تور امارات، دبی

0

تور دبی آن‌قدر پیشنهادهای خوبی را برای گردشگران ارائه می دهد که دل کندن از این شهر مدرن امارات را بی نهایت سخت می کند. مهم نیست که شما به مدت یک هفته از آن بازدید می کنید یا فقط یک توقف کوتاه در دبی دارید، برای دیدن چندین جنبه از این شهر بسیار زیبا، به سرعت به دنبال رزرو تور دبی بشتابید.

این فقط یک انتخاب کوچک از محبوب ترین تورها برای دیدن دبی است که بر اساس تجربه مسافران، بررسی مشتری و نسبت قیمت به کیفیت توسط آژانس گردشگری عالی گشت فراهم شده است. از بین هزاران تور موجود، ما بهترین آن‌ها را انتخاب کرده ایم. این امر به شما کمک می کند تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و از لحظات خود در دبی نهایت استفاده را ببرید؛ با عالی گشت همراه باشید.

معرفی تور دبی

تور دبی

واقعاً هیچ مکان دیگری روی زمین دقیقاً مانند دبی وجود ندارد. با داشتن امتیازات معماری از جمله جزایر دست ساز و آسمان خراش های منحصر به فرد، دبی مقصدی بی نظیر است. یک تور اختصاصی دبی را تجربه کنید و تمام زرق و برق و زیبایی های این کلان شهر عربی را تجربه کنید.

جایی که معماری سنتی و مدرن ساختمان ها، این مکان فوق العاده و جذاب را در ترکیبی واضح و بی نظیر تبدیل کرده است. تور دبی به دلیل طیف وسیعی از مناظر که امارات متحده عربی از آن پوشیده شده است هدایت می شود، از صحرا گرفته تا دریا و کوه، سفر به این کلان شهر را باید جزء واجبات زندگی خود قرار دهید.

قیمت تور دبی

هزینه تور دبی به عوامل متعددی بستگی دارد؛ نوع هواپیما، طول مدت سفر، نوع و محل اقامتی که انتخاب می کنید، نحوه انجام حمل و نقل داخلی، هزینه خوراک و موارد دیگر تأثیر در قیمت تور خواهد داشت. یکی از راه های ایجاد یک ایده مناسب در مورد هزینه ها، نگاهی به پکیج های مختلف تور دبی است.

بیشتر این پکیج ها شامل پرواز، صبحانه و حمل و نقل داخلی نیز خواهد بود، برخی حتی ممکن است هزینه ویزای دبی را نیز تأمین کنند؛ بنابراین، هر آنچه به قیمت و خدمات پکیج مربوط می شود را مورد بررسی قرار دهید و ببینید آیا با نیازها و خواسته های شما هماهنگ است یا خیر!

درباره دوبی بیشتر بدانید

تور دبی

دبی رؤیایی است که در هر زمانی به یک واقعیت باشکوه تبدیل می شود. چندی پیش وقتی چیزی جز یک روستای کوچک بادیه نشین نبود، تصورش غیرممکن بود که دبی را به عنوان مکانی که دنیا برای خرید و تفریح ​​به نمایش می گذارد به تصویر کشیده شود. شهری که زمانی تصور می شد چیزی جز نفت ندارد، امروز به عنوان یک معیار شهر نشینی در جهان شناخته می شود. گشت و گذار در دبی امروز به لطف بهترین جاذبه ها که تاکنون در روی زمین ایجاد شده است یکی از خاطره انگیزترین سفرها خواهد بود. جای تعجب نیست که شهر دبی اکنون به عنوان قطب تفریحی و تجاری جهان شناخته شده است.

عالی گشت تور دبی را با تمام زیبایی ها، قدرت، تاریخ و خدمات به مسافران ارائه می دهد. شهری که دارای بزرگ‌ترین آسمان خراش های جهان است، ولی هنوز هم بزرگ‌ترین قسمت از سرزمین خود را به ذخیره حیات وحش اختصاص می دهد. دبی شهری است که با گرما و عشق شگفت انگیز از همه گردشگران خود استقبال می کند. این که آیا آن‌ها هستند که در لوکس ترین هتل 7 ستاره دنیا غذا می خورند یا کسانی که دوست دارند از خوردن غذاهای مجلل خیابانی شهر لذت ببرند، مهمان نوازی دبی را نمی توان زیر سؤال برد.

دبی حتی امروز که یکی از پیشرفته ترین شهرهای جهان است و هنوز هم غیرقابل توقف به نظر می رسد، ولی به ریشه های گذشته خود گره خورده است؛ قدیمی ترین محله شهر را هنوز حفظ کرده است تا تاریخ حیرت انگیز را به جهانیان نشان دهد. چه ساحل آزاد جمیرا باشد و چه بهترین مکان در استراحتگاه های خصوصی، دبی بهترین احساس و تجربه از مکانی لوکس را به جهانیان هدیه می کند.

