چگونه پروازی راحت داشته باشیم

0

پرواز با هواپیما می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیات هر فرد باشد. اما گاهی طولانی بودن مدت پرواز و یا بودن در سفرهای کاری متناوب می‌تواند این لذت را به کابوسی فراموش نشدنی تبدیل کند. با رعایت نکات زیر می‌توان پروازی آسوده را تجربه کرد و از سفرهای کاری نیز لذت برد. در طول پرواز نیز به خاطر داشته باشید که با حفظ آرامش و صبر و حوصله می‌توان تجربه‌ی بهتری از پرواز بر فراز آسمان داشته و از سفر بلندمدت خود احساس رضایت بیشتری داشت.

  • قوانین مربوط به حمل بار را چک کنید

قوانین پرواز این روزها مرتب به روز شده و درحالیکه دیروز می‌توانستید شامپوی خود را در پک مناسب با هواپیما ببرید، امروز از بردن بسته‌های زیپ‌کیپ هم ممانعت به عمل می‌آید. تنها کافیست قبل از بسته‌بندی وسایل خود به وبسایت شرکت هواپیمایی‌تان سر زده و آخرین قوانین در مورد حمل بار و کیفدستی خود را مطالعه کنید.

  • هزینه‌ی وای‌فای را پرداخت نکنید

اغلب هواپیماهای امروزی مجهز به سیستم وای‌فای رایگان هستند، اما چیزی که در نهایت به درستی کار می‌کند وای‌فای بیزینس کلس بوده و سهم اکونومی کلس‌ها فقط قطعی متناوب است. جالب است بدانید با پرداخت ۱۲$ برای اینترنت بدترین سرویس و با پرداخت ۳۰$ سرویسی کند را تجربه خواهید کرد.

  • غذای سالم به همراه داشته باشید

در توقف‌های فرودگاهی، یا هنگام سفارش غذا توجه داشته باشید که غذای سالمی متشکل از سبزیجات و کربوهیدرات سفارش دهید. گاهی بهتر است کمی هویج خورد شده، آجیل و یا اسنک کوچک با خودتان به داخل پرواز ببرید تا بتوانید بدن خود را با شرایط هواپیما تطبیق دهید. مخصوصاً اگر کودک خردسال به همراه دارید و نگران سلامت غذای هواپیما هستید.

  • یک تبلت یا گوشی همراه داشته باشید

این روزها در بیشتر هواپیماها کیت سرگرمی مخصوص کودکان به آن‌ها هدیه می‌شود. بسته‌ای شامل مجله‌ی رنگ‌آمیزی، مداد رنگی، کتاب و اسباب بازی. اما اگر در پروازی بلند مدت گیر افتادید و راهی برای سرگرم کردن کودک خود نیافتید، بهتر است از کارتون‌های سرگرم کننده برای فرزندتان استفاده کرده و خاطرات خوبی را در طول پرواز برایش به وجود آورید.

  • در جای خود آرام بنشینید

هنگامی که سوار هواپیما شده و کیف دستی خود را در جای مناسبش قرار دادید، صندلی خود را در وضعیت مناسب قرار داده و در جای خود راحت بنشینید. موبایل و لپ‌تاپ خود را خاموش کرده و در کمال آرامش آماده‌ی پرواز شوید. این روزها اکثر خطوط هواپیمایی سیستم صوتی و تصویری مناسبی برای پیمودن مسیر دارند که به سرگرم شدن شما در طول پرواز و آرامش شما با گوش دادن موسیقی کمک خواهند کرد.

  • برای خواب آماده باشید

این روزها به محض ورود به هواپیماهایی با مسافت طولانی یک کیت خواب شامل: جوراب پشمین، چشم‌بند، گوش‌گیر و حتی کرم لب دریافت می‌کنید. این ملزومات خواب باعث می‌شوند تا در طول سفر هوایی خود علاوه بر مطالعه، نوشیدن و خوردن غذاهای هواپیما، مقداری هم به چشم و گوش خود استراحت داده و با آرامش بیشتری سفر کنید.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button