رزرو هتل استانبول با هر توان مالی و کیفیت دلخواه

در استانبول هتل‌های متنوع و جذاب زیادی وجود دارد که گاهی رزرو هتل استانبول را برای مسافران سخت می‌کند. متأسفانه خیلی پیش آمده است که مسافران فقط با تکیه بر عکسهای یک هتل که در اینترنت دیده‌اند اقدام به رزرو آن کرده‌اند ولی وقتی به هتل رفته‌اند، انتظارات آنها برآورده نشده است. برای اینکه شما هم به این مشکلات دچار نشوید، بهتر است از مشاوره کارشناسان استفاده کنید و یا برای پیدا کردن یک هتل با کیفیت که جزو هتل های ارزان استانبول و در ضمن با کیفیت باشد، نکات کلی این مقاله را در نظر بگیرید. ضمناً برای رزرو تور استانبول لحظه آخری هم می‌توانید روی کارشناسان ما حساب کنید.آخرین تغییرات در مورد شرایط سفر به ترکیه در کرونا را هم می‌توانید از لینک داده شده مطالعه کنید.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶

بهترین هتل استانبول کجاست؟

خیلی از افراد می‌پرسند که بهترین هتل استانبول کدام است؟ معمولاً بهترین هتل های استانبول در مناطق تکسیم، شیشلی و بومونتی قرار دارند. البته بسته به سلیقه و شرایط شما ممکن است بهترین هتل استانبول در نظر شما با دیگران متفاوت باشد. هتل‌های متنوعی در استانبول با قیمت‌های بین ۷ تا ۷۰ دلار برای هر شب اقامت وجود دارد و انتخاب بین آنها کاملاً بستگی به شرایط مالی و نیازهای شما دارد. دو سایت booking.com و tripadviser.com در حوزه معرفی هتل‌ها و رده‌بندی آنها در سطح جهانی فعال و معتبر هستند. به طور کلی این دو سایت دو منبع اصلی برای رزرو هتل خارجی در همه کشورها هستند.

شما می‌توانید به کمک نمره‌ای(score) که این سایتها به هتل مورد نظر شما می‌دهند، میزان کیفیت آنها را بررسی کنید و انتخاب درست را انجام دهید. بیشترین نمره‌ای که به یک هتل و از جمله بهترین هتل استانبول در میدان تقسیم ممکن است داده شود، نمره ۱۰ است. نمره بالاتر از ۸ یک نمره خوب است و نشان می‌دهد که افرادی که به این هتل‌ها رفته‌اند از هتل راضی بوده‌اند. شما می‌توانید به کیفیت هتلی که چنین نمره‌ای دارد، اعتماد کنید. توجه داشته باشید که ممکن است یک هتل ۳ ستاره و یا ۴ ستاره گاهی نسبت به یک هتل ۵ ستاره از نمره بالاتری برخوردار شود. در واقع اگر یک هتل ۵ ستاره نسبت به هزینه‌ای که از مشتریان خود دریافت می‌کند، انتظارات را برآورده نکند، ممکن است نمره پایین‌تری نسبت به یک هتل ۳ ستاره از مشتریان خود بگیرد. رزرو هتل استانبول از روی نقشه هم می‌تواند تا حدی برای یافتن بهترین هتل استانبول به شما کمک کند. در لینک داده شده می‌توانید تمام هتل‌های استانبول آسیاسی و اروپایی را با قیمت آنها به ازای هر شب اقامت، روی نقشه ببینید. شما می‌توانید در لینک داده شده، بازه قیمتی مورد نظر خود را تعیین کنید و فقط هتل های موجود در این بازه را روی نقشه ببینید. 

رزرو هتل در میدان تکسیم در اولویت است!

میدان تکسیم (Taksim Meydanı) که از آن با نام میدان تقسیم هم یاد می‌شود به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد مورد علاقه خیلی از گردشگران است و اکثر آنها برای اقامت به دنبال جایی نزدیک به این میدان می‌گردند. ‌از این میدان که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد تقریباً می توان به همه نقاط مهم استانبول با تهیه بلیط ارزان به وسیله وسایل نقلیه عمومی رفت و هزینه حمل و نقل عمومی خود را تا حد زیادی کاهش داد. خیابان استقلال که معروفترین خیابان استانبول است به میدان تکسیم وصل است و پر از جاذبه‌هایی مثل گالری، سینما، موزه، کافه، رستوران و فروشگاه‌های متنوع است. هیچ خودرویی حق عبور از این خیابان را که به طور کامل سنگ‌فرش شده است، ندارد. شما می‌توانید مسیر یک کیلومتری این خیابان را با خیال راحت در حدود یک ساعت پیاده بروید و جدیدترین محصولات برندهای معتبر را با تخفیف‌های باورنکردنی ۵۰ تا ۷۰ درصد بخرید.