جاذبه های گردشگری دبی

بازار انبوه دبی

جاذبه های بی شماری در دبی وجود دارد، اما جشنواره خرید دبی حتماً باید در این لیست گنجانده شود، زیرا این فقط یک جاذبه سالانه نیست، بلکه به یک پدیده بزرگ تبدیل شده است که همه ساله دنیا را با شگفتی و زرق و برق متحیر می کند. فقط آن‌هایی که در طول جشنواره خرید دبی از این شهر بازدید کرده اند، می دانند که چگونه باید از این مکان نهایت استفاده را ببرند. چنین فستیوالی سالانه تقریباً 80 میلیون گردشگر و بیشتر را به خود می بیند؛ فقط در مدت زمان 1 ماه از جشنواره خرید دبی بیش از 50 میلیون نفر از این مکان دیدن می کنند.

برج الخلیفه

اگر فقط از مکانی دیگر در دبی باید بازدید کرد، آن «برج خلیفه» است. این برج عظیم که از وسط بیابان آسمان را در نوردیده است، نماد تمام آنچه دبی در چنین مدت کوتاهی به این کلان شهر بزرگ تبدیل شده است می باشد. بلندترین برج جهان با معماری منحصر به فردش نماد اصلی مدرنیته در خاور میانه است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

پارک های آبی دبی

دبی دارای دو پارک بزرگ آبی است: Aquaventure at Atlantis The Palm و Wild Wadi در نزدیکی برج العرب و هتل ساحل جمیرا واقع شده اند. قیمت دو پارک تقریباً یکسان است و واقعاً نمی توان گفت کدام یک بهتر هستند. زیبایی این دو پارک آبی و تجهیزات کاملش، یک تجربه بی نظیر را در اختیار مسافران قرار می دهد.

مرکز خرید دبی

خرید در مرکز تجاری یکی از جاذبه های دیدنی دبی است که گردشگران بسیاری از آن لذت می برند. شما می توانید در این مرکز خرید بهترین برندها، فود کورت ها، سینما و موارد دیگر است را مشاهده کنید. برجسته ترین مکان در این محل، آکواریوم دبی است که یکی از جذاب ترین جاها برای دیدن در دبی است که صدها گونه دریایی از جمله کوسه ها را در خود گنجانده است. با ورود به یک تونل با یک آکواریوم بالای سر و همچنین در کناره ها، می توانید زندگی دریایی ماهی های بزرگ و کوچک را در اطراف خود ببینید و از آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

برج العرب

یک ساختمان با معماری بسیار جالب، هتل لوکس برج العرب است. طراحی بادبانی شکل هتل بر روی یک جزیره مصنوعی در بالای دریا، زیبایی های دبی را چندین برابر کرده است. شما می توانید از این برج، منظره خیره کننده شهر و برخی از نقاط خاص به خصوص ساحل جمیرا را مشاهده کنید. دسترسی به هتل فقط در صورت اقامت در آنجا یا در صورت نوشیدن چای در بعد از ظهر در هتل امکان پذیر است. هزینه هتل بسیار گران است و این اینجا تنها هتل 7 ستاره جهان است.

دهکده جهانی

این دهکده رویدادی فصلی است که ترکیبی از خوردن خوراکی های مختلف، خرید و سرگرمی است. دهکده جهانی مکانی محبوب برای توریست ها است، زیرا دارای غرفه هایی از چندین کشور مختلف است که کالاهای معتبر خود را در اینجا به فروش می رسانند. می توانید انواع مختلفی از محصولات را در یک مکان خریداری کنید. دهکده جهانی همچنین مکانی برای فعالیت های فرهنگی و سرگرمی است. همچنین خوراکی های ارائه شده در اینجا نیز غذاهای مختلفی از سراسر جهان هستند. به نوعی می توانید هنگام بازدید از این مقصد جذاب، احساس کنید که جزئی از جامعه جهانی هستید.

منطقه تاریخی الفاهیدی

تور دبی

در حالی که تصور رایج این است که دبی همه چیز در مورد ساختمان های مدرن و بلند است، هسته اصلی دبی در منطقه تاریخی الفاهیدی قرار دارد که به عنوان محله بستکیا نیز شناخته می شود. پیاده روی در کوچه های باریک و ساختمان های آن با برج های بادی برای درک تاریخ آن ضروری است. از قلعه الفاهیدی که اکنون به عنوان موزه دبی شناخته می شود بازدید کنید که یکی از بهترین مکان های دیدنی در دبی است. سفالگری، تفریح در خانه های سنتی و اطلاعات مربوط به تاریخ غواصی مروارید در دبی و جنبه های دیگر این میراث را از نزدیک لمس کنید.

چرا عالی گشت بهترین همراه شماست؟

از آنجا که ما می دانیم که هر مسافر چه می خواهد، بنابراین بهترین ها را در اختیار آن‌ها قرار می دهیم. زرق و برق دبی، زمین های ناهموار، بیابان های تپه ای شکل، شب های نورانی و پرشکوه، مراکز خرید و هزاران زیبایی دیگر، دبی را به شهری فراموش ناشدنی تبدیل کرده است.

ما نه تنها بهترین جاذبه های دبی را به شما نشان می دهیم، بلکه تور اختصاصی ما با این هدف طراحی شده است که روح دبی را برای شما کشف کند. پکیج مسافرتی دبی، بهترین مواردی را که شهر ارائه می دهد و آنچه را که میهمانان ما دوست دارند را در اختیارشان قرار می دهد. پس بیایید با ما در کشف دبی همراه شوید و بخشی از بهترین خاطرات خود را با ما رقم بزنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button