26 کشور حوزه شینگن سفر کنند، اما ورود در ابتدا حتما باید به کشور ایتالیا باشد. در حال حاضر ویزای توریستی ایتالیا نسبت به دیگر ویزاها شانس قبول شدن بیشتری برای مسافرانی که تاکنون به حوزه شینگن سفر نداشتند، دارد. ایتالیا یکی از هم پیمانان معاهده شینگن و مقصدی هیجان انگیز برای هنرمندان و تاریخ دوستان است که فلاوینگو از بهترین انتخاب ها برای اخذ ویزای توریستی ایتالیااست. در این مقاله روش دریافت نوبت ویزا ایتالیا، ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه، اخذ ویزای ایتالیا تضمینی، پیگیری جواب ویزای ایتالیا و دلایل ریجکت شدن ویزای ایتالیا را شرح خواهیم داد.

سفر به ایتالیا
اخذ ویزای ایتالیا

روش دریافت نوبت ویزا ایتالیا

تمام ویزاهای شینگن قبل از هرکاری نیاز به گرفتن نوبت دارند و حتما قبل از اقدام کردن برای اخذ ویزا ایتالیا، باید نوبت سفارت گرفت. نوبت ها معمولا بین 7 الی 10 روز و در زمان هایی مثل زمستان اگر مسافر کمتر باشد ممکن است، زمان کمتری طول بکشد. ویزاهای ایتالیا انواع گوناگونی دارند؛ اگر ویزا توریستی باشد از کارگزاری سفارت ایتالیا، پاساژ گالریا در خیابان ولنجک، اما برای اخذ ویزای تحصیلی و تجاری باید از خود سفارت در خیابان نوفل لوشاتو اقدام کرد.

ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه

ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه برای مسافرانی صادر می شود که برای دیدن جاذبه های گردشگری ایتالیا برای مدتی محدود و مشخص شده سفر می کنند. اخذ ویزای توریستی ایتالیا نیاز به دعوتنامه ندارد، اما برای محکم کاری بیشتر، مسافران می توانند دعوتنامه از طرف خانواده، شرکت یا دیگر جاهای معتبر داشته باشند.

  • فلاوینگو از آژانس های معتبر با ده سال سابقه کاری، داشتن نیروهای مجرب و مشاوره رایگان برای اخذ ویزای ایتالیا و تورهای توریستی ایتالیا بهترین گزینه است که تا 80% امکان گرفتن ویزای ایتالیا تضمینی را برای مسافران فراهم کرده است.
جاهای دیدنی ایتالیا
ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای ایتالیا

داشتن مدارک کامل برای اخذ ویزا بسیار مهم است و در صورت ناقص بودن امکان ریجکتی زیاد است. پس بهتر است مراحل و تهیه مدارک با دقت طی و تهیه شود تا در روند اخذ ویزای ایتالیا مشکلی پیش نیاید. فرم آنلاین درخواست ویزای شینگن از مهم ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای ایتالیا (شینگن) است. چراکه داشتن هرگونه تناقض و یا ابهام در اطلاعات مندرج در فرم و توضیحات متقاضی در روز مصاحبه به سادگی می تواند دلیلی برای ریجکت باشد.
۱) تکمیل فرم درخواست ویزا
۲) پاسپورت امضا شده با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر
۳) کلیه پاسپورت های باطله به همراه تمامی ویزا و مهرهای ورود و خروج قبلی
۴) عکس ویزای ایتالیا برای سفارت، دو قطعه عکس پرسنلی (3X4) بدون روتوش
۵) ترجمه شناسنامه متقاضی
۶) ترجمه مدارک شغلی و سابقه بیمه
7)
نامه تمکن مالی برای ویزای ایتالیا به لاتین با موجودی حداقل ۷۰ میلیون به ازای هر نفر (از تاریخ صدورنامه ی تمکن بیش از ۷ روز نگذشته باشد)
۸) پرینت سه ماهه ی لاتین حساب بانکی با گردش مناسب (بیشتر تعداد تراکنش ها مدنظر می باشد و از تاریخ صدور آن بیش از ۷ روز نگذشته باشد)
۹) بلیط رفت و برگشت به ایتالیا
۱۰) رزرو هتل در شهر مقصد و یا دعوتنامه
۱۱) بیمه مسافرتی حداقل ۳۰ هزار یورویی
۱۲) هزینه ورود به سفارت و انگشت نگاری
۱۳) ترجمه سند ملکی
۱۴) در صورتی که متقاضی زیر سن قانونی باشد و بدون والدین یا همراه یکی از والدین قصد سفر داشته باشد، ارائه رضایت نامه محضری الزامی است.
۱۵) ارائه گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش آموزان و دانشجویان الزامی است.
16) مبلغ 105 یورو برای بزرگسال
*
متقاضیان برای تحویل مدارک ویزای توریستی ایتالیا باید در ساعت 8:30 صبح الی 17 عصر در روز تعیین شده به کارگزاری سفارت در خیابان ولنجک مراجعه کنند.