خیلی از فروشگاه‌های موجود در این خیابان با گذاشتن صندلی‌های شیک، محیط جذابی را برای استراحت و نشستن شما در جلوی مغازه خود فراهم کرده‌اند که باعث می‌شود که پیاده‌روی در این خیابان به هیچ وجه باعث خستگی شما نشود. این میدان همچنین نماد جمهوریت و حکومت سکولار ترکیه در عصر بعد از آتاتورک است و بسیاری از شخصیت‌ها برای ادای احترام به یادبود آتاتورک و نماد استقلال ترکیه، در این میدان حاضر می‌شوند. هتل های ارزان استانبول در میدان تکسیم و همچنین هتل  های لوکس استانبول را می‌توانید با مشورت کارشناسان فلاوینگو شناسایی کنید. رزرو هتل استانبول تکسیم را با خیال راحت به ما بسپارید.

  قیمت هتل‌ در استانبول میدان تقسیم

با توجه به جذابیت میدان تکسیم یا تقسیم برای گردشگران به جهت دسترسی مناسب به مناطق توریستی، معمولاً قیمت هتل‌ های استانبول در نزدیکی میدان تکسیم افزایش می‌یابد. البته این اصل وقتی صدق می‌کند که به صورت شخصی اقدام به رزرو هتل در استانبول کنید. در صورتی که از تورهای استانبول در عالی گشت (فلاوینگو) استفاده نمایید و یا از طریق ما اقدام به رزرو هتل استانبول نمایید، به دلیل اینکه اتاق‌ها از مدتها قبل گارانتی می‌شود، از قیمت بسیار مناسب‌تری برخوردار خواهید شد. به طور مثال اگر بخواهید به طور شخصی یک هتل ۳ ستاره در منطقه نه چندان خوب آکسارای رزرو کنید قطعاً باید مبلغ بیشتری از هتل‌های ۴ ستاره که توسط عالی‌گشت در محله تکسیم رزرو می‌شود، بپردازید.

قیمت هتل در استانبول به لیر

همانطور که گفته شد قیمت هتل در استانبول از ۷ تا ۷۰ دلار متغیر است. بنابراین قیمت هتل در استانبول به لیر بین ۵۲ تا ۵۲۰ لیر است. البته شما می توانید آخرین قیمت دلار به لیر را از اینجا ببینید.

بهترین هتل استانبول در میدان تقسیم

بهترین هتل استانبول در میدان تقسیم با توجه به سلیقه و شرایط مالی هر کس متفاوت است. خیلی از هتل ها هستند که ممکن است نمره یکسانی در سایت بوکینگ یا تریپ ادوایزر داشته باشند  و درست همین جاست که انتخاب بهترین هتل های استانبول در میدان تقسیم سخت می‌شود. به انتخاب مشتریان فلاوینگو هتل‌هایی مثل پرمیست، هتل آپارتمان لیوا سوئیت (Liva Suite Hotel)، هتل سانتا لوسیا، کایا، تایتانیک کامفورت، ویلا زوریخ و هتل تکسیم استار به عنوان بهترین هتل ۳ ستاره استانبول میدان تکسیم و هتل‌هایی مثل هتل آیکون ، لیون، ماربل، میدتاون ، گرند اوزتانیک ، فرونیا ، ریوا تقسیم، گرین‌پارک تقسیم و هتل کارلتون استانبول به عنوان به بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول در میدان تکسیم و هتل‌هایی مثل دیوان ، مارمارا تکسیم، سی وی کی بسفروس و پارما به عنوان بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول در میدان تکسیم معرفی شده‌اند. برای آشنایی بیشتر با این هتل‌ها می‌توانید به لینکهای مربوطه مراجعه کنید. دقت کنید که مسافرخانه بی کیفیت را به نام هتل ۳ ستاره رزرو نکنید.

هتل‌های ۴ ستاره استانبول، تمیز و شیک

اگر از دسته کسانی هستید که مهمترین فاکتور برای انتخاب شما، تمیزی هتل است و به دنبال هتل ارزان قیمت استانبول می‌گردید هتل‌های سه ستاره استانبول بهترین پیشنهاد برای شماست. بنابراین افرادی که برای امور کاری به استانبول می‌روند و یا می‌خواهند فقط برای انگشت نگاری در سفارت کانادا در استانبول حاضر شوند و نمی‌خواهند هزینه زیادی برای هتل بپردازند، می‌توانند از هتل های سه ستاره میدان تقسیم استفاده کنند. در بین این هتل‌ها پیشنهاد می کنیم که از هتل‌های  مثل لیوا سوییت، فیده و … استفاده کنید.

