۶ چیزی که باید در هواپیما توی کیف‌دستی داشته باشید

0

برای بعضی از ما “سبک” سفر کردن کاری تقریباً غیر ممکن به نظر میرسه. اما کم کردن وسایل کیف دستی و خلاصه کردن اونها در حد چند وسیله ضروری نباید چندان کار سختی باشه! در اینجا چند چیزی که بهتره موقع سفر با هواپیما در کیف همراهتون داشته باشید رو بهتون معرفی می کنیم.

از چیزهای بدیهی مثل پاسپورت،کارت بانکی و شارژر وسایل الکترونیکی که بگذریم، این ۶ چیز رو بهتره قبل از ترک خونه توی کیف دستی تونه بذارین تا در سفر آرامش بیشتری داشته باشین.

وسایلی که در حین پرواز به اون‌ها نیاز دارید

  • دستمال مرطوب آنتی باکتریال

شاید وقتی که توی خونه هستید، به طور روزانه دستها یا وسایل دیگر رو ضد عفونی نکنید. این هیچ اشکالی نداره، اتفاقاً قرار گرفتن در معرض کمی میکروب به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنه.

ولی این احتمال وجود داره که هواپیماها به میکروبهای بیماری زا آلوده باشن. چمدان خودتون می تونه در طول سفر با حدود ۸۰ میلیون باکتری تماس پیدا کنه. پس بهتره که یک بسته دستمال آنتی باکتریال همراه داشته باشین تا بتونین هر چیزی رو که به نظرتون آلوده میاد تمیز کنید، یا اگر آب و صابون در دسترس نبود دستهاتون رو باهاش پاک کنین. چه بهتر که از دستمالهای مرطوب تجزیه پذیر استفاده کنین که برای محیط زیست هم ضرر نداشته باشن.

 

  • داروهای گوارشی

سیستم ایمنی بدن ما شاید در مقابل میکروب‌های موجود در محل زندگیمون مقاوم شده باشه اما ممکنه نتونه در مقابل یک باکتری خارجی مقاومت کنه. داروهای ضد تهوع و ضد اسهال که بدون نسخه از داروخانه ها قابل خریداری هستن به ما کمک می کنن در حین سفر از چنین ناراحتی هایی پیشگیری کنیم.

 

  • مرطوب کننده و نرم کننده لب

کمبود رطوبت در هوای بازیافتی هواپیما ممکنه باعث خشک شدن بیش از حد پوست بشه. همراه داشتن کمی مرطوب کننده پوست و نرم کننده لب کمک میکنه از ترک خوردن پوستتون جلوگیری کنید. برای صرفه جویی در فضا می تونید کمی کرم مرطوب کننده داخل یک ظرف کوچک بریزین یا از یک محصول دو منظوره، مثل روغن نارگیل، برای مرطوب کردن پوست بدن و لب هر دو استفاده کنید.

 

  • لباس گرم

صرفنظر از اینکه به کجا سفر می کنید، همیشه یک یا دو تکه لباس گرم با خودتون داخل هواپیما ببرین. یک ژاکت بافت سبک هم جای کمی اشغال می کنه و هم محافظ خوبی در برابر سرماست. یک شال سبک هم همراه خوبی برای سفره، که هم شیکه و هم گرم. می تونین شالتون رو به دسته کیفتون گره بزنید تا راحت در دسترس باشه.

 

  • اسنک

ایده خوبیه که اسنک های سالم و سبک همراهتون داشته باشین تا مجبور نشین از مواد غذایی گرون قیمت و ناسالم داخل فرودگاه خرید کنین. کمی آجیل، میوه خشک و امثال اینها جای زیادی نمی گیرن ولی می تونن شما رو تا رسیدن به مقصد سیر نگه دارن.

همینطور می تونین یک بطری پلاستیکی تاشو بردارین و بعد از چک امنیتی ساکهاتون، بطری رو از آب پر کنید. اینجوری هم در هزینه خرید آب صرفه جویی می کنین و هم این بطری ها جای زیادی توی کیفتون اشغال نمی کنن.

 

  • گوشی های صداگیر

تو سفر موارد زیادی پیش میاد که داشتن گوشی های صداگیر به کار میاد. اما آیا می دونستین گذاشتن گوشی صداگیر موقع پرواز باعث کاهش استرس و آدرنالین ناشی از صدای موتور جت میشه؟ با داشتن یک هدفون صداگیر جنس خوب می تونین تا حد زیادی از سر درد و خستگی بعد از یک پرواز طولانی پیشگیری کنین.

با اینکه سفر و تجربه چیزهای نو هیجان انگیزه، اما مسیر رفت و برگشت به مقصد سفر می تونه حسابی خسته کننده باشه. همراه داشتن این اقلام ضروری در کیف دستی تون در سفر بعدی می تونه ساعات طولانی سفر رو راحت تر کنه!

سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان

تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button