جواب ویزای ایتالیا چند روزه است؟

مدت زمان جواب ویزای ایتالیا، از زمانی که تاریخ وقت دهی برای ارائه مدارک مشخص می شود و مسافر در روز تعیین شده آماده می شود، بعد از تحویل مدارک، 14 روز کاری طول می کشد تا جواب آماده شود.

  • نکته مهم: اگر نتوانستید در روز تعیین شده، در سفارت برای تحویل مدارک آماده شوید، حتما از قبل کنسل کنید و برای گرفتن وقت جدید اقدام کنید، چون بعد از گذشتن وقت، ممکن است نوبت دهی بعدی زمان زیادی طول بکشد و اگر دوبار تکرار شود ممکن است حتی تا 6 ماه زمان ببرد.
  • ساعت جواب ویزای ایتالیا برای متقاضیانی که از طریق سفارت وقت گرفته و مدارک را ارائه نموده اند، از روز یکشنبه الی پنج شنبه ساعت 12:00 الی 13:00 می توانند برای تحویل گذرنامه به دفتر کنسولی سفارت مراجعه کنند.
  • آدرس سفارت ایتالیا: تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، پلاک ۲۹۸
    آدرس کارگزاری سفارت ایتالیا: تهران، ولنجک، خیابان ۱۳، پاساژ گالریا، طبقه 4
دیدنی های ایتالیا
تورهای گروهی ایتالیا

پیگیری جواب ویزای ایتالیا

بعد از واریز هزینه ویزا توریستی، پیگیری جواب ویزای ایتالیااز طریق ایمیل و پیام به مسافر اعلام می شود. اما برای ویزای تحصیلی و تجاری به صورت تلفنی یا ایمیل باید از سفارت در خیابان نوفل لوشاتو پیگیری شود.

ریجکت شدن ویزای ایتالیا

متاسفانه در شرایط فعلی کشور، ریجکت شدن ویزای ایتالیا دلایل گوناگونی از جمله کامل نبودن مدارک را دارد. گاهی اوقات مدارک هم کامل است، اما ممکن است همچنان مسافر ریجکت شود. مواردی مانند نداشتن مدارک کافی برای ترک کردن خاک کشور حوزه شینگن بعد از سفر و مشخص نبودن محل اقامت از دلایل عمده ریجکت شدن است. بعد از ریجکت شدن می توان اعتراض کرد، اما فقط تا ده درصد امکان ویزا شدن وجود دارد.

 متقاضیانی که از قبل ریجکتی کشورهای حوزه شینگن را دارند، می توانند از خدمات رفع ریجکتی ویزای شینگن در فلاوینگو استفاده کنند.

خدمات ویزای عالی گشت (فلاوینگو)

  • دریافت ویزای توریستی ایتالیا تضمینی از طریق برگزاری تورهای ایتالیا
  • انجام واریزی سفارت
  • نظارت برای تهیه مدارک مناسب
  • همراهی کارشناسان عالی گشت در روز حضور در سفارت
  • گرفتن بلیط هواپیمای ارزان از فلاوینگو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button