تور ژاپن زمستان 1402

ژاپن؛ کشوری رویایی با شکوفه های گیلاس

ژاپن سرزمین خورشید در اقیانوس آرام، نماد استقامت و تلاش برای دنیاست، ترکیبی منحصر به فرد از دنیای سنتی و مدرن و یکی از خاص ترین کشورهای جهان برای مسافران این سرزمین است. معماری معابد منحصر به فرد در کنار ساختمان های آسمان خراش، زیبایی مجذوب کننده ای پدیدآرودند که برای هر رهگذری جذاب است.
ژاپن روزگار تلخ و شیرین زیادی به خود دیده و دردآورترینشان پس از جنگ جهانی دوم و بمباران های هیروشیما و ناکازاکی و تسلیم بی چون و چرای مردم در برابر این ظلم بوده است. اما آن روزگاران گذشت و امروزه در لیست قدرتمندترین و زیباترین های دنیا می درخشد که هر گردشگری آرزوی رفتن به ژاپن را در رویاهایش می پروراند. همراه شدن با تورهای گروهی عالی گشت بهترین گزینه برای داشتن سفری هیجان انگیز به سرزمین رویایی ژاپن است.

بهترین زمان فصل برای سفر به ژاپن

ژاپن به دلیل موقعیت جغرافیایی گسترده از آب و هوای متنوعی برخوردار است. شهرهای شمالی آب و هوایی خنک، شهرهای مرکزی آب و هوایی معتدل و شهرهای جنوبی آب و هوایی گرم دارند. بهترین زمان برای سفر به ژاپن بهار و پاییز است اما زمستان های زیبایی هم دارد. در فصل بهار باشکوفه های گیلاس به یکی از زیباترین کشورهای جهان تبدیل می شود و بهترین زمان برای ایرانیان سفر به ژاپن است.

هزینه هتل در ژاپن چقدر است؟

هزینه ی اقامت در شهرهای ژاپن از شبی ۲۰ دلار در هاستل و هتل های مجلل بیش از ۱۰۰۰ هزار دلار است.
کپسول هتل از اقامت های پرطرفدار با یک کابین ۱ متر در ۲ متر و دو طبقه با امکانات اولیه است که قیمت مناسب تری نسبت به هتل دارند. علاوه بر هاستل و کپسول هتل ها، هتل های یک تا پنج ستاره در تمام شهر هستند که قیمت های متفاوتی دارند.

غذا و رستوران در ژاپن

رستوران های محلی واقع در ژاپن

ژاپن از لحاظ رستوران و تنوع غذایی مقام اول را در جهان دارد. ذائقه ی مردم ژاپن ترکیبی از غذاهای خاور دور مانند چینی، کره ای، تایلندی و ژاپنی و دیگر کشورهاست. ماهی خام از غذاهای محبوب ژاپنی هاست که بدون هیچ ادویه ای سرو می شود. سوشی از دیگر غذاهای پرطرفدار در شهرهای ژاپن است.

حمل و نقل عمومی در ژاپن

تاکسی از گران ترین وسایل حمل و نقل در ژاپن است که کرایه در ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح هم بیشتر است.
اتوبوس ها در تمام شهرها با ایستگاه های مختلف به مردم خدمت رسانی می کنند. اما به دلیل ترافیک و طی کردن مسیر طولانی به طور معمول از اتوبوس کمتر استفاده می کنند.
مترو به صورت گسترده در سطح شهر و بهترین حمل و نقل برای جابه جایی مسافران شهریست. فقط به دلیل وجود ایستگاه های زیاد ممکن است برای مسافران خارجی کمی گیج کننده باشد.

اطلاعات عمومی و مهم درباره ژاپن

زبان مردم ژاپن از شاخه ژاپنیک و از خانواده های زبان های آلتایی است.

فرهنگ ژاپنی شامل پرستش خدایان گوناگونی است و به همین دلیل به اخلاقاقیات درست پایبند هستند و همین موضوع باعث درستکاری جامعه است.

واحد پول ژاپن، ین است.

