ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان

شاید شما هم تبلیغات ویزا تحصیلی کانادا تضمینی را شنیده باشید و باور نکرده باشید، ولی باید بدانید که با کمی صبر و تلاش می توانیم به کمک یکدیگر این تبلیغات را به واقعیت تبدیل کنیم. اگر دنبال ویزا تحصیلی کانادا با همسر و فرزند هستید، یا اگر دنبال اجازه کار با ویزا تحصیلی کانادا هستید و همچنین اگر قصد اخذ ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان را دارید، در ادامه با ما همراه باشید. ضمناً خوب است بدانید که طبق قوانین جدید، ورود به کانادا با داشتن کارت واکسن کرونا که متعلق به واکسن‌های سینوفارم یا آسترازنیکا باشد، آزاد است. بنابراین ایرانیان از این جهت نباید نگرانی خاصی داشته باشند. در این مقاله به یکی از انواع ویزای تحصیلی یعنی ویزای دانشجویی کانادا و راهکار جدید فلاوینگو برای دریافت آن می پردازیم:
در صورت تمایل به مشاوره ویزای تحصیلی کانادا با کارشناسان فلاوینگو( عالی گشت)، با شماره تماس 43635000-021 و یا با شماره 09122046276 تماس حاصل فرمایید.

ویزای تحصیلی کانادا

خرید بلیط هواپیما تورنتو

مزایای ویزای تحصیلی کانادا در فلاوینگو 

فلاوینگو به کمک دانشگاه های معتبر کانادا، شرایطی را فراهم آورده است تا خیلی از افراد بتوانند از ویزای تحصیلی کانادا 2020 استفاده کنند. مزایای این ویزا عبارت است از:

  • اجازه کار با ویزای تحصیلی کانادا به اندازه 20 ساعت در هفته 

ویژگی بسیار جذاب این ویزا این است که دانشگاهی که از آن پذیرش می گیرید این امکان را برای شما فراهم خواهد آورد که بتوانید به اندازه 20 ساعت در هفته کار رسمی در کانادا داشته باشید. در واقع با داشتن این ویزا، می توانید علاوه بر شغل غیر رسمی که بدون داشتن بیمه انجام می شود، شغل رسمی هم داشته باشید.  در حال حاضر 20 ساعت کار در کانادا در حدود 1200 دلار درآمد دارد. بدین ترتیب شما عملاً اجازه کار با ویزای تحصیلی کانادا در این کشور را خواهید داشت و می توانید در شهرهایی مانند تورنتو شاغل شوید. ضمناً برای دریافت ورک پرمیت کانادا (work permit) از روش‌های دیگر هم می‌توانید روی کارشناسان فلاوینگو حساب کنید.

  • عدم نیاز به مدرک زبان

یکی از دغدغه های افراد برای گرفتن ویزای دانشجویی کانادا این است که باید مدرک آیلتس داشته باشند. اگر مدرک آیلتس دارید فرایند گرفتن ویزای شما در فلاوینگو خیلی سریعتر و با هزینه کمتری جلو می رود ولی در صورت نداشتن مدرک آیلتس، نگران نباشید چون ما این مانع را هم برای شما از سر راه برداشته ایم. شما می توانید از طریق فلاوینگو در آزمون آیلتس دانشگاه مورد نظر به صورت آنلاین شرکت نمایید. البته نگران نباشید فلاوینگو می تواند فرآیند قبول شدن در آزمون را برای شما خیلی راحت کند و عملاً ویزای دانشجویی کانادا بدون ایلتس بگیرید.

در ضمن هر مقداری که نمره ایلتس شما از استاندارد مورد نظر دانشگاه کمتر باشد این امکان وجود دارد که با پرداخت هزینه دوره آموزش زبان به دانشگاه کانادایی، دوره آموزشی لازم را در ابتدای ورود به کانادا در این دانشگاه بگذرانید. این دوره حداقل سه ماه خواهد بود و تا یک سال به طول می انجامد. بدین ترتیب می توانید ویزا تحصیلی کانادا بدون ایلتس بگیرید و اپلای بدون مدرک زبان را تجربه کنید.

  • تحصیل در یک دانشگاه بین المللی در کانادا

فلاوینگو با پشتوانه نزدیک به یک دهه فعالیت در حوزه اخذ ویزا برای ایرانیان، در حال حاضر با ایجاد ارتباط با چند دانشگاه معتبر کانادا، شرایط بسیار خوبی را برای گرفتن ویزا دانشجویی کانادا برای شما فراهم نموده است که مخصوص فلاوینگو است. دانشگاه هایی که فلاوینگو با آنها کار می کند دانشگاه های بین المللی هستند که بیش از 70 درصد دانشجویان آنها خارجی هستند. دریافت استادی پرمیت یا همان اجازه تحصیل در کانادا (study permit) کمک این دانشگاه های برای شما انجام می  شود. کار اصلی این دانشگاه ها، ارائه خدمات علمی به دانشجویان خارجی است و دانشجویان خارجی، مشتری اصلی این دانشگاه ها هستند. به همین دلیل این دانشگاه ها سعی می کنند بهترین خدمات تحصیلی و شرایط یک زندگی خوب در کانادا را برای دانشجویان خود آماده کنند.

