رزرو هتل گرند استار بسفروس استانبول

0

هتل گرند استار بسفروس استانبول (Grand Star Hotel Istanbul) یکی از هتل های ۴ ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم است که در سمت شرق میدان تقسیم قرار دارد. این هتل تا میدان تقسیم که شاهراه حمل و نقل استانبول است، ۴۰۰ متر و تا خیابان استقلال که قلب گردشگری استانبول است، فقط ۸۰۰ متر فاصله دارد. از خیلی از اتاق‌های این هتل چشم‌انداز جذابی به پل بسفر و دریای مرمره وجود دارد. از این هتل با ماشین تا خیلی از اماکن گردشگری استانبول فقط ۲۰ دقیقه فاصله است. ایستگاه مترو تکسیم هم کمتر از ۵ دقیقه به صورت پیاده‌روی با این هتل فاصله دارد. نزدیکی به مرکز وک کانادا هم این هتل را مناسب افرادی می کند که به دنبال گرفتن ویزای کانادا هستند و به قصد انگشت نگاری در مرکز وک کانادا به استانبول می آیند. نکته مهم این است که این هتل در سال ۲۰۱۴ بازسازی شده است و خیلی از بخشهای آن نو است. بعد از بازسازی این هتل تا مدتی برخی از مسافران از این هتل ناراضی بودند ولی چند سالی است که این مشکلات برطرف شده است و رضایت بیشتر مسافران جلب شده است.  البته نزدیکی به کلوپ‌های شبانه و وجود کمی سروصدا در شبها از معایب این هتل است. با این حال دریافت جدیدترین مشاوره‌ها از کارشناسان فلاوینگو برای اطلاع از آخرین وضعیت این هتل و رزرو تور استانبول، می‌تواند در تصمیم شما در مورد رزرو این هتل تأثیرگذار باشد.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶

امکانات هتل گرند استار استانبول

این هتل با بیش از ۷۰ اتاق دارای اتاق‌های ۲ یا چند نفره است و دارای کافی‌شاپ و رستوران‌هایی با چشم‌انداز به پل بسفر است که غذهای محلی، دریایی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. اتاق‌های بزرگ این هتل دارای کمد لباس، تلویزیون مسطح و میز کار هستند و استعمال دخانیات در آنها ممنوع است. خلاصه‌ای از مهمترین امکانات این هتل در ادامه آمده است:

  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • خدمات ۲۴ ساعته در اتاق
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • تلویزیون کابلی
  • سشوار
  • جکوزی، سونا و خدمات ماساژ

 

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  •  مرکز آبگرم و سلامتی
  • پارکینگ خیابانی
  • پارکینگ خصوصی غیر رایگان
  • اتاق های خانوادگی
  • استخر سرپوشیده

قیمت هتل گرند استار استانبول

قیمت هتل گرند استار استانبول نسبت به موقعیت و امکانات آن به طور کلی مناسب است ولی با توجه به زمان رزرو و شرکتی که برای رزرو انتخاب می کنید، قیمت‌ها تغییر خواهد کرد. در فصل‌های توریستی استانبول، قیمت رزرو این هتل افزایش می‌یابد. با این حال با توجه به گارانتی اتاق‌های این هتل توسط فلاوینگو، این اتاق‌ها با قیمت مناسب‌تری توسط کارشناسان فلاوینگو برای شما رزرو خواهد شد. موقعیت مکانی هتل گرند اس استانبول این است:  Siraselviler Cad. No:45 D:1 Taksim, Beyoglu, Istanbul 34433 Turkey و مکان‌های نزدیک به آن در ادامه آمده است:

مکان‌های نزدیک هتل فیده استانبول

۵ دقیقه پیاده روی


خیابان استقلال(İstiklâl Caddesi)

۸ دقیقه پیاده روی


 

موزه پرا  (Pera Müzesi)

       ۱۳ دقیقه  پیاده روی         


مرکز انگشت نگاری کانادا (وک کانادا)

۱۷ دقیقه پیاده روی


موزه مدرن استانبول (Istanbul Modern Museum)

۱۷ دقیقه پیاده روی


برج گالاتا (Galata Tower)

۲۱ دقیقه پیاده روی


گرند بازار استانبول

۱۵ دقیقه با ماشین

حمل و نقل عمومی نزدیک به هتل گرند استار تکسیم

ایستگاه متروی تکسیم (Taksim)

۴ دقیقه پیاده روی

ایستگاه متروی شیشانه (Şişhane)

 ۲۰ دقیقه پیاده روی

 نظر مردم در مورد هتل گرند استار استانبول

بهترین منبع برای قضاوت در مورد امکانات و خدمات یک هتل، نه لزوماً تعداد ستاره‌های آن است و نه قیمت بالای آن. معیار اصلی،  نظرات مشتریانی است که در چند ماه اخیر و حتی روزهای اخیر از یک هتل استفاده کرده اند.  سایت Tripadvisor.com ‌یکی از سایت‌های معتبر برای جمع‌آوری نظرات مردم همه جهان در مورد همه هتل‌های معتبر دنیاست. در این سایت می توانید نمره یک هتل را فقط بر اساس نظرات مشتریان آن ببینید. در مورد هتل گرند استار بسفرس چهار ستاره استانبول باید بدانید که برخی از مشتریان این هتل که چند سال پیش از این هتل استفاده کرده بودند از این هتل راضی نبوده‌اند ولی چند سالی است که این هتل، به این مشکلات فائق آمده است. با این حال در صورت علاقه می توانید از هتل های دیگری که امکانات و موقعیتی مشابه این هتل دارند استفاده کنید. مهمترین موارد این هتل‌های عبارت است از: هتل لیون استانبول، هتل گرند هالیک استانبول،  هتل گرند پاپیروس استانبول، هتل گرند اوزتانیک استانبول(Grand Öztanik Hotel) و …

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button