اگر هم علاقه دارید که در یک هتل مجلل با تمامی امکانات اقامت کنید رزرو هتل‌های ۵ ستاره استانبول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته قابل درک است که خیلی از افرادی که قبلاً از هتل‌های ۵ ستاره استفاده می‌کردند، در حال حاضر به دلیل سخت شدن شرایط اقتصادی و گرانی دلار نمی توانند از این هتل‌ها استفاده کنند. خبر خوب برای این افراد این است که هتل‌های ۴ ستاره خوبی مثل هت تایتانیک سیتی در استانبول وجود دارد که از لحاظ امکانات و کیفیت، تفاوت خاصی با هتل ۵ ستاره ندارند و اگر از آنها استفاده کنید، هیچ تفاوت خاصی را احساس نخواهید کرد.

هتل‌های ۴ ستاره استانبول هم در حالت متوسط بین ۳ ستاره و ۵ ستاره قرار دارند یعنی هم امکانات بهتری نسبت به یک هتل ۳ ستاره دارند و هم از طرفی قیمت مناسب‌تری نسبت به هتل ۵ ستاره دارند.

خواندن نظرات مهمانان قبلی هتل را فراموش نکنید

یکی از راه‌هایی که کمک می‌کند که اطلاعات بیشتر و جدیدتری در مورد یک هتل پیدا کنید، مطالعه نظرات کسانی است که اخیراً در هتل اقامت کرده‌اند. سایت tripadviser.com در این زمینه بسیار معتبر است و در آن می‌توانید نظرات افراد مختلف و تصاویر جدیدی را که اخیراً از هتل مورد نظر گرفته‌اند، بررسی کنید.

امکانات انواع هتل و تفاوت آنها را بدانید

شناخت درست از انواع هتل می توانید کمک زیادی برای انتخاب هتل متناسب با نیازهای شما کند. باید بدانید که هر یک از هتل‌های ۳، ۴ یا ۵ ستاره دارای امکانات متفاوتی هستند و هر هتلی برای رسیدن به ستاره‌های بیشتر طبق ضوابط هتلداری باید استاندارهای بالاتری را از مراکز مربوطه دریافت کند. ضمناً هر کدام از هتل‌های ۳، ۴ یا ۵ ستاره دارای انواع A و B و C  هستند که کیفیت هر یک از آنها با هم متفاوت است.  ‌در هتل‌های سه ستاره برعکس هتل های ۱ و ۲ ستاره، پرسنل هتل در تمام ساعات شبانه‌روز در هتل فعال هستند و به استقبال گرم از مشتریان می‌پردازند. امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام در اتاق‌های یک هتل ۳ ستاره باید وجود داشته باشد. مدت زمان سرو وعده‌های غذایی هم در این هتل‌ها حداقل باید ۲ ساعت باشد. ضمناً ارائه خدمات لباسشویی برعکس هتل‌های ۱ و ۲ ستاره در این هتل‌ها اجباری است.

مطالب مرتبط
در هتل‌های ۴ ستاره علاوه بر امکاناتی که یک هتل ۳ ستاره دارد، باید از تختخواب‌های بزرگتر و مجلل‌تر استفاده شود و امکاناتی مثل سالن بدنسازی، استخر و سالن اسپا نیز برای میهمانان در نظر گرفته شده باشد. امکاناتی مانند مینی‌بار، سشوار، گاوصندوق (safe box) هم که ممکن است در یک هتل ۳ ستاره وجود نداشته باشد، معمولاً در هتل‌های ۴ ستاره وجود دارد. یک هتل ۵ ستاره هم باید از هر نظر عالی باشد و علاوه بر امکاناتی که هتل ۴ ستاره دارد باید از پرسنلی چند زبانه بهره ببرد که امکان خدمت‌رسانی به انواع مشتریان و مهمانان با راحتی بیشتری وجود داشته باشد. هتل ۵ ستاره باید امکاناتی نظیر سشوار، دستگاه واکس، مینی‌بار و … را به اتاق‌های خود اضافه کند و سالن ورزشی، سالن بازی کودکان، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و … را هم داشته باشد. ضمناً ایت نوع هتل ها معمولاً لابی‌ها و رستوران‌‌های خیلی بزرگی دارند و دارای تعداد اتاق بسیار زیاد هستند و به شکل برج ساخته می‌شوند.

به قیمت پایین هتل‌های تازه تأسیس توجه کنید

یکی از راه های رزرو هتل استانبول ارزان توجه به هتل‌های جدید است. با توجه به اقبال روزافزون مسافران به رزرو هتل در مناطق گردشگری ترکیه و به خصوص در محله تکسیم، هتلداری در این منطقه صرفه اقتصادی خوبی دارد به همین دلیل هر روز هتل های جدید در این منطقه افتتاح می‌شوند. خیلی از اوقات هتل های تازه‌تأسیس برای معرفی خود  و یافتن مشتری، در ابتدای تأسیس خود قیمت های بسیار خوبی را به گردشگران پیشنهاد می دهند. به کمک کارشناسان فلاوینگو می توانید از وجود این هتل ها و هتل های ارزان میدان تکسیم استانبول با خبر شوید.

