۵ مکان برتری که باید در سفر به سنگاپور دید

0

سنگاپور کوچیک‌ترین کشور جنوب شرقی آسیاست که در جنوب شبه‌جزیره مالایا قرار داره و یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح، تمدد اعصاب، استراحت و گشت‌وگذاره. این کشور مدرن و توسعه‌یافته، عناصر تاریخی و سنتی دست‌نخورده فراوونی داره و یکی از محبوب‌ترین مقاصد بین‌المللی گردشگرهاست که مطمئنا چیزهای جالبی رو می‌تونن در این کشور پیدا کنن. ما در این مطلب قصد داریم شما رو با ۵ مکان برتر سنگاپور آشنا کنیم که مطمئن هستیم بازدید از اونها لذت و اوقات خوشی رو برای شما به همراه می‌آره. با «عالی‌گشت» همراه بشید.

۵ مکان برتر در سنگاپور

جزیره سنتوزا(Sentosa Island)

جزیره سنتوزا در جنوب کشور سنگاپور واقع شده که یکی از معروف‌ترین مقاصد گردشگری در این کشوره. این جزیره جاهای تفریحی زیادی مثل ساحل، اماکن دیدنی و تاریخی، شهربازی، سینمای چهار بعدی، پارک‌های ماجراجویی، پارک پروانه‌ها، فواره موزیکال و … داره که می‌تونه ذهن هر گردشگری رو به سمت خودش بکشونه.


محله چینی(China Town)

اگه نمی‌تونین به هر دلیلی به کشور چین سفر کنین، بهتون پیشنهاد می‌کنم که به محله چینی‌ها در سنگاپور برید؛ چون این محله مکانی دوست‌داشتنی به همراه چیزهای شگفت‌انگیز زیادیه که تجربه حضور در چین رو به شما القا می‌کنه. این محله از قدیمی‌ترین محل‌هاییه که چینی‌ها در اون زندگی می‌کردن و اگه شما به این منطقه برید می‌تونین مراکز فرهنگی چینی، ساختمون‌های قدیمی با معماری چینی، غذای چینی و … رو به وضوح ببینین.


باغ‌های خلیج(Gardens by the Bay)

این باغ‌ها یکی از اون نمونه‌هایی هستن که نشون می‌ده سنگاپورِ مدرن تا چه اندازه پیشرفته و خلاقه. این مکان یکی از بهترین ابداعات آدمی در سنگاپوره و مکانیه که در صورت سفر به این کشور، ارزش یکبار دیدن رو داره. مساحت این باغ ۱۰۰ هکتاره و معماری بی‌نظیر و زیبایی داره؛ به‌طوری‌که این باغ به نمادی زیبا در سنگاپور تبدیل شده.


باغ‌وحش سنگاپور(The Singapore Zoo)

اگه حیوون‌ها رو دوست دارین و قصد دارین که یکی از بهترین باغ‌وحش‌های جهان رو ببینین، باغ‌وحش سنگاپور جاییه که باید به اون سر بزنین. به این باغ‌وحش قبلا جانورشناسی سنگاپور می‌گفتن ولی امروزه اون رو به اسم «ماندای» می‌شناسن. این باغ‌وحش محل زندگی بسیاری از گونه‌های جانوری منحصربه‌فرد جهانه که بیشتر این حیوون‌ها در اون آزادانه زندگی می‌کنن.


باغ‌های‌ بوتانیک سنگاپور(The Botanical Gardens)

اگه به گیاهان علاقه‌مند هستین، مطمئنا بازدید از باغ‌‌های بوتانیک سنگاپور باعث شگفتی شما خواهد شد. این باغ با مساحت ۷۴ هکتار، گیاهان متنوع زیادی داره؛ به‌طوری‌که بازدید از این مکان قطعاً تجربه‌ای به‌یادموندنی در ذهن شما به‌وجود می‌آره. باغ گیاه‌شناسی هر روز از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ شب برای بازدید عموم بازه.
از معروف‌ترین نقاط باغ‌های‌ بوتانیک سنگاپور، باغ ملی ارکیده‌ست که شما می‌تونین در اون بیش از ۴۵۰ نوع گل ارکیده که در زیستگاه خود در معرض انقراضند رو ببینین. یادتون باشه که این باغ بر خلاف قسمت‌های دیگه، هزینه ورودی داره.


اگه قصد سفر به سنگاپور رو دارین، یادتون باشه که برنامه‌ریزی قبل از سفر، به شما کمک می‌کنه تا تعطیلات تابستونی خوبی رو در سنگاپور داشته باشین.

سفر پرخاطره‌ای داشته باشید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button