university of canada

  • امکان به همراه داشتن والدین یا همسر و فرزند

با استفاده از خدمات ویزای تحصیلی کانادا در فلاوینگو، در صورت نیاز برای والدین متقاضی و یا همسر و فرزند وی هم ویزای کانادا صادر خواهد شد. این ویزا به این صورت خواهد بود که برای همسر متقاضی ویزای کار و برای والدین یا فرزند وی، ویزای همراه صادر خواهد شد.

  • امکان گرفتن انتقالی به دانشگاه های برتر آمریکا

ویژگی مثبت دیگر دانشگاه های معتبر کانادایی که با فلاوینگو کار می کنند این است که با توجه به همکاری های بلندمدتی که این دانشگاه ها با دانشگاه های مطرح آمریکایی دارند و برخی از آنها رسماً شعبه ای از دانشگاه های آمریکا هستند، در صورت داشتن حد نصاب خوب در نمرات خود، بعد از مدتی می توانید برای ادامه تحصیل از کانادا به آمریکا بروید و دانشگاه کانادایی تمام شرایط لازم مانند دریافت ویزای آمریکا را برای شما فراهم خواهد کرد.

مطالب مرتبط
  • شانس بیشتر نسبت به ویزای تحصیلی کانادا برای کالج

نکته ای که باید بدانید این است که در حال حاضر گرفتن ویزا دانشجویی کانادا کالج به دلیل مشکلاتی که برای این کار به وجود آمده است، به سختی انجام می شود و نیاز به سوابق علمی بسیار ممتازی دارد. در واقع به دلیل سابقه بد حضور ایرانیان در کالج های کانادا و انصراف آنها بعد از یک ترم تحصیل و درخواست پناهندگی، اعطای ویزای تحصیلی کانادا برای کالج ها توسط سفارت کانادا به سختی انجام می شود.

  • ارائه 3 سال ویزای کار توسط دانشگاه کانادایی بعد از تحصیل

امکان فوق العاده ای که دانشگاه طرف قرارداد ما به شما می دهد، ارائه دو سال ویزای کار کانادا بعد از پایان تحصیل است. بنابراین شما می توانید بعد از تحصیل حداقل به مدت 2 سال در کانادا به طور رسمی کار کنید و بیمه رسمی داشته باشید. البته دقت کنید که این ویزای 2 ساله، غیر از امکان انجام کار رسمی به مدت 20 ساعت در هفته است که در مدت تحصیل خواهید داشت. بدین ترتیب شما  عملاً ویزای کار کانادا بدون مدرک زبان را خواهید داشت.

  • اخذ اقامت دائم کانادا بعد از 4 سال

به کمک این ویزا در صورتی که 2 سال در دانشگاه تحصیل کنید و بعد از آن دو سال ویزای کاری کانادا را هم به کمک دانشگاه دریافت کنید، عملاً می توانید برای همیشه اقامت کانادا را دریافت کنید. با توجه به قوانین مهاجرتی در کانادا، سابقه تحصیل و کار در کانادا شرایطی هستند که با افراد با داشتن آنها می توانند کارت اقامت دائم کانادا یا همان کارت PR (Permanent Resident Card) را دریافت نمایند.
مطالب مرتبط

شما با گرفتن این کارت می توانید به طور همیشه در کانادا بمانید. البته هر 5 سال باید آن را تمدید کنید و شرط تمدید هم این است که حداقل 2 سال از از این 5 سال را در کانادا زندگی کرده باشید. بنابراین به کمک کارت PR می توانید برای همیشه به کانادا مهاجرت کنید و یا اینکه حداکثر 3 سال از 5 سال را در ایران یا کشور دیگری زندگی کنید.

تنها تفاوت دارندگان این کارت با شهروندان کانادایی این است که حق رأی ندارند و پاسپورت کانادایی برای آنها صادر نخواهد شد ولی به راحتی می توانند با این کارت به کانادا رفت وآمد کنند. بدین ترتیب بدون نیاز به استفاده از روش هایی مثل اکسپرس اینتری، شما می توانید کارت اقامت دایم کانادا را بگیرید و حتی به دنبال پاسپورت کانادایی خود باشید.

universitu of canada

 تمکن مالی برای ویزای تحصیلی کانادا

میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی کانادا برای افراد با سطوح علمی مختلف، متفاوت است. این میزان برای افراد با سطح علمی عادی، بسته به نوع رشته ای که می خواهند در کانادا تحصیل کنند متفاوت خواهد بود. رشته های پزشکی و هنری به طور معمول هزینه بیشتری خواهند داشت. متوسط هزینه ای که دانشگاه از شما برای هر ترم دریافت خواهد کرد 7 الی 8 هزار دلار کانادا است و در ابتدای کار هم باید هزینه یک ترم را واریز کنید. همچنین هزینه هر ماه آموزشی برای گرفتن IELTS در کانادا هم حدود 1300 دلار کانادا است و هر دوره آموزش زبان هم حداقل 3 ماه است و حداکثر تا یک سال طول می کشد.

