نپال؛ زیبایی بکر اورست

0

نپال را یکی از هیجان‌انگیزترین و خاص‌ترین مقاصد گردشگری جهان می‌دانند. چه به دنبال یک منظره‌ی زیبا در کنار دریاچه‌ای احاطه شده با کوه‌های سربه فلک کشیده باشید و چه در جستجوی زندگی شهری و آثار باستانی خاص بگردید، سفر به نپال می‌تواند پکیج کاملی از تورهای گردشگری از جذاب‌ترین مقاصد آسیایی را به شما ارائه دهد. شاید این مطلب نتواند آنچه که در نپال حس خواهید کرد را به شما منتقل کند، اما می‌تواند دیدگاه خوبی نسبت به جایی که احتمالاً که مقصد بعدی شماست ارائه دهد. جایی که می‌تواند یکی از نفس‌گیرترین مناظر دنیا را به شما نشان دهد.

پارک ملی چیتوان
پارک ملی چیتوان
  • پارک ملی چیتوان

    فیل‌سواری و تجربه‌ی لمس حیات‌وحش از نزدیک را تنها با سافاری در قلب جنگل‌های نپال می‌توانید تجربه کنید. به جز میمون، کرگدن، گوزن و پرنده‌های بی‌نظیر این منطقه دیدن ببر بنگال و پلنگ‌های نپال یکی از کم‌نظیرترین اتفاقات زندگی هر مسافری است.

معبد لومبینی
معبد لومبینی
  • لومبینی

    زائرینی که به سمت این معبد زیبا می‌روند، می‌دانند که به زادگاه‌ یکی از مؤثرترین چهره‌ی تاریخی می‌روند: بودا. محیط آرامبخش این معبد زیبا که ساخت آن را به ۵۶۳ قبل از میلاد نسبت می‌دهند، زیبایی اسطوره‌ای و باورنکردنی دارد که زائرین را وادار می‌کند یک یا دو روز را تا رسیدن به معبد جادویی لومبینی و منظره‌ی بی‌نظیر آن طی می‌کنند.

دریاچه گوکیو
دریاچه گوکیو
  • دریاچه گوکیو

    با زیبایی باورنکردنی کوه‌های اورست در پس‌زمینه‌ی دریاچه‌ای فیروزه‌ای رنگ، دریاچه‌ی گوکیو یکی از مقاصد جذاب برای طبیعتگردان نپال است. مسیری زیبا برای کوهنوردی و دامنه‌نوردی در اورست.

بختاپور
بختاپور
  • بختاپور

    زیبایی حیرت‌انگیز شهری کهن که با قدم زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌هایش در دل تاریخ قدم زده و گذشته‌ی پرافتخار نپال را می‌توان مرور کرد. خانه‌های چوبی و خیابان‌های بدون ترافیک بختاپور باعث شده تا این شهر بعنوان یکی از مقاصد بکر نپال مورد توجه قرار گیرد.

گذرگاه لنگتانگ
گذرگاه لنگتانگ
  • گذرگاه لنگتانگ

    درکناره‌ی رود لنگتانگ، مسیر پیاده‌روی زیبایی قرار دارد که در تورهای ۶ تا ۱۶ روزه از کاتماندو قابل پیمایش هستند. منظره‌ی بی‌نظیر و ‌صدای آرامش‌بخش رودخانه به همراه صرف غذا در رستوران‌های محلی و دیدار مردمان بومی یکی از جذاب‌ترین و مشهورترین تورهای نپال را بوجود آورده‌است.

گاتماندو
گاتماندو
  • کاتماندو

    رسیدن به کاتماندو برای اکثر مسافرین نپال هیجان‌انگیز و باورنکردنی است. خیابان‌های شلوغ و میادین تاریخی این شهر زیبا برای کسافرینی که تازه به نپال رسیده‌اند بسیار نفسگیر است. پایتخت زیبای نپال که بیشتر جاذبه‌های این منطقه را در خود جای داده‌است. شهری برای چشیدن طعم غذاهای پر ادویه‌ی نپال.

آناپورنا
آناپورنا
  • آناپورنا

    یکی از زیباترین مسیرهای پیاده‌روی در نپال،‌ منظره‌ی تپه‌های پون است. منطقه‌ی زیبای آناپورنا درکنار جنگل‌های متراکم و آبشارهای یخزده و کوه‌های سربه‌فلک کشیده، منطقه‌ای بی‌نظیر برای پیاده‌روی و دامنه‌گردی است.

پاتان
پاتان
  • پاتان

    در کنار رود باگماتی و با فاصله‌ی یک ساعته از گاتماندو با زیباترین و جذاب‌ترین معابد بودایی جهان شهر زیبای پاتان قرار دارد. جایی که در ماه آگوست میزبان مراسم سنتی در ستایش کریشناست. کافه‌های خیابانی و فضای مدرن شهر،‌درکنار فضای اسطوره‌ای معابد هندو و بودایی، این مقصد را به یکی از جذاب‌ترین مقاصد توریستی دنیا بدل کرده‌است.

بیس کمپ اورست
بیس کمپ اورست
  • بیس کمپ اورست

    اگر کوهنورد حرفه‌ای نیستید و ساعت‌ها برای اورست‌نوردی تمرین نکرده‌اید،‌ ۱۶ روز زمان دارید تا با رسیدن به روستای فورتس گاون از منظره‌ی جادویی قله‌ی اورست دیدن کنید. کمپ اورست در ارتفاع ۵.۳۶۴ متری قرار گرفته و تجربه‌ای فراتر از استراحت در یک کمپ معمولی را به همراه دارد.

پخارا
پخارا
  • پخارا

    ماهیگیری در دریاچه‌ی فیوا با منظره‌ای جذاب از کوه‌هایی که اطرافش را احاطه کرده‌اند،‌ این منطقه را یکی از جاذبه‌های کم‌نظیر نپال تبدیل می‌کند. شهری پرجنب و جوش با محیطی آرام که با فراهم کردن امکاناتی چون دوچرخه‌سواری کوهستان و اقامت در کلبه‌های کوهستانی، چهره‌ای جدید از میزبانان محلی را به مسافران خود می‌نمایاند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button