نمایی از حمل و نقل مردم کشور ژاپن

 

توکیو؛ سرزمین شکوفه های گیلاس

توکیو یکی از مدرن ترین و شلوغ ترین کلان شهرهای جهان است. پایتخت کشور ژاپن و از مهم ترین شهرهای آسیا که با هر سلیقه ای سازگار است. اسناد و مدارک قرن دوازدهم میلادی، توکیو را دهکده ای برای ماهی گیری معرفی کردند و نامش ادو خواندند. شکوفه های گیلاس نماد ملی شهر ژاپن است. در ماه آوریل با شکوفه دادن درختان گیلاس، توکیو به یکی از رویایی ترین شهرهای جهان تبدیل می شود که برای هر گردشگری دلنواز است. مردم توکیو را به مهد انیمیشن های دنیا، غول الکترونیک و بازی های ویدئویی می شناسند.

قصر امپراطوری محل زندگی امپراطور ژاپن و خانوادش و در عین حال مرکز ادرای و موزه ای برای نمایش هنر و تاریخ این سرزمین است. محل اقامت خاندان امپراطور برای عموم قابل بازدید نیست اما بخش های دیگر هم زیبایی های منحصر به فردی دارند. پارک کوکیو هیگاشی و خندق چیدوریگافوچی از دیدنی های اطراف کاخ برای گردشگران اند. بنای ساختمان یادگاری از قرن دوازدهم میلادی است که چندین بار توسط آتش و دیگر عوامل ویران شد و دوباره از نو ساخته شد، اما هنوز بقایایی از گذشته ها به یادگار دارد.

نمایی از شکوفه های گیلاس توکیو

 

در صورت تمایل به مشاوره با کارشناسان فلاوینگو، با شماره تماس 43635000-021 و یا با شماره 09122046276 تماس حاصل فرمایید

چهارراه شیبویا بزرگترین چهارراه و شلوغ ترین پیاده رو جهان است و با هر چراغ سبز حدود ۳۰۰۰ نفر از خیابان عبور می کنند. شیبویا هر ساله میزبان گردشگران زیادی از گوشه و کنار دنیاست که با تصاویر و نورپردازی های رنگارنگ دلنوازی می کند. فروشگاه های معروف، مراکز خرید بزرگ، مغازه ها با برندهای مشهور و فود شوهای متنوع، به یکی از منطقه های دوست داشتنی برای مسافران تبدیل شده است.

خیابان روپونگی به عنوان محبوب ترین خیابان توکیو که زندگی شبانه در آن جریان دارد و با داشتن کافه ها، رستوران ها و کلوپ ها برای مسافران دوست داشتنی است. این منطقه با داشتن موزه های متعدد به عنوان یک مرکز فرهنگی شهرت پیدا کرده است.

برج توکیو بنایی دیدنی که از ساختار برج ایفل برای طراحی آن الهام گرفته شده است. با نورپردازی نارنجی روشن و سفید، رنگ آمیزی شده و دومین برج بلند در ژاپن است.

نمایی از برج توکیو

کیوتو؛ پایتخت فرهنگی ژاپن

کیوتو به عنوان پایتخت فرهنگی ژاپن و تنها شهری که در جنک جهانی دوم در امان ماند. کیوتو با معابد، بناهای قدیمی، پرستشگاه های شینتو، مجسمه ها و نقاشی های زیبایش پاتوقی برای هنرمندان و سفردوستان است. بافت مدرن شهر در کنار جاذبه های تاریخی و ساختمان منحصربه فرد ترکیبی حیرت انگیز پدید آورده که برای هر رهگذری دلنشین است و از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سرزمین خورشید است.

معبد فوشیمی ایناری؛ معبدی برای تجار و بازرگانان که برای موفقیت و پیشرفت خود دعا می کنند. این معبد در سال ۱۴۹۹ معبد اصلی ایناری، خدای برنج ساخته شده. معبد با مسیر چهار کیلومتری و ۳۲ هزار طاق پرتقالی رنگ به نام توریی که هر کدام مختص به یک کسب و کار است و عبور از آن ۲ ساعت طول می کشد. مجسمه های روباه از دیگر دیدنی های این معبد که آن ها را پیام آور خدایان می دانستند.