از تور استانبول برای کاهش هزینه‌ها استفاده کنید

سؤالی که برای برخی مطرح است این است که  سفر به استانبول با تور به صرفه است یا شخصی؟ بعضی از افراد تصور می کنند که اگر به صورت انفرادی اقدام به رزرو مستقیم اتاق از هتل کنند، با قیمت کمتری می‌توانند هتل را برای خود رزرو کنند! ولی باید بدانید که قیمتی که از این طریق به شما پیشنهاد می‌شود، قطعاً بسیار بیشتر است. در واقع با توجه به اینکه آژانس گردشگری عالی گشت ( فلاوینگو) اتاق‌‌های هتل‌ها را از مدتها پیش گارانتی می کند و ریسک خالی ماندن اتاقهای یک هتل را کاهش می‌دهد، با قیمت بسیار مناسبی می‌تواند اتاق‌ها را برای شما رزرو کند.

برخی از مسافران تصور می‌کنند که اگر از تور استفاده کنند باید هنگام حضور در ترکیه در چارچوب برنامه تور رفتار کنند در حالی که اصلاً چنین نیست. تور عبارت است از رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما بعلاوه اقامت هتل در کنار ترانسفر فرودگاهی رایگان و یک گشت شهری و ناهار رایگان که اختیاری است! بنابراین فقط در زمان رفت و برگشت و مکان اقامت خود باید متناسب با برنامه رزرو شده عمل کنید و هیچ محدودیتی در برنامه خود ندارید.

فراموش نکنید که اگر از طریق تور به استانبول بروید، می‌توانید هتل را با قیمت بسیار مناسب‌تری رزرو کنید. ضمن اینکه در مورد کیفیت هتل هم خیال شما راحت خواهد شد چون کارشناسان عالی گشت، نحوه خدمات و کیفیت آنها را به طور مداوم زیر نظر دارند. نکته دیگر اینکه با توجه به هزینه زیاد تاکسی در استانبول در صورت استفاده از تور، مبلغی نزدیک به ۵۰۰ لیر که مبلغ قابل توجهی است به ازای هر نفر صرفه جویی خواهید کرد. بنابراین سفر تنهایی به استانبول حداقل از جهت هزینه نمی‌تواند تأثیر به سزایی داشته باشد.

با رزرو تور استانبول هزینه رفت و برگشت فرودگاهی و گشت شهری به همراه ناهار برای شما رایگان خواهد شد.

به سابقه خوب هتل‌ها در گذشته های دور اکتفا نکنید

خیلی از افراد تنها با تکیه بر اطلاعات یکی از آشنایان که چند سال پیش از اقامت در یک هتل رضایت داشته‌اند، اقدام به رزرو آن می‌کنند ولی باید دقت کنید که هتلی که چند سال پیش خوب بوده است ممکن است در حال حاضر به دلایلی مانند قدیمی شدن هتل و امکانات آن، تغییر مدیریت و … از کیفیت خوبی برخوردار نباشد.

استانبول، شهر هتل‌‌های محدود به صبحانه!

با توجه به اینکه استانبول یک شهر توریستی است و رستوران‌های زیادی در آن وجود دارد، خیلی از مسافران ترجیح می‌دهند، در حین گشت و گذار در شهر، ناهار و شام را در بیرون از هتل صرف کنند. البته این روش قطعاً نسبت به حالتی که ناهار و شام را در هتل صرف کنید، به صرفه‌تر خواهد بود. به همین دلیل است بیشتر هتلهای استانبول به ازای مبلغی که برای اجاره اتاق می‌پردازید، فقط صبحانه را به طور رایگان در اختیار شما قرار می دهند و برای صرف ناهار یا شام باید مبلغی را به طور جداگانه پرداخت کنید. شما می‌توانید برای آشنایی بهتر با غذاهای استانبول از لینک داده شده استفاده کنید.

رزرو هتل استانبول از بوکینگ

رزرو هتل استانبول از بوکینگ برای ایرانی‌ها معمولاً به دلیل عدم امکان واریز مبلغ هتل به یک حساب خارجی قابل انجام نیست و نیاز به کارت اعتباری بین المللی (CREDIT CARD) دارد. هر چند حتی در صورت داشتن کارت اعتباری هم با توجه به قیمت بالای این کار به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.  به طور کلی رزرو هتل استانبول انلاین به دلیل راحتی آن معمولاً قیمت بالاتری دارد.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶

 

نظرات (0)
نوشتن نظر