تذکر: در صورتی که ویزای شما تأیید نشود، دانشگاه تمام هزینه ها را به شما عودت خواهد داد و فقط حدود 100 دلار بابت خدمات خود از مبلغ پرداخت شده شما، کسر خواهد کرد.

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی کانادا

  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • مدارک تمکن مالی حداقل به میزان 200 میلیون تومان
  • سن بین 18 تا 45 سال ( هر چقدر سن شما پایین تر باشد، شانس ویزا شدن شما بیشتر خواهد بود)
  • آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات
  • ترجیحاً از آخرین زمان تحصیل بیش از 5 سال نگذشته باشد. ( البته اگر بیشتر هم باشد، امکان ویزا شدن وجود دارد)

خدمات فلاوینگو

  • مشاوره برای انتخاب رشته و دانشگاه
  • دریافت نامه پذیرش از دانشگاه کانادایی برای شما
  • پرداخت اپلیکیشن فی به دانشگاه ( 50 تا 200 دلار)
  • مشاوره برای تهیه مدارک
  • آماده سازی مدارک و فرمهای مرتبط با ویزا
  • گرفتن وقت سفارت کانادا برای انگشت نگاری و ثبت مدارک
  • همراهی نماینده شرکت در در روز حضور شما در سفارت کانادا
  • اقدام به گرفتن ویزا برای بار دوم و سوم به صورت رایگان

 

ویزای تحصیلی کانادا چقدر طول میکشه؟

بعد از واریز مبالغ بالا، زمان مورد نیاز برای دریافت پذیرش و تهیه نامه گارانتی (Guarantee letter) حدود یک ماه است و بعد از آن حدود یک ماه فرصت برای واریز وجه دانشگاه گذاشته شده است. بعد از واریز مبلغ به حساب دانشگاه، باید مدارک لازم را ارائه دهید و برای یک روز کاری جهت انگشت نگاری به استانبول بروید. معمولاً 3 هفته بعد جواب ویزای شما خواهد آمد و بدین ترتیب مراحل گرفتن ویزای تحصیلی کانادا به پایان خواهد رسید.

بعد از آمدن ویزای متقاضی، بلافاصله برای ویزای همراه یا ویزای کودک که با متقاضی ویزای تحصیلی همسفر هستند، اقدام خواهد شد و در کمتر از یک ماه ویزای آنها هم گرفته می شود.

درصد ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا

برای اینکه با خیال آسوده تری اقدام به اخذ ویزیا تحصیلی کانادا کنید، بد نیست نگاهی به آمار درصد ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا در چند سال گذشته بیندازیم. نرخ رشد شدن ویزای تحصیلی کانادا در سال 2014 حدود 28 درصد بوده است و این آمار در سال 2018 به حدود 34 درصد رسیده است. ضمناً این آمار در نیمه اول سال 2019 به 39 درصد رسیده است که دلایل رشد این عدد به دلیل افزایش متقاضیان است. با این حال هنوز شانس خوبی برای ویزای شدن شما وجود دارد به این شرط که مدارک شما کامل باشد و سه مشکل شایع زیر را نداشته اشید:

  • نامعلوم بودن هدف از سفر
  • ارائه مدارک تقلبی
  • عدم احراز شرایط مناسب فردی به عنوان یک فرد محصل توسط آفیسر پرونده
مطالب مرتبط

 

درمجموع باید بگوییم که کانادا کشوری است که نسبت جمعیت ساکن در آن به مساحتش بسیار کوچک است و به همین دلیل ظرفیت و علاقه زیادی برای جذب گردشگر و تبدیل آنها به شهروندان کانادایی دارد. بنابراین نباید نگران دریافت ویزای کانادا باشید. کافیست که همه مراحل را به دقت انجام دهید  و مدارک کاملی داشته باشید. ضمناً برای گرفتن ویزا تحصیلی کانادا دانش آموزی مانند ویزا تحصیلی کانادا دبستان و ویزا تحصیلی کانادا دبیرستان و همچنین ویزای توریستی کانادا می توانید به سایر مقالات در مجله فلاوینگو مراجعه کنید.

در صورت تمایل به مشاوره ویزای تحصیلی کانادا با کارشناسان فلاوینگو( عالی گشت)، با شماره تماس 43635000-021 و یا با شماره 09122046276 تماس حاصل فرمایید
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button