معبد کیومیزو از مهم ترین اماکن ثبت شده یونسکو در بخش شرقی کیوتو است. معبد بر فراز شهر و در منظره ای زیبا میان جنگل و کوه اوتووا با چشم اندازی زیبا قرار گرفته. این معبد در قرن ۸ میلادی ساخته شده و در قرن ۱۶ بخش های زیادی به آن اضافه شده و متعلق به الهه رحمت در آیین بودایی است.

جنگل بامبو آراشیاما با منظره ای هیجان انگیز در میان درختان سربه فلک کشیده بامبو و از مجذوب کننده ترین دیدنی های توکیو برای گردشگران است. پارک میمون ایواتایاما و معبد تنریوجی از دیگر جاهای دیدنی آراشیاما هستند.

معبد طلایی کیوتو معروف به کینکاکوجی که هر طبقه آن سبک معماری متفاوت و منحصر به فردی را به نمایش گذاشته است. این معبد از معابد خصوصی برای بازتاب فرهنگ عجیب و غریب کیتایاما در حلقه های اشرافی و ثروتمندان زمان یوشیمیتسو تا اواخر قرن چهارم بود و از آن به بعد درب هایش به روی عموم باز شد.

جنگل بامبو واقع در کیوتو

 

اوساکا؛ تلفیقی از شهر قدیمی و مدرنیته

از شهرهای بزرگ ژاپن با نهرها و کانال های آبی که هزاران پل بر روی آن ساخته شده و به ونیز شرقی معروف شده است. پیدایش شهر به نخستین روزهای امپراطوری ژاپن بازمی گردد و هر گوشه اش راوی یکی از داستان های تاریخی اروپاست. آشپزخانه ملت لقب شهر اوساکا که روزگاری مرکز تجارت برنج بوده. جزو مدرن ترین شهرهای ژاپن است و تلفیقی از تاریخ و مدرنیته را بر چهره شهر به نمایش گذاشته است.

 

قلعه اوساکا در سال ۱۵۸۶ توسط هیدهیوشی تویوتومی، جنگجو و سیاستمدار ژاپنی در طول ۳ سال ساخته شد و در زمان خودش  بزرگ ترین قلعه ژاپنی بود. ساختش بازگو کننده ی تاریخی جالب از آن روزگاران است به گونه ای که همه ی فرماندهان ارتش در ساخت این معبد همکاری داشتند، ژنرال کاتومیاسان از جزیره شادو سنگ بسیار بزرگ هیو شی را آورده بود. بعد از هیوشی شگون قدرت را به دست گرفت و پس از سقوطش قلعه نابود شد و در سال ۱۹۳۱ مجدد بازسازی شد.

قلعه اوساکا در فصل شکوفه های گیلاس

 

آکواریوم کیوکان اوساکا با بلوک های غول آسا به عنوان زیستگاهی برای جانوران اقیانوس آرام، قطب جنوب و خلیج مونتری ساخته شده و زندگی جانوران دریایی را به تصویر کشیده شده که از زیباترین دیدنی این شهر است.

آکواریوم واقع در اوساکا

 

استودیوی جهانی ژاپن اولین پارک موضوعی در آسیا و خلیج اوساکا که در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد. ۳۹ هکتار است و از ۸ بخش مختلف تشکیل شده و از محبوب ترین و پرطرفدارترین پارک بازی در ژاپن است.

پل ابیسو از شلوغ ترین و پرهیاهوترین جاهای دیدنی اوساکاست که دو خیابان مهم دوتونبری و شین سایباشی را به هم متصل می کند. پل ابیسو در قلب هزاران چراغ روشن با رستوران و کافه های بی شمار در اوساکا می درخشد.

آسمان خراش اومدا با برج های شیشه ای که نمایی زیبا از شهر زیبا و دیدنی اوساکا است. این برج در قسمت پشت بام به یکدیگر متصل شدند و در این نقطه رصدخانه ای در طبقه ۳۹ برج قرار دارد.

پل ابیسو و دیدنی های اطراف آن

 

در صورت تمایل به مشاوره با کارشناسان فلاوینگو با شماره تماس 43635000-021 و یا 09122046276 تماس حاصل فرمایید