۸ جزیره امن برای کسانی که تنها سفر می‌کنند

0

شاید دیدن تپه ها و زمستون‌های زیبای آمریکای شمالی براتون تجربه جالبی باشه و دلتون بخواد یه سفر تابستونی برید که کمی از محیط زندگی خودتون دور بشید و چند روزی تنها باشید.

فکر خوبیه؛ ما لیست جاهایی که برای مسافرت تک نفره کاملا بی خطره رو براتون آماده کردیم. بهتون پیشنهاد می کنم از این مکان ها ساده نگذرید.

۸ جزیره فوق‌العاده امن و بی‌خطر برای مسافران تک‌‌خور

۱-استرالیا

سیدنی و خونه اوپرا که خیلی معروفه، یکی از مقصدهای لیست ماست. خیلی از افراد می آین ببینن بزرگترین ساختمون مدرن دنیا کجاست و چه شکلیه؟ این بنای عظیمی که با سنگ درست شده و به این زیبایی شکل گرفته حتما خیلی دیدنیه که جزء آثار برجسته این کشوره. شهر ساحلی ملبورن که خیلی جاهای دیدنی داره مثل: رود یاررا و بنای یادبود و پاساژ تاریخی طاقدار .مردم فوق العاده مهمون نواز ملبورن عمرا نمیزارن توی سفر احساس تنهایی کنی.

۲- نیوزیلند

این کشور یکی از ۱۰ کشور بی خطر دنیا شناخته شده. مناظر امیدبخش و مردم مهربون و صمیمی این کشور تو رو از اومدن به این جزیره پشیمون نمی کنن. وقتی اونجایی، کوه نوردی و کشف طبیعت بکر و گشت و گذار توی کوه ها و پارک های ملی و طبیعی نیوزیلند رو حتما توی برنامه روزانت داری. برای دیدن رسم و رسوم های تاریخی و بومی منطقه هم حتما به موزه اوکلند یه سر بزنید.

۳- ایرلند

توی این کشور می تونید از شرق تا غربش رو کامل بگردی. با بهترین تورها از حال و هوای کشور خودت در بیای و از بهترین شراب ها با مارک های معروف استفاده کنی. همچنین می تونی توی بارها و کازینوها، با افراد مختلف آشنا بشی و با وجود اونا تنهایی سفر رو خیلی حس نکنی.

۴- اسکاتلند

هیاهو و تلاش مردم تو شهر ادینبرگ، پایتخت اسکاتلند، شاید بزرگترین علت جذب توریستش باشه ،اما این شهر فوق العاده پر از مناظر طبیعیه که دیدنش واقعا لازمه. سنگ های ایستاده کالانیش و جزایر هیبرید به هیچ وجه خطرناک نیستن و دهکده های کوچیک و جالبی که سرتاسر این سرزمین وجود دارن، با مردم بومی خونگرمشون اونجا رو امن کردن. تقریبا غیر ممکنه اونجا دوست صمیمی ای پیدا نکنی.

۵- کوبا

دیوارای لرزان و ماشین های کلاسیک کوبا، فقط یه قسمتی از جاذبه های این جزیره و فرهنگ متفاوتشونه. از دهکده رنگارنگ ترینیداد گرفته تا هاوانا که پایتخت کهن این کشوره، کلی جا برای دیدن و کلی کار برای انجام دادن داری. چه تنها باشی چه همسفر داشته باشی. شهر ساحلی ساین فواگوس رو به هیچ وجه از دست ندید؛ اونجا کلی رقص های زیبا تماشا می کنید و از موزیک زنده لذت می برید.

۶- ایسلند

درسته که وقتی برای سفر به جزایر دنیا می خوای یکیشون رو انتخاب کنی، ایسلند اولین گزینه ای نیست که به نظرت می رسه، اما شک نکنید که این جزیره، تمام زیبایی های یه منطقه گرمسیری رو علاوه بر خیلی چیزای دیگه داره. سواحل سیاه ماسه و آسمان رنگارنگ اون در شب و آبشارهای صخره ای حیرت آور ،بهترین انگیزه برای سفر به این جزیره جالبه. آبتنی نکردن توی آب گرم بلولاگون غیر ممکنه. فقط ۴۰ دقیقه از فرودگاه تا اونجا راهه و به راحتی می تونی ازش لذت ببری.

۷-ژاپن

پایتخت ژاپن یکی از کشوراییه که چندین نوع فرهنگ رو دربرگرفته. یه ترکیب عالی از زندگی سنتی و مدرنیته شده. بعضی از جاذبه های شگفت انگیز توکیو، معبد بودا، پل توکیو و بنای مجلل و شاهنشاهی پالاس پلاز است. تنها غذا خوردن یا مشارکت کردن توی کارها ،برای خانم ها کاملا عادیه. پس اصلا فکر نکنید اگه تنها بودید، توی ژاپن بی خانمان می مونید.

۸- ویس

یه کشور فوق العاده مطمئن دیگه که تقریبا ضریب خطر برای مسافراش صفره، جزیره ویس کرواسی است. خانم ها در این مکان، آزادی کامل دارن و اصلا نیاز نیست فکر کنن به اینکه چجوری اونجا خوش بگذرونن. زمین هموار و طبیعت رام این منطقه، رفت و آمد به اونجا رو راحت و دلچسب کرده. تا می تونید باید برای گردش تو این جزیره وقت بزارید. من ،به عنوان یه زنی که تنهایی رفته اونجا بهتون پیشنهاد می کنم اگه مجردی می خوای بری سفر، ویس رو از دست نده.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button